| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2006 年 7 月 3 日 星期一  |
|
2006-07-03 |
|
* 今日第一日銜接班
* 超白痴囉(吾係講笑)
* 第 1 同 2 堂 # 中文#
* 個老師超低B不過講埋D笑話好攪笑囉
* 成日係杜講埋D低B笑話
* 第 3 堂 #英文#
* 個老師超FIT &TALL
* 不過好兇囉
* 第 4 堂#MATHS#
* 個老師個樣好吾知點
* 好難形容
* 講D數講得好鬼死快
* #放學#
* 係MUSIC ROOM 傾野
* 做到3點幾4點先走人
* 今日好充實
* 呢排好多野要整
* 好煩!!
* 好想訓足成日囉!!
* LUV TO SLEEP !!
3A 我捨不得你
|
| 刊登時間︰2006-07-03 05:54 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2006 年 7 月 2 日 星期日  |
|
HELP'' |
|
破左紀錄''
NO.1 係睇2場波食左好多野
( 一包花生 X 一大支可樂 X 三大包薯片 . . . . 仲有一大碗雞翼烏冬同一支甜筒 )
真係未試過自己一個人食咁多野 !!
NO.2 係睇波睇到 4 點幾 5點 A.M.
NO.3係成晚未訓過 . . . . 都可以好精神咁去飲早茶
6點幾A.M.都訓吾着
就同DADDY一齊出YL飲早茶
番到黎屋企10點幾A.M.都仲未眼訓
NO.4 下午12點先訓 . . . . 但下午 3 點又起左身
收穫''
NO.1 黑眼圈一大個
|
| 刊登時間︰2006-07-02 06:44 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
訓吾着'' |
|
其實 甚麼放低 甚麼不放低
死火啦''
又訓吾着啦''
睇波睇到5點幾''
宜家又訓吾着''
都吾知點算好''
HALP !!
|
| 刊登時間︰2006-07-02 10:03 AM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2006 年 7 月 1 日 星期六  |
|
HATE'' |
|
點解喎??
明明黎左又吾黎留言??
係咪吾想幫我留丫?!!
我知道你地黎過嫁!!
留下言啦吾該!!
|
| 刊登時間︰2006-07-01 05:21 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
無奈'' |
|
原來李老師要走啦
我宜家先知啵
無奈囉
無人話比我知!
吾捨得丫!!
F.4要成熟D吾可以再玩玩下
要比心機讀書
要認真D咁做野
吾好令人地失望同比人睇死!!
|
| 刊登時間︰2006-07-01 01:15 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2006 年 6 月 30 日 星期五  |
|
呢一日終於都黎到啦'' |
|
今日特燈早D起身MSN左一陣
THEN 睇左陣碟
睇到 11 點幾就換 3 去YL JOIN 之霖地食飯 + 賣書
賣完書就搭 [ 丁丁 ] 去新元中搵佢地啦
11 點 30 就係紅樹林杜食飯
4 個人先至食左 50 蚊
BUT 吾係好好味囉!!
1 點幾就食完
之後就去埋影貼紙相
1 點 40 杜就整好晒
拿拿聲就落留下搭 TAXI
點知係 2 點鐘之前就番到學校
超快丫
番到去
玩左陣就過 HALL 聽野
超想訓教
聽完就番 CR 派成績表
點知 . . . . .
平均分先得 64 . 29
失望了!!
上學期係68點幾嫁
BUT 下學期就得61點幾
所以全年就係 64 點幾
退左好多啦!!
F , 4 要加油啦!!
吾可以玩玩下啦
之後就又番番 HALL 杜聽左一陣野就放學
放學當然係拿拿腥拎張紙比佢睇啦
點知佢吾係屋企
HATE
咁係開大冷氣訓教囉
訓到 7 點幾先起身
比 MA咪睇完成績表
THEN 就換 3 出姑姐屋企
同表哥 + 表妹 + 亞妹 . . . . 幾個親未睇得
咁就落去會所 SWIM 左一陣
10 點 45 先番上去睇波
超好睇丫
睇左兩場
5 點幾 6 點先訓
|
| 刊登時間︰2006-07-01 01:12 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2006 年 6 月 25 日 星期日  |
|
沒有心機了'' |
|
唉!!
