kaxwing
暱稱: KA WING
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-04-01
2007-03-30
2007-03-29
2007-03-28
2007-02-20
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
站內搜尋

2006 年 5 月 28 日  星期日 晴天

POST 相''2''

人地話我樣衰喎''咁我今日就比大家睇下人地有幾令喇''

不過真係要講句SORRY先啵''我都吾想POST出黎嫁''不過係你迫我嫁''HOHO''

 
吾好以為自己好令喇''以為自己係黑社會咩''不過無人會話你似嫁啵''

 
樣Q衰''戴耳環好型咩''吾覺得囉''

 
有無攪錯牙''學校條TIE比你影衰哂''

 
吾知點講好''

P.S. : 賤人王牙''你吾好話我偷你DD相 '' THEN POST 出黎牙 '' 呢DD相係你自己SD比我嫁''

刊登時間︰2006-05-28 12:34 PM    [ 訪客留言(13) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 5 月 27 日  星期六 晴天

POST 相''

    整左BLUE ''

   好傻牙 '' 個樣 '' HEHE ''

   整左黑白 ''

  最普通 '' BUT笑得吾令''

  好DD喇呢張''

  紫色'' 呢張吾錯''

POST住咁多先喇 ''

比DD意見 ''

刊登時間︰2006-05-27 11:29 AM    [ 訪客留言(9) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 5 月 26 日  星期五 晴天

慘''

今日好早就同grandma + grandpa 一齊去飲茶''
真係好早''要 0645  就起身''
THEN  0700  就出去飲茶''  好正''

飲完茶就番學''SO今日無去之霖屋企同之霖一齊番學''
好早就番到學校''番到去就教考鳳做WOEK BOOK''

第1堂[英文]''
淨係係杜對ANS''好悶''

第2堂[電腦]''
係電腦室杜整WEB SITE''
好好玩''

第3+4堂[ART]''
超討厭''超級吾鐘意佢教書''
悶悶地又過了2堂''

[LUNCH]''
同亞YU打左陣交''
THEN就落CHOIR''
去到CHOIR又要走出去捉人''
已經習慣左日日去捉人喇''
覺得DD人好煩''
點解要人地捉佢先黎''

[閱讚]''
MISS WONG無喇喇話要CHECK藍櫃''
點知搵到超多書''
家明叔叔同之霖就最多''
死人MISS WONG仲要係一本罰30 MINS''

第5+6堂[聯課]''
今日連第5堂都吾洗上''
咁我地就成班3A就去左電腦室杜玩電腦''

呵呵''宜家係電腦室牙''正''

今晚先再打過''

心情不好''

刊登時間︰2006-05-26 03:35 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 5 月 25 日  星期四 晴天

一日有兩種心情 ''

今日''同平時一樣先去左之霖屋企''THEN''先至一齊番學''

一番到去比人[吊]左位''宜家坐既果個位真係難頂到''

第 1 + 2 堂[家政]''
匯報''BUT我地組超黑仔''開左個POWER POINT之後既然吾見晒DD內容''
果一刻真係有DD想喊''因為份野朱朱同之霖整到成2點幾嫁''
既然一下子就話無晒''

第 3 堂 [MATHS]''
成堂玩自閉''無咩出過聲''好比心機聽書''
BUT想喊''因為覺得自己好孤獨''

第 4 堂 [中文] ''
做完TSA''THEN就因為老師開吾到''所以就比我地自由''咁我當然就係係杜睇書喇''
一路睇一路係杜寫感想''有DD睇埋之霖DD感想''
真係又係想喊''果時已經眼紅紅喇''

[LUNCH]''
同暉暉地玩左陣心理測驗''THEN諗住食飯喇''點知彭同學就係咁係杜食喎''咁我自己都未食過''咁咪火囉''
咪一捉就捉住佢DD頭髮囉''點知佢仲要一批就批落我個肚杜喎''
第一次有人咁大力打我嫁''真係有DD想打番佢同埋喊嫁''
但可惜無''因為我吾想比人話我小器''
THEN''就去左CHOIR''1325左右就出去捉人''其間發生左DD野''令到我好嬲''係咩??CHOIR既就知道喇''

