TSA考埋今日就無LU*
爽哂啦!!*但係佢...唉!!*
算LO..都就黎畢業啦!!*
佢中2點米點LO..
乜D男仔好中2女仔溫柔咩??*
真係唔明啦....我最憎D人係度嗲..
發姣咩!?*我先唔會做呀)))
睇見都想嘔啦...
我就係咁..要就要,唔要米算LO,..
無乜所謂...反正我一直都係迷藏係我GE幻覺度!!*
只係我白痴,中2左佢姐..
自己攞黎衰GE**
唉!!*點先學到好似佢地咁玩玩下呢??
下下都認真到死/...
付出又點呀!??米又係咁...
D疤痕米當係我又有多個經驗LO**
我傻...我9姐..
總之GAY(同性戀,唔知有無串錯MA..)就最好..
但係好嘔姐...我都唔係果種...唉!!*
算啦...今日我又要留校練中樂啦!!*
放左學我地去食燒鵝飯,都幾好味GE..
D燒鵝就食哂..飯就食左幾啖咋..太硬啦**
跟住我地去食CHIP..好味呀!!*
番到學校我地去TOILET..就見到嘉慧啦!!!
好有緣呀!!*
我地去到3樓,又死去TOILET..
做乜!?*米化妝LO..都係試下姐..KAKA..
我地畫眼線呀!!*畫左都幾令嫁!!*
最衰比潘捉到正...又煩啦!!*畫米畫LO..
理咁多做乜姐...
唉...唔寫LU..好累啦!!*
日日都對住一個自己係佢心中無地位GE人..
好辛苦..勉強咁笑一笑...
|