| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 5 月 12 日 星期五  |
| SLOW DAY=33= |
今日遲到嘔先出門口 .. 43分果時仲係麗城=W="
返到去都冇咩做 .. 走左去兔果邊-W-"
坐左陣之後搵檬 .. 檬次次都唔回我既=33="
上堂白痴野SKIP哂佢啦-W-"
LUNCH* 忽話要去麥當當XDD ..
去到之後好快搵到位坐啦 ..
見到歡`翁`包子`KAY`澄澄佢地>V<"
之後去左士多 .. 又是蘋果綠茶XPP*
之後走啦 .. 行行下後面有好大班人 ..
係道講咩游水有幾快果D ..
噴忽係我隔離好細聲咁答左句 ::
[ 係囉 .. 我都覺囉 ... * ]
之後我又答左句 ::
[ 係呀 .. 咪就係咁囉 !*]
[ 嗯我都好同意你既諗法 .. ]
好白痴呀XDD ..
之後後面班人無啦啦嘩左聲 ...
之後忽又跟佢地 [ 嘩 ] ...
行遠左之後我地2個狂嘩左好耐-V-"
返到去睇左陣女排練習 ...
之後見到嘉琪妹同檬係4樓 ..
攣毛同陳俊恩係3樓 .. 2班人好似鬧交咁XD!!*
咁我就諗住上去攣毛果邊玩陣先啦 ..
點之1上到去就被發現了=33= XD ,,
咁望下對面檬佢地唔知叫我做咩 ..
之後攣毛狂舉中指...=V=" 啞左 ...
過左陣7B陪我上4樓 ...
點知上到去唔見左檬同嘉琪 ...
原來佢地落左3樓=0= 好低B呀搞到我 ..
又要落返去3樓-W-" 玩左陣 ..
拉嘉琪上左4樓 ... 之後除左佢辮 ..
點知佢好順手咁拉埋我果條橡筋=33="
都叫嘉琪唔好咁貪玩架啦 ... XDDD"
之後唔知邊秒俾佢拎返佢條橡筋 .. 走左 ...
我講過我會記住佢的 XD ..
ENG x2* MS廖泥左=W="
佢話同我地影返張相>W< "
係班房照左幾張之後MS WILSON泥左 ..
佢話帶我地去學校門口果道影XDD ..
成班行出去啦 .. WINNIE話要抽條TIE出泥XDD ..
我地班好有團隊精神地抽哂出泥XD ..
之後打結XDD 型到嘔呀 .. 下次影TIE,, POST上泥先XPP..
D男仔就成班扣哂頸o候褸XD ..
肥旭仲有反起個領 ... 成個白雪公主咁既樣XD ..
之後返返上去上堂 ... ..!
成班狂拋野 .. 結果WINNIE 俾MS WILSON鬧左幾句 ...
放學* 聽歌學ENG .. 潤田真係泥左XD ..
成班有3個JASON =W="
好早就走了 .. 之後返去 ...
夜晚11::15返到去 ...
成屋1個人都冇 ...
勁無奈囉,, 佢又要趕我返HOME ..
早之搵人陪我講陣電話嘛=33="
留CM啦=33=
|
| 刊登時間︰2006-05-12 05:32 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | »
|