[閱讀]''
又係睇200個愛和不愛的理由''真係好鬼死感動''有好多都好似講緊我自己''有DD身同感受''SO又是眼紅紅''
其間又回憶番同你一齊既日子''

第 5 堂[英文]''
無心機''係咁係杜做BCA + GB'' 無咩點玩過''吾似平時既我''

第 6 堂[團契]''
今日合團整手工''本來以為吾係好好玩''BUT玩玩下又OK喎''GOOD''
完左團契''我+之霖+亞HON+嘉良就係HALL杜玩拍野''超好玩''勁正''果時個心真係舒服左好多''

[放學]''
今日6姐妹一齊去美食杜食野 + 吹水''好正''講左好多野''
今日朱欣小姐吾知做咩''講埋DD好鬼死攪笑既野''
整到我地幾個係咁係杜笑''笑得好大聲''
我吹到6點15就走人''
係門口見到DICK DICK就叫佢送我出去搭TAXI''
6點25左右就番到屋企''

[番到屋企]''
先換3 '' THEN就出去補習''
8點番到屋企''係房喊左一陣''
心情又試番之前果排喇''
失落了''
打日記''打XANGA''整PHOTO''


-=-=-=-=-=-=-=-=-=--=-=-=-=-=-=-==-=-=--=-=-=-==-=====-=-=-=-=-=-=-

點解我吾可以接受到現實''我真係好怕接受一DD我吾想接受既現實''自己都吾知做咩''今日係咁係杜諗''我係咪仲應該鐘意你''但可能我已經吾係好想諗呢DD野''咁我又真係吾係好覺得我自己係鐘意你喎''我又諗我同你可能係2個世界既人''根本無可能一齊''之前一齊可能只不過係時候既巧合''不過都過左去喇''宜家就算有幾想同你一齊根本就係無可能既事''都係怪自己多心喇''
唉''都吾想講喇''

P.S. 很想跟知心好友詳談一晚''

我應該放棄你嗎?''

刊登時間︰2006-05-25 08:51 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 5 月 23 日  星期二 晴天

沉悶 ''

今日''DAY 2''SO要企HALL唱歌仔''
本來我想唱嫁''BUT比前面既果位同學仔擋住左''整到我睇吾到''
BUT我係杜琇睇哥哥''佢係杜唱歌牙''好特意牙''

第1堂[MA咪堂]''
成堂係杜溫中文''英文''DICT''無聽佢講野''

第2堂[I.S.]''
好乖咁做作業''其實只不過係''考鳳''睇吾到所以我先咁乖咁係杜COPY''

第3堂[PO通話]''
要出去SPEAKING''完全地係出去企囉''又吾識講喎''HATE''

第4堂[MATHS]''
傾下計''又做下數''又玩下''仲有溫下書''呢堂都幾吾得閒嫁''

[LUNCH]''
12:45-01:15就係杜玩''
THEN到左01:15就要補DICT''好彩識''

[閱讀]''
睇書''WRITE感想''本書真係好正''LOVE''

第5堂[英文]''
對ANS''超悶''

第6堂[中文]''
做TSA''都OK喇''不過都好深下''要比心機先''

[放學]''
搵老闆 '' 好彩佢今日心情好姐''
THEN就上去BCA''
成班都傻嫁''係咁係杜食野''傾計''TAKE PHOTO''寫紀念冊''飲野''吹水''睇書''玩''串咀''SD SMS''
今堂好似無之前果幾堂咁悶''

[ AFTER BCA]''
坐TAXI送珍珍番屋企AND送其他姐妹去之霖屋企''
THEN番家''
補習''
見到賤人同條女係M記''
要洗眼了''

[番到屋企]''
食完飯''
就寫珍珍本野''
THEN''打比哥哥''佢就話佢吾得閒''吾傾''
THEN''打比MAMA''傾左一陣''佢就話要DINNER''
THEN''打比家明''無人聽''
吾通真係無人想同我傾電話 ''

