今日母親節-W-" 要做返個乖乖女先XPP 今朝10點幾先起身 -W-" 但琴晚2點幾醒左次T33T" 又是狂打乞嚏..都唔知咩事=33=" 起身之後上左陣網 ... THEN上左去婆婆屋企 ... 母親節嘛>W<" 有蛋糕食XDD .. 之後JUNE教我玩PAE牌...-V-" 仲係有D亂 .. 但都明明地啦XDD!* THEN BACK HOME .. 玩左好耐電腦 .. ANGEL勸我OFF .. 所以好乖咁熄左機XPP" AT NIGHT .. 又上左婆婆屋企 ... 比細佬拉左去打機 .. 死哂XDD!* 之後悶左成晚=33= 仲係梳化道訓著左-W-" 乖到 ..
POST 相先:: >W<" 因為我表妹泥左我屋企` 所以廳個地板搞成咁-W-" 好可愛>W< 未夠1歲的 ... 眼訓 .. 打個喊露先>W< XD 嘟嘴XD 笑 .. >V<" 表妹+細佬** 佢自己拎住我部機玩自拍XDDD" 依張係其中1張耶>W< 點知 .. 比佢玩左陣 .. 就意圖放部機入口 -W-" 嚇死!!*
最近有D發癲-W-" 唔知做咩迷上左DANIEL POWTER .. 本來都唔識邊個泥的 .. 要THZ HENRY SD左首歌俾我 XDD* 完全迷上左佢D歌 .. 好正>W<