kaxwing
暱稱: KA WING
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-04-01
2007-03-30
2007-03-29
2007-03-28
2007-02-20
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
站內搜尋

2006 年 6 月 4 日  星期日 晴天

有說話未陳講 ''

講下d人先 '' CAUSE呢排個個都好似吾係好開心 '' 怪怪地 ''

[之霖]
呢排你好忙 '' 不過記住要保住身子丫 '' 同埋好耐未同你傾過心事啦 ''
覺得你成日好吾得閒 ''
仲有丫 '' 回信丫 ''

[朱朱]
你就快要走 '' 都吾知可以同你講D咩 ''
不過至緊要開心D ''

[珍珍]
你係我心目中 '' 無論點 '' 都係我地幾個之中 '' 最硬淨果個 ''
不過都係果句 '' D性格 ''

[丫SA]
知道你呢排一定需要人地既幫助同安慰 ''
吾洗怕 '' 要喊就喊啦 '' 
喊咋嗎 '' 你MAMA我喊吾小啦 ''
不過喊完之後就要生性 ''
SUPPORT YOU ''

[丫YU]
呢排同你無咩點講野 '' 不過覺得你D知識水平高左好多 ''
同埋 '' 覺得你識得好多野 ''

[POPO]
有咩心事咪講出黎囉 '' 吾緊要嫁啵 ''
有咩就講啦 '' 吾好收埋收埋 '' 咁樣好辛苦嫁啵 ''

[MAMA]
呢排吾係好想同你傾計 '' 可能係因為我覺得自己好似成日煩住你 '' 吾係幾好意思 '' 
MAMA '' 我諗我都係做吾到丫 '' 

[SAM LI]
你都無咩變過 '' 都係好好既聆聽者 '' 

[家明]
都係吾係好鐘意你同人地講野既態度 ''

[丫HON]
吾好再成日訓教啦 '' 要比心機讀書先得嫁 ''
再訓就寅係變PIG啦 ''


[暉暉]
都係我心目中既大家姐 ''

[DICK]
吾好咁激動 '' 做任何野之前記得要諗清楚 '' 吾好比自己後悔 ''

[番薯]
都係果句 '' 多謝係既關心 '' 同埋你講果DD野都係仲係好有深道 ''

[ K ]
你野係超級直接 '' 不過下下到骨 ''
好容易明白 '' 同埋多謝你成日話我果D野 ''
THZ''

[老豆]
雖然我咩左你 '' 但係我都知你好關心我 ''
同你未見過 '' 你都咁關心我 '' THZ ''

[小YAN]
多謝你成日同我傾計 '' 大家雖然好耐都未見過面 ''
BUT大家都係同小學一樣 '' 咁好傾 ''
真係(吱喳二人組)丫''

[喳LEUNG]
覺得你好攪笑 '' 成日講埋D白痴笑話比人聽 ''
仲有MSN成日問人一D無聊問題 ''

[哥哥]
覺得你永遠都係咁可愛 '' 同埋SORRY啵 ''
成日打你 '' 不過宜家吾打 '' 就無得打 ''
要珍惜無一個打你既機會 ''

刊登時間︰2006-06-04 05:27 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


[ 此日誌受密碼保護 ]


請輸入瀏覽密碼:  

刊登時間︰2006-06-04 04:31 PM  


BORED ''

今日同沉日真係勁悶囉 '' 本來沉日有得去街嫁 '' BUT無錢 '' SO出吾到 ''

今日 11 點幾就起左身 '' 食野 '' 好難食 '' 呢幾餐都係自己COOK ''
CAUSE 同MA咪嘈 ''
今日LUNCH又係食左一件三文治 '' 唉 ''
食完就同丫SA傾MSN ''
丫SA要震作丫 ''

THEN '' SLEEP左陣 ''
THEN 又ON過 ''
悶 ''

刊登時間︰2006-06-04 04:03 PM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 6 月 2 日  星期五 晴天

願我可以學會放低你 ''

今日要行番學 '' CAUSE 無錢囉 '' 同丫媽冷戰中 '' SO 佢吾比錢我 '' 整到成日都係用左10蚊雞 ''