-=-==-==-=-=-=-=-=-==-=-=-=-=-=-=-=-=-=--==-=-=-=-=-

吾該有DD人吾好再係咁CHEAP啦''又話吾會再搵我''
咁宜家上黎我個日記算係咩牙''吾通呢DD叫吾係搵我牙''
BUT可能人地係搵人串佢自己啦''係吾係牙賤人??''
點解你可以咁低CALL嫁''
都吾知點解當初我會同你一齊玩''一齊傾心事''一齊出街''一齊傾電話''什至係一齊''
唉''真係好後悔囉''
不過宜家我吾會再係以前既家詠''
我吾可以再敗係DD男仔手上''要STRONG''
我可以好堅強嫁(我諗)''

P.S. 今晚又要搵下MY GOD ''

刊登時間︰2006-05-23 09:29 PM    [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 5 月 21 日  星期日 雨天

MINE ''

沉晚 3 點幾先訓 '' 但係都係訓吾着 '' 因為我覺得自己實左有太多既缺點啦 ''
[ 小器 '' 煩 '' 無野搵野黎攪 '' 無聊 '' 淨係識得喊 '' 蠢 '' 咩都吾識 '' 大洗 '' 無愛心 ''
吾識得點樣關心人 '' 吾識整野食 '' 吾識理下人地既感受 '' 咩都要人地幫 '' 依賴 '' 傻傻地 ''  ]

缺點??我大把 '' 但係講到優點 '' 我就無 ''

除左識得喊 '' 我仲識得DD咩牙 '' 咩都要朋友既幫手 '' 永遠都做吾到自己一個去解決問題 ''

不過 '' 除左朋友之外 '' 仲有一個人係我身邊支持我 '' 幫我 ''

而呢個人就係係天上既天父啦 ''

記得有一次我好吾開心 '' THEN身邊既一位好姐妹就叫我同天父傾下 ''
咁當我講左出黎之後 '' 真係舒服左 '' THZ ''

星期四既夜晚 '' 我諗起好姐妹既說話 '' 咁我就試下同下天父講 ''
點知到左星期五 '' 真係無事發生 ''

今次除左多謝一班好朋友之外 ''
仲要多謝永遠都會係我身邊支持我 '' 吾會話我煩既天父 ''
THANK YOU MY GOD ''

-=-=-=-==-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=--=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=--=-=-=-

仲有 '' 就快要同一班同學仔分開啦 '' 有DD吾捨得 ''
3年啦 '' 呢3年真係過得好快好快 ''
係呢3年 '' 真係發生左好多野 '' 有開心 '' 有吾開心 ''
有好多好多回憶 ''

不過 '' 係呢3年 '' 我地班呢同學真係變左好多 ''


**[ 記得F.1既時候 '' ] 我地如果有壁報做 '' 就會好比心機咁做 ''
但宜家 '' 就無人很做 ''

**[ 記得F.1既時候 '' ] 我地會做齊功課 '' 好比心機咁聽書 ''
但係宜家上堂就係杜食野 '' 訓教 '' 玩 '' SD SMS '' 傾計 ''

**[ 記得F.1既時候 '' ] 我地會好乖咁聽老師講野 '' 吾會串番佢 ''
但係宜家就成班一齊串番DD老師 ''

睇下牙 '' 宜家既我地變左幾多 ''
不過 '' 好彩我地要宜家成班都仲好齊心 ''
特別係DD女仔 '' 有DD咩事都係由DD女仔做 [ D打 ] ''
我地班既女仔就好似大姐姐咁照顧住DD男仔 ''
DD男仔真係超被動啦 '' 咩都要DD女仔做晒 ''
BUT '' DD 男仔都好左好多啦 '' 其實可能係我地班既男仔係比女仔細啦 ''

-=-=-=-==-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-==-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-==-=-=-=-=-=-=-=-=-=-

 

刊登時間︰2006-05-21 01:59 PM    [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 5 月 19 日  星期五 晴天

.........................

