今日竟然冇雨落喎!!!奇怪...
仲等我帶左umbre||a tim">.<
盧沛汶唔知做咩呢今日,,
佢好少同我地三個講野呀"(三個係我啦..佩佩同歐陽呀)
放學之後,,去左佩佩home"
我地開左電腦...係度研究d日記果類野啦!
跟住呢歐陽教我整xanga個日記..
(但我番到屋企都唔識呢...好激氣呀!我諗住放棄啦!!)
之後我同歐陽係度係番佩佩之前窯寫o既日記..
有好多好好好好...笑o既野呢!!!
24/3:果個死人xx主席話『六實!一定唉六實』、
『癡(ch音..)線!』...(oh!!my god!!都唔知識唔識講中文的)
死賤人...我仲記得佢琴日串我呢!!!
我好心同歐陽誚番佢句野,
佢竟然同我講『我都唔係同你講』(仲有d鄉音tim)
佢仲講兩次呢句說話...
我當時真係好想搵把風扇車死佢!!!!!!!!

26/3:阿仔落樓梯時踫踫踫踫的屁股開花跌了兩級!!~~
當時呢句野笑左我好耐~~!

佩佩仲成日好像鬼一樣鼠入黎.
真係好似一隻死纏的鬼阿!!!!!!
|