今日....我地參加了「關心社區文物」活動..so去左Aberbeen~
8點鐘就出門了!!約左8點3係學校等~!
原來總共有13個人去(不計小玉)有3個中六同學!!
我地去坐170...坐左有一個鐘先到~!
去到後...小玉唔識去寶血小學...就帶我地行左一個圈!!!

入到去...加埋我地有8間學校呢~!
開始了,,首先是介紹啦~!我地叫左wisdom去啦!!!
果個mc叫佢介紹一下d工作人員...攪到佢好似做左mc咁!!!

之後玩左一個遊戲同講下野~!就去左咩咩教育中心同魚市場~!
果個教育中心參觀左15分鐘...就去魚市場~!
嘩...........果度好臭呀~~!又曬喎!!!果度行左有半個鐘!!!
之後lunch...我,,connie...tikman...wisdom同小玉去食KFC"
食完後...去海濱公園集合!!!之後就玩checkpoiint啦~!
第一個地點就去鴨x洲..我地坐水上的士,,好好玩呢~!
之後再去其他兩個checkpoint~!
玩完就番去小學度...講下野...設計下d野!!!走得~~ |