| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 5 月 13 日 星期六  |
| A BIT RAIN 2DAY .. |
今日應承左呀鬼1定要返中樂 ..
唔返唔得啦=V=" 又要練琵琶 .. 就死啦我 !*
但啱啱收到個好開心既消息呀>W<"
就係教琴果個MISS請假>V<"
想開心死我咩XDD ...
POST PHOTO .. XPP
2點沖涼,, 02::30出去 ..
入到MUSIC ROOM見到7B ..
玩左陣鼓 .. 之後較音 ...
較左好耐都較唔到呀我 ..
結果搵呀SIR幫我地較=W="
之後彈啦 .. 有幾次只得琵琶彈 ..
琵琶得2個人,, 就是我同兔=0="
搞到我又彈錯了-W-"
之後狂笑某個人,, 好白痴呀XDD ..
THEN BACK HOME WITH 7B ..
之後上網啦 .. MSN ...
我禮拜1要落3樓!!* 我要記住LAA .. XPP
夜晚 班親戚上左泥>W<"
檬叫我睇史迪仔XDD"
影左好多相=0=" 下次POST吧 ..
|
| 刊登時間︰2006-05-13 09:16 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | »
|