kaxwing
暱稱: KA WING
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-04-01
2007-03-30
2007-03-29
2007-03-28
2007-02-20
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
站內搜尋

2006 年 6 月 12 日  星期一 晴天

溫書 ''

今日放左學之後就係咁溫 '' 係咁溫 ''
咁 5 點幾溫到 2 點幾 ''
唉 '' 不過點溫都吾入腦 ''

加油啦各位 ''

刊登時間︰2006-06-13 03:16 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 6 月 11 日  星期日 晴天

CUT HAIR ''

沉晚 7 點幾出左 TM 首先就同表妹一齊去買野食 '' CAUSE 等陣要去佢屋企整野食 ''  
之後就同佢 CUT HAIR ''
超底丫 ''
88 蚊 2 個 ''
10 點幾 CUT 完就搵埋表哥一齊番上佢屋企整野食 ''
整左好多野食 ''
[ 冷面 '' PIZZA '' 仲有我既至愛之士雞排焗意粉 ''  ]
食到飽晒 ''
之後仲睇埋碟先至訓教 ''

今日 8  點幾就同表哥地一齊落街食早早 ''
之後就一齊落左 YL ''
本來表哥諗住陪我唱K ''
BUT 我要做乖女 ''
SO 就行左一陣街就番家了 ''

10 點幾就番到屋企 ''
睇左 [ 獨家試愛 ] ''
又喊了 ''
太好啦 ''
之後溫左一陣書 ''
好難 ''
SO 吾想溫 ''

宜家先 3 點幾 ''
都吾知做咩好 ''
好悶 '' 

刊登時間︰2006-06-11 03:24 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 6 月 10 日  星期六 陰天

10.6.2006

超無聊囉 '' 訓到 2 點幾先至起身 ''

之後見MA咪出 YUEN LONG 就叫佢買把 [ 姐 ] 比我 ''
點知佢 BUY 左之霖之前都有一把既 '' 波點姐 ''
OK 靚啦 '' 不過好平 '' 佢話 18 蚊咋 ''

4 點幾就溫左陣書 '' 溫到無心機 ''
算啦 '' 吾想溫 ''
聽日先溫啦 ''

沉晚無睇波丫 '' CAUSE 訓着左 ''
今晚一定要睇 ''

刊登時間︰2006-06-10 07:04 PM    [ 訪客留言(9) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 6 月 9 日  星期五 雨天

無人既 ''

做咩無人黎嫁 '' 吾開心囉 ''

如果你想睇我D保密左既日記就自己問我啦 ''

通常你問我 ''

我都比你嫁啦 ''

睇完要留言丫 '' PLZ ''

係 FDS 既就留言啦 ''

THANK YOU ''

刊登時間︰2006-06-09 08:21 PM    [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


無標題''

沉晚本來都吾係好開心 ''  BUT之後就打比哥哥傾左陣 ''
之後就開心番晒啦 '' 爽丫 '' 其間我地2個係咁笑 ''
兩個傻既 ''

今日都係同前幾日差吾多起身 ''
之後就 7 點 35 就出門口 ''
今日未出門口既時候個天真係 BLACK 到丫 ''
BUT 好彩都無落雨 ''

番到去 '' 吹左陣水 '' 就上去唱 C 歌 ''
好好聽丫首歌 ''
LOVE IT ''

<社會>
無聊 '' 講書 ''
< I .S. >
講作業 '' 寫紀念冊 ''
< 普通話>
對卷 '' 得 29 分咋 ''
< MATHS>
本來聽書嫁 '' 點知訓着左 ''
訓到落堂 ''
訓到隻手抽晒筋 ''
好彩有MAMA幫手整下 ''
舒服晒 ''
真係未試過咁嫁 ''
痛到想喊 ''
< LUNCH >
陪之霖TSET ''
搵張老師丫 ''
係班房玩左陣 ''
< 英文>
LISTENING + DICT ''
超悶 ''
不過時間過得好快 ''
< 中文 >
講作文 + 閱讀理解 ''
< 放學 >
整左陣野就走人 ''
5 點就番到屋企 ''

今日吾洗補習 ''  黑雨 ''















刊登時間︰2006-06-09 08:10 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 6 月 8 日  星期四 晴天

[ 此日誌受密碼保護 ]


請輸入瀏覽密碼:  

刊登時間︰2006-06-08 09:13 PM  


無聊''

今日又傻Q左''吾識起身''沉晚........... 吾講啦''
整到今日 0710 先至慢慢咁起身梳洗 + 換3 ''
今日仲要無食早餐就番學''吾知點解吾想食野''
一路行一路聽MP3''
聽到想喊 ''
行到番去學校''見到佢真係超想喊出黎''
但係又驚比佢話我傻''話我低B ''

唉''無聊''

<中文>
無聊地做 TSA ''

< MATHS >
做數 '' 但係吾係好識囉 ''

< 社會>
MA咪無啦啦係杜話我地 '' 超攪笑囉 ''  今堂好乖咁做 WS ''
BUT 都有同 LING LING 傾計 ''
傾到眼紅紅 ''

< 英文>
做LISTENING + 對 ANS ''

< LUNCH>
好無聊地過 ''

