今日勁Q悶呀!!*
普通話堂果陣...我地睇"我想有個家"..
超感動呀!!!!想喊TIM..班度都無乜人睇GE..個個傾計...*
到左自俢堂...派成積表*同埋派畢業相...
好驚呀[[[[[[]]]]]]]]
今次我考第55名,,,,好采姐...]
哇...張畢業相勁柒呀..個個都未CUT髮GE..
無眼睇啦****派左之後,我地搵人簽名*
鬼叫老師咁耐先派咩!>?*
唉!!!*今日佢都無乜點改...
算啦...廳日都畢業啦!!*
我講過...我決定放手啦!!*
解開絛繩,等佢自由...*
唔想再迫佢啦..*做番FD子都好啦**!!
佢都自由啦!!*太累啦...'''''
|