| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2006 年 6 月 21 日 星期三  |
|
無MOOD'' |
|
今日超無MOOD''
放學去完之霖屋企同完班同鄉度完3圍之後就番左屋企''
BATH''
之後就自己收埋自己係間房杜13個鐘''
由21號下午6點去到22號上午7點''
先至踏出房門口''
一起身本來吾想食野''
但媽媽一早COOK左''
SO食左小小''
|
| 刊登時間︰2006-06-23 02:02 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2006 年 6 月 20 日 星期二  |
|
沒有了好好的笑容'' |
|
對你已經無晒信心''
我真係以為你真係會改過''
BUT 點知原來都係令到喧失望''
我本來今次真係對抱有好大既希望嫁''
點知你又係咁 ''
唉''
可能又係我蠢''
又係我傻''
又係我信錯左你啦''
我決定我以為都吾會再信你''
失望而回''
沒有眼淚再可以流了''
眼睛已經紅腫了''
|
| 刊登時間︰2006-06-20 08:22 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
自己沒有了自制能力* |
|
今日同平時一樣 ''
行番學''
BUT 吾係講笑''
真係好 Q ''
HATE THE SUN ''
AND HATE THE RAIN ''
早會企操場''
熱到連老媽狗叫咩名都吾知''
今日全日對卷''
第1堂''英文''
MISS WONG 無番''
SO 可以自由''
傾了一陣計''
第2堂''中屎''
55分''
死了''
真係超想喊''
都吾明點解永遠自己咁努力去溫書''
但係D成績永遠都係咁差''
真係無晒心情去溫書啦''
第3堂'' MATHS''
32 + 56 = 88分''
150分先得果88分''
唉''死了''
都吾知今次既成績會係點''
第4堂''MUSIC''
玩''
不過玩得吾係想像中咁開心''
LUNCH''
無聊''
第5堂''家政''
對卷''
ONLY 得 27.5分咋''
一向都拎開 35 - 39 分嫁嗎''
點解今次可以咁嫁''
失敗了''
第6堂''中文''
對左聆聽同作文''
好彩都合格''
BUT吾係好高分''
放學''
係學校同之霖地一齊食左個面 + 飲野先至走''
本來都想去亞 HON 屋企''
BUT 無心情再去玩啦''
唯有自己番屋企訓教啦''
食完飯就開電腦''
|
| 刊登時間︰2006-06-20 08:21 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2006 年 6 月 18 日 星期日  |
|
無聊 '' X 好玩 '' |
|
今日無咩特別''
訓到12點幾就起左身打日記''
之後睇左一陣 I.S. ''
見到就眼訓''
THEN''
就係2點幾訓''
一訓就訓到4點幾''
直至之霖打黎''
之後 5 點幾就一齊做PROJECT''
同埋同DICK DICK玩ICQ''
超正''
6 點幾收線食飯''
7 點幾打比朱朱''
做PROJECT做到 9 點幾''
悶''
丫仔終於大個仔啦''
|
| 刊登時間︰2006-06-18 09:20 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2006 年 6 月 17 日 星期六  |
|
驚訝囉'' |
|
今晚去左[上水]食飯''
有超多人囉''
好似11定12個''
其中有[佢]''
我地兩家人一齊去食日本野''
本來間野真係好好食嫁''
但係至 BAD 就係因為[佢]坐左我間離''
成到我成晚都無咩點出聲''
整到比亞妹地串我扮C文囉''
食完野又去[上水廣場]行左陣街''
去左[2%]同埋[THE BODY SHOP]''
仲有好多間''
最後都只係係[THE BODY SHOP]買左一樽茶樹油''
同埋係[2%]買左件3''
之後就同MA咪JOIN番佢地''
9點30''
就一齊番屋企''
BATH''
11點幾訓左''
好TIRED''
SLEEP''
-=-==-=-=-=-=-=-=-=--=-=-=-=-=-=-=-
吾知點解''佢入左男童院之後真係乖左好多''
起碼佢吾會係食食下飯期間話要去廁所丫''(食煙)
可能佢今次真係知驚啦''
好想問清楚佢咩事''
佢真係變左了''
