| kathymak0208 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱 [ QOOZA - 論壇 - 登入 ] |
2005 年 5 月 9 日 星期一  |
雷電交加`  |
分類: 未分類 |
今日個天好好好....黑,,
就係我地就放lunch既時候.!
突然...有好多雨落黎..
d風又吹到d雨飄起曬!好恐怖呀~~
之後又有行雷閃電喎...
放lunch lu>.<'
但阿sir宣佈話而家係黃色,,
叫我地盡量唔好出去食...
但我地冇理過佢講咩囉!!!
出到走廊,,有個勁雷黎啦...
客到d人叫黎叫去!!!!~~
最後我地都出左去買野食!..
但係冇位呀...so,我地去左食ok飯!!
今日歷史堂去文化館..好好好悶呀!!!!

|
2005 年 5 月 4 日 星期三  |
| ``驚驚 |
分類: 未分類 |
今日就係debate啦..
一開始,,我就講啦!!
講講下見,到歐陽同佩佩...
之後佢地又係咁笑喎...
令到我都想笑tim"好彩冇.!
之後阿欣同紅姐都講得唔錯..
不過紅姐有d走音!!!哈哈..
黃智聰就好好笑呀做d動作!!!
最後係我地win..
黃xx仲攞埋個最佳辯論員tim!
|
2005 年 5 月 2 日 星期一  |
| 去灣仔* |
分類: 未分類 |
今日我地去左灣仔聽debate....
去到之後,,d人係度講英文..
我都唔知佢講乜!!
所以我地就好悶咁唔知做咩~~
之後中文debate...
我地聽得好入神...
有d地方好好笑嫁!!
e.g. 點解...(唔記得左個問題)(隔左一陣) 呢?
膚淺的友方同學,,,另一邊講...
我膚淺,,但我有道理!!!
哈哈哈哈...~~
|
|
|
|