| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2006 年 8 月 21 日 星期一  |
|
補訓'' |
|
係屋企訓左好耐
CAUSE前幾日都無咩點訓....
|
| 刊登時間︰2006-08-23 04:22 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2006 年 8 月 20 日 星期日  |
|
吾係屋企'' |
|
宜家係凌晨既1點30分!!
[18號]
間房部冷氣無啦啦HAND左
整到我地(我+丫妹)要汁晒D野出廳訓
勁辛苦囉
個個出出入入就整醒左我囉
真係多得佢地吾小
整到我成晚都會訓過
[19號]
6點幾就起左身啦
咁就見到媽咪煮左面
咁就諗住食完個面先訓啦
點知食完就已經差吾多8點啦
咁就梳洗下之後換33啦
THEN就同兩個丫妹出YL
JOIN埋表妹一齊睇早場
今次我地睇[戀愛初哥]
睇到11點幾
都OK好睇啦!!
不過大多數既TIMING都係係杜唱歌既!!
BUT D歌都好好聽既!!
THEN就陪表妹去買鞋
不過睇吾岩....SO無買
之後就搭番西鐵去TM(表妹既屋企)
去佢屋企放低D野之後HEA左陣
就落去D商場食LUNCH
4條友行左先決定食咩
食完就去睇電話
好平!!
$1680咋
不過其實吾係咁鐘意嫁咋!!
行到3點幾就番上去佢屋企傾左陣計
傾左好多野
THEN 6點左右就落去下面個杜等位打邊爐
食左好多野
雪糕+飲品+所有野食+糖水+.......任食
好低嫁!!
不過我地都係食左好小野.....
食完就去買電話
行左好耐
11點幾就番番上表妹屋企
BATH
[20號]
宜家WIF表哥+表妹+兩位丫妹一齊打[MA雀]
完全吾識打囉!!
真係慘!!
CAUSE 20號仲要補習TIM丫!!
無訓2日啦!!OMG!!
P.S. 如果想睇上面既保密就問我拎啦!!不過今次吾係個個比嫁啵!!
|
| 刊登時間︰2006-08-20 01:26 AM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2006 年 8 月 18 日 星期五  |
|
[ 此日誌受密碼保護 ] |
|
|
| 刊登時間︰2006-08-18 06:13 PM |
|
TEST.... |
|
今日又係同嘉慧地一齊番學
番到去就係咁係杜TEST
我地仲做左D吾好既野丫!!
放學就同嘉慧走
番到屋企
就即刻訓
訓到4點幾
起身睇左一陣碟就ONLINE
同DICK & K 傾左一陣
|
| 刊登時間︰2006-08-18 05:59 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2006 年 8 月 17 日 星期四  |
|
好Q熱丫!! |
|
今日真係熱Q死我啦!!
[番學既時候]
先發現個電話開吾到機!!OMG!!
打吾到比之霖
BUT好彩見到嘉慧地
咁咪一齊搭的番學....&....接埋之霖
[歷史]
同POPO傾左都好多野
第一次同佢傾D咁既野咋
[MATHS]
聽下又睇下佢地玩啦
不過點睇都好似吾識咁既!!
可以搵人教我''鋤DEE''嗎??
[地理]
同下朱朱SD SMS.....
又做下D堂課啦{我識丫!!仲做得好快!!不過個老師都吾理我既!!}
之後之霖又教下我鋤DEE啦!!
不過都係吾識!!
[放學]
係D班HEA左陣就走人
{之霖+珍珍+MAMA+MAMA狗+耀耀+SAMLI}就出去買野BBQ
咁{我+暉暉+丫YU}就食完7-11...
THEN就JOIN埋朱朱去之霖屋企等啦!!
咁我就3點幾走人啦!!
先番屋企接埋丫妹
THEN出CW食自助餐WIF表妹
好好味!!
不過可惜
CAUSE無行街!!
|
| 刊登時間︰2006-08-17 02:25 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2006 年 8 月 16 日 星期三  |
|
過得好悶囉!! |
|
今日D時間過得好慢好慢!!
