今日係Day C呀"so全部孖堂~!oh my god~!
第一堂...maths堂...又係講圖...我就係咁做呀..做呀.
所以就好快落堂lu~!之後第三堂係中文!!
阿sir一入到黎黎係度鬧鬧鬧...又話我地學校而家似監獄喎..
又話出面果班人係度嘈嘈嘈,,唔洗讀書嫁啦!!!退學啦!!
某d人又被人鬧...阿sir鬧得好大聲...之後鬧其他果d又好細聲喎!!!
不過低死啦...佢地又成日係度講講講...又唔聽書...好衰係令到我地都聽唔到呀!!!

之後lunch...我地去Houston食..食完之後...我,,tikman,,carmen同彭彭行得快..
當我地講緊果d野時...carmen突然大叫睇住!!!客到我地叫左上黎...我地以為有....

原來係有單車...真係被佢客死~!之後去到火車站...彭彭又被人客啦!!

有個小朋友,,站在那條柱的旁邊,,彭彭轉過果條柱時...差d成個撞左落去..個小朋友仲笑笑口tim~!
人地阿媽都係度笑笑口tim呀!!!今日真係搞笑啦!! |