今日天氣時凍時熱咁 .. 唔慣!!*
1朝出門口果時好大風 ...
返到SCH借左MATH書之後就早會了**
落到去 .. 果個唔知咩呀SIR講野啦 ..
之後到校長講野 .. 又話講兩句說話 ..
UP左幾個字=0= 我開始有D頂唔順 ..
包子` 7B同兔話我嘴唇好白+面好青*
之後叫我去醫療室 .. 我唔想!!* =33="
點知MS POON行到過泥 ..
佢地又唔知同唔同MS POON講 ..
包子指1指我,, 望1望MS POON XDD. ..
之後MS POON問我有冇咩事,,
問我要唔要去醫療室 .. 我當然話唔駛!*
佢叫我行去後面坐下 ..
FEEL到成班男仔望住我,, 好驚XD*
之後坐左陣 .. 有另1個人坐埋泥 ..
好認得係我上次衝錯班房 ..
THEN佢問我 :: [ 咩事?* 搵我呀??* ] 果個人XDD..
坐左陣MS POON話扶我上去 ..
其實我果時已經冇咩事 .. 佢話扶到我上1樓 ..
排左係2C班果班男仔果道=0="
織2無啦啦嗌我雞田-W-" 好彩好細聲,,
MS POON應該聽唔到的XPP ..
行到去唔知邊個轉彎位 ..
聽到有人嗌KATIE .. 是太爺子 ..
噴我唔知俾咩反應佢好 .. SOR!*
行到上去 .. 維奶同我講 :: [ R U OK? ]
究竟佢係問我有冇事 定係叫我個名XDD ..
到依家仲未明=W="
FTP* 冇左=0= COZ早會!*
MATH* MS LEE冇返=W="
做ENG WS .. THZ潤田等埋我收WS ..
THZ 7B幫我手畫>W<"
THZ串燒死魚借MATH LOG我CP-W-"
果個呀SIR好多野講,, 但冇人理佢=0=
ENG* 好嘈呀真係=W=" 改WS ..
幫7B畫POEM .. 玩串燒死魚-W-"
之後改WS啦又 .. 抄死左=0="
今次陳皓琳同學好有禮貌咁嗌我全名XD ..
RECESS* 好乖咁冇落去搵嘉琪!!*
CHINx2* 整理FILE-W-"
THZ肥祺幫手-W-"
本來我當同串燒死魚玩下的 ..
點知佢發脾氣=0=" 搞到我都嬲嬲地 ..
我同肥祺講緊野佢又無啦啦話 :: [ 你做咩打我呀? ]
咁我冇理佢,, 繼續講左陣,, 佢又話 :: [ 你做咩啤我呀? ]=0="
之後話左佢幾句,, 就冇理佢 ..
佢又冇啦啦話 :: [ 你做咩鬧我呀? ] C覺失調嗎-W-"
串燒死魚你係咪成日覺得有人想殺你` 有人鬧你呀?**-0-"
冇串佢果時佢又話 :: [ 你可唔可以唔好針對我 .. ]
到我唔出聲果時佢又話 :: [ 串我囉,, 做咩唔串我呀? ] =0=
好勇地舉手同MS POON講話冇做-W-"
咁企左起身 .. 點知搞到差唔多成班都起哂身 ..
SOR AR .. COZ我1題都冇做-W-"
RECESS* 檬話聽日友誼賽 ..
明顯我是冇聽宣報的=W="
對呂明才AR .. 加油>V<"
黑色波衫波褲呀各位=W="
DTx2* 玩=W=" 整果個投射器!!*
SORRY .. 我好似冇做過D咩野 ..**
之後成班扮哂寫LOG咁-W-"
LUNCH* 同忽係SCH食**
好難先搵到個位-W- 之後同7B上去睇班排 !*
2D贏了 .. 噴死BILLY好可愛呀打到XD*
買了蘋果綠茶>33< XD
PEx2* 考開波!!* 好難T ^ T"
但到考果時我又得左>W< 開心死我XD*
不過都得左1球咋 .. 唔合格T ^ T"
之後玩左陣籃球-W-"
好白痴呀樹2 .. 搞到我狂鬧佢!**
無啦啦搶左個籃球去=0=" 乞人憎!!*
LINLIN話我串佢=0=" 我冇=33="
攣毛話打佢會P街-W-" 唔多信XPP
放學* 同7B同KAY走 ..
忽入左郵局=0=" 之後上左士多**
買完野飲之後見到蔡邦` T-BACK同謝言 ..
佢地影印 .. 我先記得要買FILE-W-"
買左 .. 5蚊T33T" 貴死我咩想T^T"
之後7B同KAY玩到好癲=V="
KAY仲甩TIE XD .. THEN BACK HOME WITH 7B-W-
上上下網 ... 好似落雪咁!* 見到好多白色野飄落泥!*
有粒飄左入泥 .. 原來是紙碎=V="