| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2006 年 7 月 28 日 星期五  |
|
累:D |
|
今日張老師約左我地去ST食飯
同行既有14個人
[[[ 之霖_朱朱_珍珍_SHA_我_HON_JA LONG_KAM珍_
青青_敏敏_MK YAN_翠如_歐佬_張老師]]]
一齊食BUFFET
都OK啦
不過真係好貴[百幾蚊一個]
食到02:15PM杜啦
THEN 就同佢地一齊行左陣啦
THEN就同MK YAN閃人[ 搭火車]
之後就自己搭小巴番YL搵媽咪
陪完媽咪之後就自己一個行10蚊店
THEN就補習
補到08:00PM
THEN番屋企食飯
做EX.
睇書
訓教
P.S. 今日行去補習既時候既然比我見到一個我勁吾想見既人!!!
想知就自己問我啦!!
|
| 刊登時間︰2006-07-29 11:07 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2006 年 7 月 27 日 星期四  |
|
無晒FEEL丫;;; |
|
死啦!!死啦!!
我無晒FEELING丫!!
呢排勁睇 [ 愛情小說 ]
吾知做咩
明明好好睇 ,,,, 好感動嫁嗎 ,,,,
但係吾知點解自己無晒FEELING
表現得好冷淡
唉!!
明明個男主角同個女主角係好慘嫁嗎
但自己就無晒FEEL
比着以前一定喊左好耐
唉!!成功左啦!!
GOOD!!
P.S. 吾知大家有無新歌可以SEND比我丫,,,,, PLZ ,,,,,, 好想聽D新歌丫 ,,,,,
|
| 刊登時間︰2006-07-27 09:01 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2006 年 7 月 26 日 星期三  |
|
2006-07-26 |
|
好想好想去由27號開始既HELLO KITTY SECRET HOUSE 丫
無丫,,,,
今日都無咩特別,,,,
好早番左學校汁MUSIC ROOM
THEN 04:30PM就番屋企
P.S. 我終於知道自己升咩班啦!!既然係4B班喎!!好開心丫!!
|
| 刊登時間︰2006-07-26 10:05 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2006 年 7 月 25 日 星期二  |
|
又係講番呢幾日,, |
|
{23} SUN
無野做!!
D姑媽 & 姑姐黎晒我屋企打麻雀
超嘈!!
訓吾到
訓到12:00PM
食野
睇 [ 離不開 ]
再訓,,
P.S. 我肥左小小丫,,,點算??
{24} MON
無丫
訓到11:00PM就起身換3補習
補到DIN晒
完全吾知自己係邊個
既然一補完就番屋企??
吾通我轉左性??
DINNER 又係我COOK
熱死左
AT NIGHT 又同妹妹地嘈交
為左買電話而爭
我 . . . . 又係汁人二手
佢就又有得買新??
吾公平囉!!
{25} TUE
好早起身打日記
超悶
又訓吾着
終於睇晒 [ 離不開 ] 啦!!
宜家開始睇 [ 在思憶中感覺你的愛 ]
好正丫!!
遲D再打過!!
|
| 刊登時間︰2006-07-25 10:44 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2006 年 7 月 23 日 星期日  |
|
講番呢幾日;; |
|
[ 20 ] ,,
謝師宴
期待左好耐
04:00PM就去左之霖屋企一齊SET頭+換3
07:00PM先CALL左3部TAXI一齊出去
THEN出到YL就分頭要做自己要做既野
08:30PM就先去左食MUM MUM果杜先
之後影左陣相就去左同MISS WONG & MISS LEE 影貼紙相
影得吾靚!!
THEN又上番去啦
食左陣野
發生左D小意外
10:00幾D老師開始走人
咁我地咪玩起立果D啦
10:30我媽咪就叫我番屋企
咁(之霖,,朱朱,,丫YU,,丫SHA,,珍珍,,POPO,,HON ] 就送我落去+影相
影完相就搭TAXI番屋企
番到屋企先知原來之霖部電話係我杜
P.S.今日好多人都好靚

出門口前既大合照,,,,
[ 劉翠 , 珍珍 , 丫嬋 , 朱朱 , SHA , 之霖 , 丫娟 , 暉暉 , YOYO , 我 , YU ]

同張老師既合照,,
[ 珍珍 , SHA , 朱朱 , 之霖 , 我 , YU , PO , MK YAN , 青青 , 張老師 , 雯雯 , 敏敏 ]

