katiengai92
暱稱: 雞田*
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
自訂欄位(一)
尚無任何內容
2006 年 5 月 25 日  星期四   晴天


SUNNY ..

今日終於冇落雨了>W< 開心XDD..
我都係鐘意天朗氣清既日子多D XDD*
潮濕`落雨既日子 幾日就玩夠啦>V<XD!*

依排個個都做問卷 .. 我都做左唔少XDD..
發現個個都話我靜`同講野細聲=33=*我會改的了XDD..
但我相信個個都知我其實唔係靜的吧XD!*

今朝返到SCH .. 見到周SIR`鄺SIR..
唔知做咩佢地同我打招呼=0=" 搞到我都呆左呆 ..
何況我每次踏入SCH門口都是呆呆滯滯的 ..
咁就繼續呆呆滯滯地行入去LAA ..
見到前面有3個人企左係道 .. =W="
仲係道諗緊 邊個泥架呢 ..
你知我一朝早既步行速度有幾快架啦XDD..
攣毛鬧我話行快D得唔得XDD..
我知認得是檬`嘉琪同攣毛 =V="

行到上去`都唔記得做過D咩啦 ..
總之之後就同兔落HALL ..
今次是講[朋輩輔導計劃]..
兔參加了-W-" 其實我都有少少想玩-V-"
但因為佢話要出席所有活動`
而我爸唔會俾我出要玩CAMP的T^T"

上到去`潤田收WS=V="
是英文檢討果舊野`我琴晚做了!!*
因為唔想一朝早求其做=0="
我會連自己都唔知自己寫緊咩的XDD..

CLx2* 上去電腦室啦 ..
賴YANN望1望我`奸笑..
之後同前面D人講 ::
[我同你地1`2`3個絕交]XDD
上到去`就望入去啦 .. XDD
已經見到換哂新機LAA..
全都是LCD MON =W="
徐團長係出面經過`同我地班講話 ::
[ 你地係第1班用新機WOR*]
入到去冇耐`呀SIR話叫我地自己上住網先XD
白痴地狂睇忽上XD 狂係道話 ..
我要睇隔離果個隔離果個..唔係呀*唔係依個呀..XDD
之後玩玩下無聊..ON左MSN=W="
點知佢自動登入`嚇到我=0="
走果時`JORCYLENE問趙SIR點算..
佢話會洗機WOR`唔知ARR都T^T"

RECESS* SKIP!**

CHIN* 又講故宮`好悶!

MATH* THZ檬借BK俾我>33<"
上堂啦`好悶ARR`又唔多明佢講咩..
好似POLLY咁講`
佢之前教得太慢`依家教得太快-0-"

RECESS* SKIP*

MUSx2* 係道聽歌=0="
話要分邊個作曲`咩歌名`咩樂器果D*
難到=0=歌名果D爆想死=W="
周SIR今日唔知搞咩`好白痴XDD..
我意C係D行為同動作囉XDD..

LUNCH* 忽話去SEVEN..
點知行行下`佢話其實都唔係好想去SEVEN`
咁就返轉頭啦`點知1擰轉就見到波佬係後面行緊泥!*
噴忽即刻話唔好返去XDD..噴我堅持返去LUNCH`
之後波佬行到過泥`問忽::[做咩UM住個鼻呀?]
忽望1望佢`轉身` 就撞左我出馬路XD*
仲要咁岩有架的士係道`嚇到我=W="
又是的士XDD 我次次都是俾的士嚇親的..
即刻閃返返轉頭XDD..
之後見到蔡樂恩`佢好白痴咁問::
[係咪差D俾車撞死左呀?]=  ="
完全冇興趣應佢囉唔該!*XDDD
返到去`同7B佢地食`
之後睇班排 .. 2C贏左!*
BILLY個號碼布好白痴 ..
扣到接埋左已經搞笑架啦``
仲要將個"1"字倒轉左泥扣XDD
變左中國數目字"一"=W="