DAY 3 '' 企CLASSROOM ''
超熱 X 好焗 ''

[英文]
對WB + GB 無做 '' 又抄書 ''

[中屎]
超正丫 '' 老師抄DD (LOOK屎)比我地 ''
GOOD '' 又同丫SA地傳紙仔 ''

[ IS ]
同SAM LI 傾計 '' 不停係咁傾 ''

[ MUSIC ]
老師最後一堂 '' BUT 我地都無聽到 ''
有DD傾計 '' 有DD玩 '' 有DD吹水 '' 有DD聽書 '' 有DD訓教 ''
我就係訓教果隻喇 ''

[ LUNCH ]
同丫SA 傾計 ''

[ 閱讀 ]
又係睇沉日果本書 '' GOOD ''

[ 中文 ]
悶 + 做 TSA ''

[ 成長新動力 ]
超白痴 ''

[ 放學 ]
悶  '' 獨自番家 ''
超慘丫 '' 第一次因為無錢而吾搭的士番屋企丫 ''
唉丫 '' 聽日點算丫 '' 我吾要無錢出去丫 ''
今日因為補習社無開 '' SO 吾洗補 ''
同丫MA繼續冷戰 ''

TO : ASHA ''
丫SA '' 其實你做DD咩決定我都會支持你 '' 做左你差吾多三年MAMA '' 都習慣晒 ''
好多時 '' 你有咩開心 '' 吾開心都會同我講下 '' 呢樣我都好鐘意 ''
但係你自己都要諗下身邊有邊個係真係錫你 '' 愛你 ''
你要學識 [ 戴眼識人 ] ''
你今次要諗下你自己有無晒左DD時間 ''
你又要諗下你既青春時間吾會話好多 ''
但係人會老嫁 ''
如果當你好吾開心既時候 '' 我地成班FD可以願意聽你講出黎 ''
你想喊既時候 '' 我地更加係願意借個肩頭比你喊 ''
其實世界上有好多人都好鍚你嫁 ''
珍惜宜家你身邊所有鍚你既人喇 ''
做每一樣野之前都要訿清楚 '' 吾好比自己係日後要後悔 ''
如果有一個人吾張佢既心事講出黎 '' 真係好辛苦嫁 ''
丫SA '' 吾好再吾開心喇 ''
你想點就點做喇 ''
WE WILL SUPPRT YOU ''


P.S. 願我可以學會放低你 '' 我真係無用 '' 我仲係做吾到丫 ''
每一日番到學校見到你 '' 就好自然咁好難忘記你 ''
仲有 '' 對吾住丫 '' 我連你比我既唯一樣野都吾見左喇 ''

刊登時間︰2006-06-02 09:24 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 6 月 1 日  星期四 晴天

[ 此日誌受密碼保護 ]


請輸入瀏覽密碼:  

刊登時間︰2006-06-01 09:10 PM  


悶,,,

沉晚已經自己同自己講過 '' 話今日要好開心 '' 點知今日個心都係咁 ''
SORRY牙郭家詠 '' 我做吾到你想做既野牙 ''
忘了. 忘不了''

今日0700起身食早餐 '' 有我最愛既 [多士] '' 食完就換3番學 ''
太失敗喇 '' 吾記得BRING隻CD-RW比玲玲幫我晒相 ''
番學既時候見到之前果個BOY牙 ''
開心 '' 好耐未見過佢喇 ''

DAY 2 去HALL ''
唱 C 歌 '' OK 好聽喇 ''

[ 社會 ] ''
做MATHS ''
死喇 '' 真係好想好專心咁聽一堂書牙 ''
但係做吾到 ''

[ I.S. ] ''
TEST '' 完全地吾識 '' 之霖仲要話好易 ''
吾得牙 '' 要加油喇 ''

[ PO 通話 ] ''
聽完 + 睇完DD同學仔說話之後就TEST ''
超EAST ''

[ MATHS ] ''
做數 '' 好難牙 ''
玩下又做下 ''
其間亞HON超無聊囉 '' 擦晒婉婉DD PEN PEN ''
之前整到佢地要整左好耐先整得番 ''

