返到SCH .. 見到凱蔚,, 佢陪我行左陣!*
FTP* 話睇書啦 .. 冇心情睇 ..
唔記得左依堂做過D咩LUU ...
MATHx2* 都唔明佢講果D數-0-"
上上下堂,, 金魚問我借紙巾 ...
我就好順手咁擲過去俾金魚 ..
點知我唔記得左MS LEE會望到!*
所以MS LEE見到了 ..
話擲果個企起身,, 接果個都要企起身 ..
我想講,, 完全唔關接果個事LOO ..
又不是佢叫我擲的 .. 冇病嘛?*= =
之後俾佢鬧啦 .. 話咩遲下就會擲飛機 ..
噴我忍唔住笑左出泥XDD ..
我想問擲擲下紙巾做咩會去擲飛機 ...
難道我要借架可愛的紙飛機俾人MAA?*
我認我做錯,, 但我覺得唔關金魚事LOO!!*
SORRY金魚 .. 真的不會有下次 = ]
之後繼續上堂啦 .. 教到鬼死咁快!*
好難明,, 1日教幾個課題 .. -0-
RECESS* SKIP!*
IS* 搵左呀KAY,, 肥祺,, 雞,, 肥旭,, 康子 ...
出去試味!* 有得食薯片呀佢地 .. XDD
CHIS* 測驗 .. 冇溫過啦又T0T"
之後就上堂啦 .. 悶到嘔泡!*
1路打開書` 1路聽佢教` 1路做作業 ...
上上下堂,, 肥芝望住我嗌::[鍾子KWAN]..
我先頭唔知咩事[COZ做緊WB],,
過左陣我望一望肥芝,, 見到佢啤得我好行 ...
之後佢先問 [ 你唔係鐘子KWAN咩 .. ]
最後` 我相信佢還是不知道我的名字=V="
RECESS* 陳皓琳同學 同 峰田同學 俾人捉左出去!*
COZ上堂玩擦膠 .. 舊膠上面仲要寫住 ::
[ A` B` C` D` 是` 否 ] ...
明顯是做卷專用的擦膠=V= XD ..
何況CHIS TEST考MC XDD ..
唔知佢地點解釋` 結果冇事了 ..
CHIN* 悶 ...
SOCS* 悶 ...
LUNCH* 去左SEVEN ...
見到成龍-W-" THEN 去左MUSIC ROOM ...
坐左陣就走了` 上去4樓 ...
肥岑無啦啦泥鬧我,, 我唔知發咩癲 ..
走返轉頭鬧佢 .. 注明,, 我好乖地冇爆粗 ..
返到課室` 去LINLIN去7B果道玩讀音 ..
LINLIN狂串我=33=
繼續幫7B手啦,, 之後LINLIN無啦啦塞左粒糖入我口XP ..
THX LINLIN >W< XPP ...
ENGx2* 謝言佢地果組個PROJECT好可愛XD ...
就放學果時,, 串燒死魚同7B係道鬧交 ..
7B拎串燒死魚樽水 ..
之後串燒死魚拎我樽蘋果綠茶LOO...
勁嬲囉 .. 仲要彈我樽野飲囉!!*
之後佢推跌左7B果抽鎖 ..
仲要整爆左果張相架 ..
我勁大聲鬧佢囉 .. 佢原本諗住唔理 ..
完全過份!!* 噴我鬧得勁激 ..
邊個叫佢咁CHEAP .. 死CHEAP甩皮魚!*
放學* 去左聽歌學英文 ..
其實我有諗過唔去的``
但應承左話會去就去啦 ...
全程好自閉=W="
噴嘉琪妹同凱蔚行過 ..
完全唔明佢地想講咩-W-"
之後同兔`檬早走 ..
檬問我今日做咩 .. 過是檬了解我>W<
SORRY ARR .. 我都唔知自己咩事 ..
夜晚` 去左返素 .. =W="
發現我幅野就泥畫左半年XDD ..
之後出左去玩啦又 ..
學會了玩啤牌-W-" 噴XD*