因為今日之霖同珍珍都無番掛,,
[中屎]
同POPO傾計
[中文]
TEST
之後無聊囉!!
[地理]
今堂算係最正常既一堂
有留心聽書
[放學]
同嘉慧地一齊番屋企
[番到黎屋企]
食飯
睇TV
睇報紙(勁攪笑囉!!)
開電腦
睇XG & 留CM
打日記
睇日劇
|
| 刊登時間︰2006-08-16 02:44 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2006 年 8 月 15 日 星期二  |
|
嘉慧生日快樂!! |
|
羅嘉慧生日快樂丫!!
今日都係咁啦
其實日日都係差吾多
我已經吾想番學啦
我覺得番黎都無意思嫁啦
D人都吾會好認真咁聽佢地講書嫁啦
唉!!
[朝早]
同之霖+珍珍一齊搭的番學
[歷史]
傾計
[中文]
TEST{訓左好耐,好多吾識}
[地理]
都有比心機去聽既
都算係識D啦!!
[放學]
番屋企
[之後]
番到屋企就食左小小野就訓教
訓到2點幾定3點幾就比之霖嘈醒左
問我出吾出去食PIZZA
之後我話我食左野啦SO吾出
SORRY!!
聽完電話就繼續訓
訓到5點鐘
正!!
P.S. ;由今日起我要草$$
我太大洗啦
我吾要用咁多$$
我也覺 我體質 彷似下降 看了症得到是 別要太忙
而影碟 都掃光 但從來未看 因有事趕
|
| 刊登時間︰2006-08-15 06:14 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2006 年 8 月 14 日 星期一  |
|
2006-08-14 |
|
今日有FREE既的士搭!!
超正!!
不過有D吾好意思!!
唉!!今日聽到一個消息吾係幾開心既!!
就係又有人要走!!
唉!!
點解個個都要走啵!!
唉!!
之後上堂咪又係咁
傾計.....訓教.....做下功課....聽下書.....
地理堂先攪笑
我+之霖+珍珍完全當老師無到囉!!
係咁係杜諗D歌比我聽+DOWN
勁講野囉!!
之後又係杜玩MK YAN!!
GD!!
放學
就同平時一樣送埋佢地去之霖屋企先走人
番到屋企
比人嘈
話我食完就訓
訓完又食OR玩
唉!!
期待SAT囉!!
|
| 刊登時間︰2006-08-14 04:35 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2006 年 8 月 13 日 星期日  |
|
CUT HAIR^ |
|
今日好早就起左身去補習
補完習就出TM搵埋表妹CUT HAIR
28蚊咋!!
自己覺得都OK既!!
吾係話太差果隻啦!!
THEN就同佢一齊落番YL行左陣街
買左2對鞋+2件背心
加埋都係150蚊左右
之後就去左食KFC
好味!!
愛上了KFC不過吾可以食咁多(媽咪吾比食)
食完就行埋10蚊店先番屋企
係10蚊買左個波點筆袋
原來今日又用左300蚊啦!!
番到屋企就睇碟+食CAKE(媽咪自己整既)
|
| 刊登時間︰2006-08-13 05:46 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2006 年 8 月 12 日 星期六  |
|
講番呢2日先=(_)='' |
|
[11號]
無咩野特別既!!
放左學番屋企訓完教先出去補習
補習就同媽咪....丫妹地一齊落TM食野
好正!!
食左韓國BBQ自助餐
每位$120幾
食左2粒鐘
番到屋企就BATH ...... TV
THEN就同丫妹睇碟
[12號]
無咩野特別啦!!
LUNCH就出去KFC買左一SET$128餐番黎屋企同丫妹地一齊食!!
好好味!!
BUT好驚會生暗瘡!!
THEN就訓教
打日記.....
留CM!!
|
| 刊登時間︰2006-08-12 06:34 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | ... | 26 | »
|