今日心情什差 ''

吾想打 ''

又無喇喇比人屈喎 ''

超火囉 ''

對吾住咁多位 ''

刊登時間︰2006-05-20 09:09 AM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 5 月 17 日  星期三 晴天

第一次 ''

第一 + 二堂 [ H.E. ]
今堂真係好累 ....... CAUSE要張個功課做好晒 ........ 辛苦喇 ''
不過真係過得好快 ''

第 3 堂 [ MATHS ]
教書 ...... BUT 真係聽吾明佢講咩囉 ''
之後淨番果 5 MINS 就派 TEST PAPER ''
我得 75 分咋 ''  好失望 '' 明明自己識嫁嗎 ''

第 4 堂 [ 中文 ]
整下DD FILE + 作文 ........
THEN ....... 就做 LISTENING '' 悶到訓着 ''

[ LUNCH ]
去左 CHOIR

[ 閱讀 ]
MISS LEE 超可愛 '' 佢拎左一本公仔既書係杜睇 .....
其間仲同 MISS WONG 討論 ......... THEN ..... 成班係杜笑佢 ''

第 5 堂 [ ENGLISH ]
個 NOSE 真係好辛苦 ........
MISS WONG 教書真係好悶 ''

第 6 堂 [ 團契 ]
今堂真係好悶 ....... 我同 LILY 整嬲左個老師 ..... 檀到佢要留低我地 .......
BUT 都好快就放左我地 ''

[ 放學 ]
成班 3A既女仔
( 我 '' 之霖 '' 亞YU '' 朱YAN '' 亞 SHA '' 珍珍 '' 暉暉 '' YOYO '' 亞嬋 '' KING KONG '' 劉翠 '' 秀娟 '' 考鳳 '' )
好似係咁多 ......... 就同李老師一齊係 HALL 杜傾計 ...... 傾到超開心 ...... 咁都講一餐 ''
講左真係好多野 ..... 同埋知道左原來李老師咁粗俗嫁 [ 食屎喇 ] ......
要記住先 ''

1810 左右就一齊走人 ''

1830 就番到屋企 ''

吾想咁快到星期五牙 '' 吾想你地打交牙 '' 吾想你地有事牙 ''

刊登時間︰2006-05-17 08:20 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 5 月 15 日  星期一 晴天

................

由今日起都係用番呢個日記好DD ''

沉日係屋企諗住整DD朱古力番去學校請DD同學仔食嫁嗎 ........ 點知失敗左 !! 不過味道吾錯 ''

[ 社會 ]
 今日我 4 媽無番牙 ....... 有個代課老師黎代課 ...... BUT 超低BB囉佢 .........

[ I .S. ]
對卷 ...... 91 / 140 ....... 都算係咁上下喇 ........ 起碼 PAST 左牙 ......... 拎到 9 字頭我都已經好開心 ........
對完卷就訓左一陣  '''

[ PO 通話 ]
聽人講野 ......... 之後就勁寫歌詞 ''

[ MATHS ]
無聊地過着 ...... 聽左 5 MINS 左右書就已經訓左 ......... 超正 '' 老師都無叫我起身 ........

[ LUNCH ]
講番星期五果DD野喇 ..... 都 OK 火 ''
THEN ...... CHOIR ........ 捉 [[[ 黃紫君 ]]] 團友 ''
之後抵佢死牙 .... 比MISS 吳嘈 '' HOHO '' 抵死 !!

[ 閱讀 ]
好專心咁係杜睇書 ........ 好正牙本書 ''

[ 英文 ]
今堂要做 LISTENING ......... 全班好似就死咁 ........ 超眼訓 ''

[ 中文 ]
好悶咁又過左一堂 ''
上上下堂 ........ 我無喇喇同玲玲講話我地一定要比心機讀書 ........ 要讀好DD書 !!

[ 放學 ]

等拎埋番薯DD朱古力 ....... THEN 就同亞HON
 ........ 之霖 ....... 珍珍 ...... POPO 一齊去 7 仔 .......
THEN ....... 5 點幾就走人 ......

[ 番到屋企 ]
本來諗住好專心咁做 HOMEWORK ......  BUT 點知發生左DD野 同埋電話係咁RING ''
THEN ......... 幫暉暉寫記念BOOK ''

P.S. 真係吾想佢地打牙 ........ 吾想你地任何一個有事 ''

刊登時間︰2006-05-15 08:24 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 5 月 13 日  星期六 晴天

WORRY ''

聽到一個吾好既消息 ...... 想知就問我喇 ''

對吾住牙 ....... 我吾知你出左事嫁 ........ 我仲要咁開心咁叫你整朱古力比我食 ......... 點知原來你有事 ..........
內疚 ''

刊登時間︰2006-05-14 12:33 PM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]