寅係估唔到死潘雞咁"大方"LO.."
2粒棉花糖..1絛唔知乜..1盒好"大"GE維他奶__ _ _))
咁就係開PARTY啦!?*勁WO..
第一次見WO!!*未見識過咁GE PARTY**=]
唉...白痴'''[[]]]番埋今日..同廳日就唔洗番..
可能唔洗喊咁多啦!!*佢係佢讀果間中學做乜我都唔知..
佢中2 LO**算啦..
無左就係無左...失去就係失去""]]
點都無得變嫁啦!!*算...
唔想再博落去...受盡好多萎屈啦!!*
佢開心都足夠啦...++"
擁有過就夠..無諗過可能1314**
自己知GE..無得番轉頭嫁啦!!((
唔想再理啦!*
放過我啦!!*唔1呃我啦..
夠啦..
|