[ POPO ,, SHA ,, 朱朱 ,, 珍珍 , 我 ,, 之霖 ,, YU ,, MISS LEE ]
P.S. 呢D相係丫嬋相簿偷既,,,, POST住咁多先!! ( 吾該SEND番D謝C宴既相比我丫!! THZ )
[ 21 ] ,,
成日都無野做
04:30PM出去YL補習
由05:30PM補到08:40PM
超累!!
第一堂已經咁累
想像吾到第日果6堂會有幾辛苦
[ 22 ] ,,
朝早無野做
訓教 + 睇書 ( 買左好多鄭梓靈既書 ]
吾知點解個個都話[離不開]好好睇
BUT我吾覺得
我覺得普通好睇
06:30PM就去姑媽屋企BBQ
超累 & HOT !!
B到11:00PM就番屋企
表妹黎左我屋企杜訓
我一番到黎就ON表妹個MSN係杜玩串人
超好玩!!
整我我同表妹好無奈囉
CAUSE個人勁低能
THEN 11:45PM就到我ONLINE
咁咪搵媽媽同家明CHAT囉
超悶!!
傾廢話都可以傾到02:00AM
02:15AM就OFF
同表妹傾到04:00AM先訓
傾左好多野
暑假要去表妹屋訓玩{CAUSE超正!!}
今日07:30就起左身
BUT 一D都吾眼訓
|
| 刊登時間︰2006-07-23 09:26 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2006 年 7 月 19 日 星期三  |
|
勁悶囉XDD,, |
|
今日好悶,,
09 :00起身
CAUSE要BRING丫妹番補習社
同佢食埋早餐
THEN 陪完佢上補習社就去街市幫媽咪買送
超辛苦!!
CAUSE 又HOT又BIG
12 : 30 去接番丫妹
之後就同丫妹去睇3
買左件3
不過買到番屋企又吾係好鐘意啵,,
02 : 00 就番到屋企
HEA左陣就又做豬 ( 難得今日吾洗補習 )
訓到吾知幾多點
06:00就落留下踩單車
好耐未踩過
BUT 都係踩左一陣
之後就上番黎睇番F.1你地寫比我既紀念冊
超攪笑!!
發現左D野 ( 係我地班原來係F.1既時候都好憎一個人嫁 ]
想知就問我啦!!
THEN 同之霖電左一陣
食飯
試3
SMS
TV
BATH
SLEEP
仲有1日咋@
|
| 刊登時間︰2006-07-20 08:50 AM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2006 年 7 月 17 日 星期一  |
|
2006-07-17 |
|
超級期待 7.20 3A LAST MEETING ''
|
| 刊登時間︰2006-07-17 11:57 AM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2006 年 7 月 16 日 星期日  |
|
2006-07-16 |
|
沉日要整身分證
比MA咪 07 : 00 叫左我起身
09 : 00 出到上水
食埋早餐先上去整
超快!!
10 : 00 陪MA咪去上水個街市買送
無去過
覺得好正
COZ有冷氣既
去完街市就去百佳買西瓜
叫我拎
超重
13點幾磅
11 : 30 番屋企
02 : 00 做PIG
04 : 30 起身 + 換 3 出YL 報名補MATHS
出到英皇搵吾到
咁咪去左第二間囉
報左
好抵!!
630蚊6堂
每堂2個鐘
THEN 又去左明愛果杜報左個 [ 電腦課程 ]
我好想拎番張證書
呢個課程要讀 1 年
唉 ! 都吾知頂吾頂得順
08 : 00 去大家樂食飯
超難食又無位
食完就去左食糖水
09 : 30 番屋企
11 : 30 訓落床
BUT 訓吾着
同番薯SMS
S到今日 ( 宜家仲S緊 ]
無停過
BUT都吾眼訓
真係好煩 好辛苦 好累
好驚自己頂吾順丫
如果真係有得簡既話
我好想吾讀啦
讀書好辛苦
而且我根本吾係讀書既材料
我吾想浪費DADDY MA咪 D $$黎比我補習丫
睇住自己D妹一個叻過一個
而自己就一次差過一次
唉 !
黑眼圈超大 !!
|
| 刊登時間︰2006-07-16 05:20 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2006 年 7 月 14 日 星期五  |
|
參觀XDD'' |
|
今日去參觀歷史博物館
未去都知會好悶嫁啦
係咪先??
今日07 : 40先起身
拿拿腥換3出YL
CAUSE約左 [ 敏敏 + 青青 + 屎屎 + 雯雯 ] 去食早餐
我又遲到了!!
08:15先到
即刻叫野食
食到超飽都係20蚊
[ 荔枝GREEN TEA + 吐司 + 一大碗面 ] 都係20蚊
吾洗睇都知我當然食吾晒啦!!
食到 08:45就去買本MONDAY去車睇
今期送拖鞋
THEN就過去車站果杜
原來吾係我地最遲
最遲既係 [ 家明 + 旭珉 + 耀耀 ]
09 : 15 先出發
去到超悶囉!!
勁同敏敏周圍搵位坐
仲比MISS WONG話我地係佢 [ 太婆 ] !!
無啦啦又多左個 [ 孫 ] TIM !!
12 : 40 就番到YL
咁就同 [ 敏敏 + 青青 + POPO + 屎屎 ] 就行左陣街啦
睇3 + 睇庫XDD
THEN就去BUY飯番屋企食
01 : 45杜番到屋企
食完又訓左陣
訓到 04 :00起身
玩左陣就打日記
幫番薯整日記
P.S. 家明同學生日快樂丫!!
|
| 刊登時間︰2006-07-14 06:53 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2006 年 7 月 13 日 星期四  |
|
無聊'' |
|
今日好悶&好無聊&HOT喎!!
訓到11點幾
THEN媽媽叫我起身出去買書
勁吾想出
但都出左
買左幾本咋(中+英+數]
都要成$800幾蚊
買完書
行左耐街
但太HOT啦
吾想行
所以3點幾就番屋企
之後同左家明+MAMA傾左陣MSN
家明話我就快死
COZ咩都吾食
我都OK認同!!
傾到6點幾
就訓左陣
又無食飯
訓到8點幾
同哥哥傾電話
好耐無同佢傾啦
MISS 哥哥!!
打日記
睇TV ''
P.S. 家明同學,SORRY丫!!
我部電話吾知做咩HAND HAND地 ''
所以吾可以SD個短信同你講生日快樂TIM''
|
| 刊登時間︰2006-07-13 09:38 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | ... | 26 | »
|