無論我有幾憎你''
但係我都想你變番好''
吾會再好似之前咁''
我知道你本身吾係咁嫁''
希望你今次真係得到教訓啦''
-=-===-=-=-=-=-=--=-=-=-=-=-=-=--=-=--=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=
|
| 刊登時間︰2006-06-18 01:06 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2006 年 6 月 16 日 星期五  |
|
EXAM 4 '' |
|
沉晚發生左件好小有既事 ''
就係同MA咪傾計 ''
沉晚真係好吾開心 ''
點知就搵左MA咪啦 ''
我一路喊一路傾 ''
真係好辛苦 ''
每次有溫書 ''
但係都吾識 ''
諗住叫人地教我 ''
但係又吾係幾好意思 ''
因為我自己係要教我好耐先識既人 ''
所以宜家都無咩心機讀落去 ''
講番今日 ''
無咩點 ''
溫書 ''
吾識[借代]同[借喻]喎 ''
咪問屎屎同家明囉 ''
點知佢地講左好耐先至整到我明明地 ''
THZ ''
之後好彩有 MISS LEE ''
講完之後就明左多D ''
放學 ''
同同鄉們遊蕩左一陣就番屋企睇 '' C奶強人 ''
真係好好睇 ''
打日記 ''
做 PROJECT ''
|
| 刊登時間︰2006-06-16 04:25 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2006 年 6 月 15 日 星期四  |
|
EXAM 3 '' |
|
今日第 3 日考試 ''
今日考 ENGLISH ''
第 1 樣要考既係 LISTENING ''
真係好快 '' 完全地吾係講笑 ''
快到連 ASHA 都話快 ''
問你死未 ''
講真我又吾係話吾識做 ''
BUT 我地成班都未完過 LISTENING 有 8 PAGE ''
今次一定吾會高分得去邊 ''
第 2 樣就係 G.E. TEST ''
OK 啦 '' 吾深吾淺 ''
都 OK 有信心啦 ''
第 3 樣就係作文 ''
作既時候 ''
完全係吾記得晒D字 ''
亂作一餐 ''
係咪都寫落去 ''
咁就考完一日啦 ''
問你死未 ?? ''
放學就同 2 姐同鄉一齊去食叮叮 ''
食到夠就閃人番屋企 ''
番到屋企睇左陣 '' C奶強人 ''
超好睇丫 ''
|
| 刊登時間︰2006-06-16 04:16 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2006 年 6 月 14 日 星期三  |
|
EXAM '' 2 |
|
沉晚溫書溫到好夜 ''
整到今日 7 點 25 先至起身 ''
一起身隻耳吾知做咩 ''
好似耳鳴咁 ''
好辛苦 ''
今日要考[ H.E. ;; PO通話 ;; 中屎 ]
H.E. 識識地啦 ''
PO通話吾洗講 '' 緊係吾識啦 ''
中屎仲差 '' 溫左果DD吾記得晒 ''
今次死得啦 ''
MATHS 又吾得 ''
社會又吾得 ''
PO 通話又吾得 ''
中屎又吾得 ''
就連我一向最勁既家政 ''
我都吾識 ''
點解每一次我咁比心機溫 ''
但係結果都係咁差 ''
已經無晒心機再溫啦 ''
|
| 刊登時間︰2006-06-14 02:33 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2006 年 6 月 13 日 星期二  |
|
EXAM '' |
|
經過沉晚既努力 '' 但係今日都好似無咩信心 ''
好驚 ''
今日行番學既時候 '' 係咁溫 ''
唉 '' 但係都係吾識 ''
今日考MATHS同社會 ''
MATHS ''
有NOTE PAPER 比我地溫 ''
OK識啦 ''
社會 ''
無野比我地溫 ''
SO 完全吾識 ''
高妹講果DD野完全係吾同囉 ''
真係要打番高妹丫 ''
嬲丫 ''
明明有溫晒高妹DD野 ''
BUT 又無出啵 ''
係咪玩野先 ''
放學 ''
補中屎 + 英文 ''
悶 ''
2 點 40 就走人番屋企 ''
訓一陣先 ''
ZZZ ...... ''
可能聽日先打啦 ''
|
| 刊登時間︰2006-06-13 03:22 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | ... | 26 | »
|