今朝11點幾先起身--”
之後就睇小說啦...
哇..個小說真係好好睇...
睇到12點幾...老豆起身啦...
跟住落去食野啦
返上黎啦..再睇
真係好好睇..睇到我喊T﹏T
之後就睇到3點幾..
阿星打黎..問我做左地理未
我話未呀...
跟住佢話睇小說喎...1陣先打卑我--;
之後就係屋企玩電腦啦...
好想快d到聽日呀∼∼∼∼∼∼∼∼∼
我發覺返學係好開心--””
我要返學呀∼∼