呢幾日雖然話就話EXAM完
BUT 個心仲係好緊張
好驚EAXM出黎既成績吾好
6月30號就有EXAM PAPER 啦
好擔心 !! 好擔心 !!
吾想考得吾好
都怪自己考試果排仲係杜玩
其實我有心機讀嫁
但係................
點解我無天分去讀書
點解我花咁多時間去讀書
但係我都考得咁差
點解喎??
好黑人憎丫!!
屋企''
每一日番到去都係同DD妹妹嘈
好煩
有一刻真係好想自己一個人靜下
但係無辦法
黑人憎!!
點解MAMA & BABA 對自己咁好
自己都吾識得珍惜
成日係杜叫佢地買呢樣
買個樣
買左番黎又吾係用
唉!!
有時幫MAMA買(送)既時候
真係睇到MAMA有幾辛苦
有時MAMA & BABA 去左街
要我睇住亞妹地
真係好辛苦
有時幫下佢地手做下野
做一陣已經覺得好辛苦
佢養大我地幾個真係好辛苦
我好想快D可以出黎做暑期工
試下搵$$
我想睇驗下佢地搵$$既生活
呢排自己需要用好多$$
但我都無問佢地拎晒全數
我只係問佢地拎一部份
唉!!
我吾想佢地咁辛苦丫
特別係BABA
佢夜晚做到好夜先番黎
有時番到黎BATH完就累到即刻訓教
我睇得出佢真係好累
MAMA佢照顧我地都好辛苦
又要洗3 + COOKING + 教亞妹地做HW + 買送 .........
唉!!
煩!!
我應該原諒佢嗎??
|
| 刊登時間︰2006-06-25 02:21 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2006 年 6 月 24 日 星期六  |
|
HATE U --- |
|
勁黑我憎囉D人 !!
成Q日係杜跟Q住晒
我去邊你又去邊
我無咁多時間再同你玩囉
黑人憎!!
食屎啦你
我都係比面你亞媽同我亞媽先至吾同你嘈
BUT 咁吾代表我怕左你
吾該你吾好一廂情願啦
無幸福嫁
仲有
講左N咁多次話以為吾好搵我
你知吾知咁樣好Q黑我憎丫
好心你睇下你自己咩樣
你先好走埋黎啦
BUT 無論你有幾靚仔
我都係吾會再埋你
因為你已經吾係以前既細DEE
你以前未呃過我嫁
宜家都吾知呃左幾弘次啦
我對你已經好淡好淡
我無可能再原諒你
我知我係有一樣缺點
就係我太心軟
BUT今次我吾會嫁啦
我地就咁算啦
我知你吾會咁容易放過我
但都無辦法
HATE YOU SO MUCH ''
|
| 刊登時間︰2006-06-24 10:53 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2006 年 6 月 22 日 星期四  |
|
早退了'' |
|
由於可能沉日訓得太耐''
SO今日番學既時候都無咩精神''
上左2堂''
就早退''
十分辛苦''
媽媽坐 TAXI 黎送我回家''
由10點幾訓到12點幾''
12點幾就比媽媽嘈醒左''
叫我去睇E生''
佢陪我去睇''
個E生既然話我 [ 血壓低 + 血糖低 + 缺鈣 ] ''
第一次係有DD咁既病''
BUT 可能因為我媽媽都係咁啦''
睇完E生就同媽媽去食野''
見到青青''
2點幾番到屋企''
又訓''
訓到8點幾''
睇左陣電視''
11點幾再訓''
呢幾日係咁訓''係咁訓''變做豬啦''
|
| 刊登時間︰2006-06-23 02:09 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | ... | 26 | »
|