▊°|<athy'*〃一輩子都想你!!]]"`﹊-★

2005 年 5 月 27 日  星期五   晴天


coNc|ude" 開心 分類: 未分類

今日星期o既日記...我而家先至寫呀"哈哈...好懶呢!!

星期一...冇咩special"我果日冇d唔舒服呢!!

到左星期二....我真係冇番呀@@

係屋企都唔知做咩...每個鐘都係度諗你地做緊咩!!~

星期三...都係一樣..係lunch的時候二校工沒開門,,

我地係度玩阿wisdom..佢好好笑囉....!!!仲比我地話佢唔係男人tim~!

今日....都冇咩特別..同彭彭ncarman食lunch~!

我地都係講我地平時講講d人啦!!!




2005 年 5 月 22 日  星期日   晴天


奇怪的半小時=.= 驚訝 分類: 未分類

努*夢*力 (03:39 PM) : hi唷
..°酒粒||□ (03:39 PM) : hi
努*夢*力 (03:39 PM) : 星期二lunch 開會 ok嗎?
..°酒粒||□ (03:39 PM) : ok
努*夢*力 (03:40 PM) : 嗯^^做緊咩呀 ?
..°酒粒||□ (03:40 PM) : 做緊中文習作
努*夢*力 (03:40 PM) : 哦哦 阻你嗎?
..°酒粒||□ (03:41 PM) : 唔阻
努*夢*力 (03:41 PM) : 哦 昨天有出街嗎?
..°酒粒||□ (03:41 PM) : 有的
努*夢*力 (03:41 PM) : 去邊黎呀 ?
..°酒粒||□ (03:42 PM) : 去左香港仔參加咩關心文物
努*夢*力 (03:43 PM) : 咁厲害=.=
..°酒粒||□ (03:43 PM) : 去左唔洗做地理project呀
努*夢*力 (03:43 PM) : =,="
..°酒粒||□ (03:44 PM) : ^^
努*夢*力 (03:44 PM) : 星期日又熱又悶-.-
..°酒粒||□ (03:45 PM) : 係呀"so留在家中好d
努*夢*力 (03:45 PM) : 我就快在家中熱死 悶死-.-
..°酒粒||□ (03:46 PM) : 溫書啦..就考試了
努*夢*力 (03:46 PM) : 嗯,我會ge =.=
努*夢*力 (03:48 PM) : 係呀=.=""
..°酒粒||□ (03:50 PM) : 我想知佢係邊個..袁咁有幸
努*夢*力 (03:51 PM) : 果汁@@
..°酒粒||□ (03:51 PM) : 哦
努*夢*力 (03:56 PM) : 你識佢呀 ?
..°酒粒||□ (03:56 PM) : 唔識
努*夢*力 (03:57 PM) : =.="";
..°酒粒||□ (03:58 PM) : 只想了解一下>.<
努*夢*力 (03:59 PM) : 哈.有什麼好了解-.-
..°酒粒||□ (04:00 PM) : 我八囉
努*夢*力 (04:00 PM) : 有d咁既事@2
..°酒粒||□ (04:00 PM) : 係呀""
努*夢*力 (04:01 PM) : 咁重有冇野想八@@
..°酒粒||□ (04:03 PM) : 我未諗到..諗到問你啦
努*夢*力 (04:03 PM) : 好呀 =.= "" 真的唔阻你做功課嗎=.=
..°酒粒||□ (04:05 PM) : 唔阻呀~!
努*夢*力 (04:06 PM) : 又悶又熱.早知去游水-.-
..°酒粒||□ (04:07 PM) : 咁又唔去
努*夢*力 (04:07 PM) : 一個人去咩=.=
..°酒粒||□ (04:08 PM) : 你d老友呢
努*夢*力 (04:08 PM) : 係屋企lor -.- "'
..°酒粒||□ (04:08 PM) : 唔係呀"我話你唔約佢地
努*夢*力 (04:09 PM) : 佢地邊會去泳池游水呀.沙灘 佢地就會去=,=
..°酒粒||□ (04:09 PM) : 哦
       (還有的...唔copy了)

佢今日hi我呀!!!講完社d野我以為冇野講啦!!!點知一講就講左有半小時了!!!奇怪呀!!!




2005 年 5 月 21 日  星期六   晴天


香港仔一日遊' 滿足 分類: 未分類

今日....我地參加了「關心社區文物」活動..so去左Aberbeen~

8點鐘就出門了!!約左8點3係學校等~!

原來總共有13個人去(不計小玉)有3個中六同學!!

我地去坐170...坐左有一個鐘先到~!

去到後...小玉唔識去寶血小學...就帶我地行左一個圈!!!

入到去...加埋我地有8間學校呢~!

開始了,,首先是介紹啦~!我地叫左wisdom去啦!!!

果個mc叫佢介紹一下d工作人員...攪到佢好似做左mc咁!!!

之後玩左一個遊戲同講下野~!就去左咩咩教育中心同魚市場~!

果個教育中心參觀左15分鐘...就去魚市場~!

嘩...........果度好臭呀~~!又曬喎!!!果度行左有半個鐘!!!

之後lunch...我,,connie...tikman...wisdom同小玉去食KFC"

食完後...去海濱公園集合!!!之後就玩checkpoiint啦~!

第一個地點就去鴨x洲..我地坐水上的士,,好好玩呢~!

之後再去其他兩個checkpoint~!

玩完就番去小學度...講下野...設計下d野!!!走得~~



« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | »


暱稱: `Kathy.
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區
MORE...  
« May 2026 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
» 最新日誌
7.18
7.12
4/7 busy"
7.1-taikoo"
對卷!
» 日誌分類
全部 (21)
» 訪客留言
最近三個月尚無任何留言
» 最近訪客
最近沒有訪客
» 每月文章
» 日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
» 我的好友
» 我的連結
尚無任何連結
» 日誌統計
文章總數: 21
留言總數: 13
今日人氣: 1
累積人氣: 2320
» 站內搜索
RSS Feed