| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 5 月 20 日 星期六  |
| BUSY DAY!* |
WAA .. 今日忙死我LAA!* 點算T0T"
今日中樂兔不會來T^T" 得返我同呀鬼 ..*
今日要加油呀,, 兔!!* 支持你的 .. 比心機>W<
今日發左癲 .. 竟然好乖咁坐低練琴=W="
但練練下,, 俾個電話嚇到成個跳起 ..
勁大聲咁播黑色毛衣XDD ..
1聽電話` 覺得把聲好熟 ..
覺得好似叉燒,, 但又覺得佢冇咩可能打俾我 ..
佢叫我估下佢係邊個,,
我又唔好意C話覺得佢係叉燒XDD ..
之後佢鬧我咁都唔記得佢XD ..
唔知叉燒有冇發覺 ...
佢通常都係係考試前果個月打泥架呢?*
仲係要無啦啦打泥XDD ..
聽日就要中樂演出 .. 其實都唔知算唔算演出 ..
但,, 我爸媽會泥T0T" 唔好玩啦!!* 好驚ARR ..
我到依家仲係唔多識彈 [ 南亞XX ] 果首野T^T" 點算 ...
LUNCH之後出左去LAA ..
返中樂 .. 返到去` 得好少人 ..
悶左陣之後呀鬼返左!*
聽日冇弦用ARR !* T0T"
搞到聽日要帶琴返去,, 1日都係團長啦!*
叫左佢咁耐都唔買 .. 狂買2弦有咩用=33="
之後彈啦,, 南亞最尾果道我呆哂 ..
聽日點算?!* =0="
之後放LAA .. 同7B返去 ..
1路落住微雨,, 唔知個天搞咩=0="
之後去左7B屋企樓下坐左陣 ..
傾左好耐,, 之後呀爸打泥 ..
我先返上去 !* 買了1樽柚子綠茶 .. >W<
[ COZ 肥祺警告我唔好買梅子綠茶!* -W- ]
|
| 刊登時間︰2006-05-20 09:13 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | ... | 42 | »
|