<P.E>
係杜傾足2堂 '' 超攪笑囉 ''
爆左好多秘密 ''
HEHE ''

<放學>
中屎保課''

有DD野吾方便係呢杜講 '' 保密先講 ''

刊登時間︰2006-06-08 08:36 PM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 6 月 7 日  星期三 晴天

成日都想喊''

今日0655比丫妹係咁叫我起身 ''  BUT 我都吾起 '' 直到佢叫到 0715 我先至起身 ''
THEN 就拿拿腥換 3 + 梳洗 + 食野 + 汁野 ''
整下整下都已經係 0740 啦 ''
THEN 先至出門口 ''
行左 20 MINS 就番到去學校 '' 好快 '' 其實當係做下運動 ''

[ 班主任堂 ]
超無聊囉 '' 叫我地睇書喎 '' 彩佢都有味啦 '' 咪係杜睇之霖寫比我既信囉 ''
睇到想喊 '' BUT 係咁忍住 ''

[ 中文 ]
做 TSA  '' 超悶 ''

[ MATHS ]
有比心機聽嫁 '' 但係佢講得好快 '' 我根本都未做完 '' 佢就對 ANS 啦 ''

[ I.S. ]
對 TEST PAPER '' 之後 MR . WAN 又講下佢對我地既FEELING ''
好正丫 '' 之後就好比心機咁聽佢講書 ''

[ 英文 ]
好悶 '' 做 LISTENING +對 ANS ''

[ LUNCH ] X [ 閱讀]
上學生活動中心睇 [ 我愛碧咸 ] '' 超正囉 ''
THEN '' 我地 1 點 40 先番到課室 ''
點知李老師見到我地未 SIT 低 ''
之後又係杜勁話我地 ''
果時勁想喊囉 ''
咁我地係岩岩先番到姐 ''
又要係杜話人地啵 ''

[ 社會 ]
有聽書嫁 '' 不過係一陣囉 ''
聽下又做下 WS ''
其實主要都係係杜溫緊書 ''

[ 聖經 ]
TEST '' 完成地好眼訓囉 ''

[ 放學 ]
搵完張老師就同珍珍 + 之霖去食野 ''
係美食食野果時 '' 有DD人勁白痴囉 ''
 [ 蘋果芒 ]
無啦啦係杜叫我同之霖係蘋果芒喎 ''
食屎啦 ''
 食完野佢地兩個又送埋我番屋企 ''
THZ 啵 ''
其間我地見到朱朱 + 亞YU + 亞SA ''
吹左一陣 ''
之後珍珍 + 之霖一齊送我番 HOME ''
THZ ''



刊登時間︰2006-06-07 09:31 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 6 月 6 日  星期二 晴天

6.6.6

今日行番學行到WET晒''超辛苦''
仲係係早會企操場TIM喎''真係火都黎埋''

<英文>
QUIZ''超悶囉''做左3MINS左右''
之後又對答案''

<電腦>
要TEST''既然吾識做DD (MC)喎''嗚嗚''
今次死緊啦''

<ART>X2
第一堂用黎TEST''一路TEST一路同青青傾計''
超級好傾''仲傾左好多野TIM''

<LUNCH>
超無聊''

<閱讀>
一般般啦''

<MATHS>
做TSA果DD''吾係講笑''真係吾多識''

<聯課>
睇番上次果隻碟''
超正''睇吾晒''留番聽日LUNCH睇''
之後淨番10MINS就同(O令妹)傾下午間消閒活動果DD野''
吾講都吾知原來咁多野要煩嫁''

<放學>
BCA''超廢''係咁受班男仔+之霖傾下計''玩下''食下野''
點知吾知點解今日特別多老師''
仲有MISS WONG伙咁係杜睇住我地''
唉''有排煩啦果個午間消閒活動''
好怕自己撐吾住''
不過都吾試下做''
補完之後就同之霖+家明+耀耀+亞HON一齊去OK''
亞HON好早就閃左''
得番我地4條友''
之後之霖又叫埋珍珍出黎''
BUT果時已經6點05''
我就閃了''

回到家''哭了''

刊登時間︰2006-06-06 09:23 PM    [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 6 月 5 日  星期一 晴天

吾知講咩 ''

今日本來諗住好開心咁上埋最後一堂 H.E. '' 
點知放學既時候食 '' 超 BAD ''

今日番學都無咩特別野發生 ''

[ 團契 ] 果老師既然比 25 / 25 分我 ''
我成日咁對佢佢都比咁既分數我 ''
太開心 ''

[ 放學 ] '' 係咁搵DD老師SIGN ''
搵張老師既時候講番起CHOIR幾時再唱 ''
我果時真係好想唱番CHOIR ''

THEN '' 就番上課室傾下計 '' 食下CAKE ''
又同之霖諗下下年既 (咩咩活動組)
好煩 ''
其實我做吾做都無咩所謂 ''
BUT 都好既 '' 新嘗試 ''

今日好正丫 '' 7姐妹一齊SIT埋一齊係杜食CAKE + 傾計 ''
5點30先至一齊閃 ''

今日又無去補習啦 '' CAUSE 好累 ''

無咩心機再打日記啦 '' 好似無咩人睇咁既 ''

刊登時間︰2006-06-05 07:01 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]