ENGx2* 潤田佢地果組PRESENT-W-"
無奈呀**SWEET CORN SANDWICHES=V="
肥祺答D問題答到勁噴XD..
完全係講講下變左D組員全都係親兄弟-V-"
之後做GRAMMAR BK LAA..
死FISH唔信我講野囉又`低B的!*
自己記性差就唔好出聲啦=0="
之後我咪問7B囉`點知死FISH發嬲`
爆左句唔知咩`白痴到嘔呀..
嬲咪同7B掉左佢本GRAMMAR BK係地下!
佢又唔行過去拎返囉白痴!*

放學* 仲鬧緊佢=0="
之後佢唔鋸`勁大力踩落泥LOO..
本來我今日好乖女`冇爆粗的..
都忍唔住好大聲鬧左佢1大句`話佢P-W-"
包子聽到好大反應-V-"
其實好平常囉`只係我係課室未試過咁大聲講!*
謝言仲要走過泥狂問咩事囉XDDD*
佢都不是第1次聽我講這句說話的=V="
之後諗住走LAA..
點知俾樹2同肥旭扣留=0="
話要做埋LFED個問卷先可以走!
包子`SORRY AR!*
下次有機會先去影BAA..

======================================================

01.傳俾你既人係邊個 :: JORCYLENELENE*XDD
02. 佢同你既關係 :: 壞人同好人既關係=W=" [ 當然佢係壞人XDD ]
03. 寫出你對佢既印象 :: 讀書好叻T0T" 好掂!*
04. 佢對你做過最深刻的事 :: 教我數>W< XDDD
05. 佢同你講過最深刻的說話 :: 串我=33= 真係好深刻XDD
06. 如果佢變成你既情人,佢咩野令你鍾意佢 :: 成績好好`NICE*
07. 如果佢變成你既情人,佢有咩要改 :: 唔好咁叻囉=33=
08. 如果佢變成你既敵人,你會對佢做咩 :: 唔好再做壞欣咁`用佢件冷衫泥沬黑板XDD
09. 如果佢變成你既敵人,佢咩野令你咁憎佢 :: 成日唔泥留CM ="[
10. 依家你最想佢對你做既一件事 :: 即刻泥留返個CM仔=]
11. 你覺得周圍的人認為你是怎樣的人 :: 靜=0=[我相信你地會知道我唔係的]XD
12. 喜歡佢什麼的個性是 :: 愛無啦啦發癲AwAXD.. 好NICE`會教我做數>33<
13. 相反的 , 你討厭佢的個性是 :: 成日串我LOO=33=
14. 自己想成為的理想類型是 :: 唔知ARR..
15. 給關心自己、喜歡自己的人大喊一句吧心呢 :: LUV U ALL..
16. 把這份問卷傳給你最想知佢地對你咩感覺的15個人?? 之前打左果D人囉 ..

01. 傳俾你既人係邊個 :: 潤田*
02. 佢同你既關係 ::  同學`都算是FD吧XDD
03. 寫出你對佢既印象 :: UM .. 高左囉=W="
04. 佢對你做過最深刻的事 :: 噴`玩我囉=V="
05. 佢同你講過最深刻的說話 :: 諗唔到=0="
06. 如果佢變成你既情人,佢咩野令你鍾意佢 :: 唔好玩啦-W-" 冇可能囉=0=
07. 如果佢變成你既情人,佢有咩要改 :: 噴-V-" 唔知 ..
08. 如果佢變成你既敵人,你會對佢做咩 :: 叫MS LEE調佢位XDD
09. 如果佢變成你既敵人,佢咩野令你咁憎佢 :: UM .. 點我做野XDD
10. 依家你最想佢對你做既一件事 :: 留返個CM啦都係=]XD
11. 你覺得周圍的人認為你是怎樣的人 :: 靜囉又係=0= 強調我不是!!*
12. 喜歡佢什麼的個性是 :: 噴 .. 有時講野好直囉XD
13. 相反的 , 你討厭佢的個性是 :: 諗唔到-V-"
14. 自己想成為的理想類型是 :: 唔知ARR=0=
15. 給關心自己、喜歡自己的人大喊一句吧心呢 :: THZ U ALL..
16. 把這份問卷傳給你最想知佢地對你咩感覺的15個人? 之前果D人 .. 加潤田XDD

刊登時間︰2006-05-25 05:11 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]