| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 5 月 21 日 星期日  |
| =W= |
近排無聊,, 愛拎住部機周圍影=W="
琴晚出左去青衣` 買生日禮物俾表妹 ...
今朝俾呀鬼個電話整醒左 ..
是媽子拍我起身的!!* 呀鬼叫我唔洗帶琵琶 ..
但因為岩岩醒,, 所以唔記得佢有冇叫我帶弦!*
所以我照帶左個琵琶返去-W-"
去到等左N咁耐,, COZ校門冇開 = =
之後李SIR開車仔泥左!* 開左門XDD*
整完1輪` 練完1輪就要演了!*
本來好正常咁望緊呀鬼彈先 ..
之後睇到潤田係後面偷笑XDD ..
佢仲要望過泥依邊同唔知邊個講話好驚呀XDD*
噴我同兔南亞果首最尾都是甩左=33= ..
好快AR!* 好想死 .. 有道拍子又亂哂 ..
LUNCH* 去左葵芳果邊同婆2飲茶!*
夜晚留係HOME食 .. 之後沖涼 ..
為左1樽可愛的蘋果綠茶 ..
搞到我今晚冇左唔少訓覺既時間T0T"
仲要搞到做唔切MATH LOG T^T"
WISH聽日會落雨>W< 我唔要早會!!*
|
| 刊登時間︰2006-05-21 04:24 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | ... | 42 | »
|