[ LUNCH ] ''
CHOIR ''

[ 閱讀 ] ''
問亞YU借左本書睇 '' 好好睇 '' 第一次睇耶穌既書吾覺得悶 ''
真係好好睇 '' 聽日要再睇 ''

[ ENGLISH ] ''
作文 ''

[ 中文 ] ''
做TSA + 走火警 ''
走火警既時候 '' 見到哥哥 ''
哥哥超可愛 '' 係咁係杜望住我笑 '' HEHE ''
整到我係咁係杜比ASHA話我白痴 ''

[  放學 ] ''
係CLASSROOM 玩 + 笑左陣就同亞HON走 ''
番屋企既時候又比我見到佢牙 ''
開心呢 ''

其實我今日吾想咁早番屋企嫁 ''
CAUSE吾想見到MA咪 ''
唉 '' 點解喎 ''

[ 之後 ]
補習 '' 今日特燈補耐DD '' CAUSE 吾想見到MA咪 ''

刊登時間︰2006-06-01 08:55 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 5 月 31 日  星期三 晴天

勁吾鐘意佢地咁囉 ''

沉晚MA咪既然同我講 '' 叫我同亞妹一齊讀 ''
佢話叫我CHANGE去亞妹間學校讀F.4 ''
之後勁係杜喊 '' 佢話同亞妹一間學校可以睇住亞妹 ''
CAUSE 亞妹已經好壞喇 '' 我都明佢諗咩 ''
BUT 點解要我CHANGE學校喎 ''
DADDY又吾出聲 '' 件事又吾可以比亞妹知住 ''
我一定會企硬 '' 吾會CHANGE ''

今日成日無同MA咪講過野 '' 好辛苦牙 ''
對吾住牙MA咪 ''我真係吾想牙 ''

無心機 '' 吾打 ''

刊登時間︰2006-05-31 09:26 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 5 月 30 日  星期二 晴天

||__________||''

唉唷 '' 保密左上一篇日記 '' 想知PASSWORD就自己問我喇 ''

仲有吾該大家睇完日記之後留番個言 '' 等我可以知道你黎過 ''

THX ''

刊登時間︰2006-05-30 10:37 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


[ 此日誌受密碼保護 ]


請輸入瀏覽密碼:  

刊登時間︰2006-05-30 09:12 PM  


2006 年 5 月 29 日  星期一 晴天

喊''

沉晚 '' 真係頂吾順喇 '' 終於喊了 '' 但係喊完都是這邊 '' 無咩點舒服過 '' 喊完之後又做了一DD傻事 ''

今日落雨 '' 無搭TAXI '' 行路番學 '' 一路行一路諗左好多野 '' 好辛苦 '' 好想喊 ''

第1堂[中文]''
真係好想訓 '' 但又吾可以訓喎 ''

第2堂[MATHS]''
講番F.1 既野 '' 吾知點解好比心機聽 ''

第3堂[I.S.]''
算係比心機聽 '' 係咁耐以黎最聽書既一堂 ''

第4堂[ENGLISH]''
一路同朱朱 + 之霖傾計 '' 一路聽LISTENING ''

[LUNCH]''
罰企大行動 '' 9個人要罰企 ''
成員有 '' [ ASHA '' 之霖 '' 我 '' 朱朱 '' 家明 '' SAM LI '' MAMA '' 狗周MA '' 柏年妹 ''
罰完就去左CHOIR ''

[閱讀]''
睇書睇到喊 '' 失敗了 '' 喊左一耐姐 '' CAUSE 吾想比佢地知 ''

第5堂[MA咪堂]''
睇埋小小 '' 係咁比佢話 '' BUT我都無理佢 '' 真係好正 '' 好想睇多幾次 '' BUT都要比下DD姐妹睇 ''

第6堂[聖經]''
老師係杜講左好多吾係聖經既野比我地知 '' 整到好多人都好留心咁聽 ''

[放學]''
1630左右就走人 '' 番到屋企 '' BATH '' 無去補習 '' 打日記 '' 整相 ''
諗住拎佢張相 MIX 左做百兩金 ''
HOHO ''

刊登時間︰2006-05-29 06:00 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]