| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2006 年 7 月 12 日 星期三  |
|
2006-07-12 |
|
今日係交損科表既LAST DAY
李老師今日幫我睇下我簡成點
之後佢又話我咁簡都好丫
佢仲叫我暑假要比心機D睇下D新書
佢仲話我D成績進步左
THEN就MATHS TEST
識識地吾係好識
BUT老師之後話我進步左
由吾合格變成合格
有 62 / 100
佢仲比左粒星星我
都好開心
BUT覺得自己可以再做得好D
我決定由F.4開始
我每一次既TEST & DICT & EXAM 至少要拎到70%既分數
我吾會再好似F.1 - F,3咁淨係但願合格
THEN 英文TEST吾識
都吾知佢講咩
中文又係
全部死晒啦!!
今日係中三最後一日上堂啦
真係好吾捨得
有幾個同學都見埋今日就見吾到啦
好吾捨得丫!
星期五約左 [ 青青 '' 敏敏 '' MK YAN '' 丫HON '' POPO ]食早餐
青青星期五約定你傾計!!
我要改變自己 . . . .
我要變叻D! (我會比心機係暑假准比好F.4 D野)
我要變乖D! (我會聽MA咪同埋DADDY話 , 吾再任性)
我要變高D! (係暑假要增高 , 希望得啦)
我要做個成功同埋有用既人! (我吾要比人睇死我)
我要自律! (我要自己識得自動自覺溫好D書)
我要改下D性格! ( 我會改嫁啦)
|
| 刊登時間︰2006-07-12 02:51 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2006 年 7 月 10 日 星期一  |
|
苦悶的一天唷'' |
|
今日係咁多日銜接之中最悶既一日
CAUSE 勁多人無番
BUT今日心情勁靚
一番到去就勁係杜講野
講到放學都係咁講
班主任堂又傾
第一堂[英文堂]又傾WEAR咩3去謝C宴
第二堂[數學堂]又同老師傾老師D是非
第三堂[中文堂]無咩點傾 ,,,,,, CAUSE要作文
講座又同青青係杜傾
放學本來諗住出YL
BUT 太HOT啦
最後都係同撈CAR搭TAXI番屋企
番到屋企
BATH
訓教
訓到4點幾食野
打日記
岩岩睇番之前D日記既留言
又哭了
之前真係發生左好多野
唉@
近排睇緊 [ 美味求婚 ] 呢套日戲 . . . . 吾錯既!!
|
| 刊登時間︰2006-07-10 05:09 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2006 年 7 月 9 日 星期日  |
|
POST 左新歌'' |
|
估下咩字??
竹 + 戈
女 + 木
手 +卜
人 + 土
人 + 火
金 + 中
人 + 一
人 + 火
竹 + 戈
一 + 火
木 + 心
月 + 口
人 + 火
一 + 空白鍵
卜 + 難
估到話你叻!! |
| 刊登時間︰2006-07-09 01:39 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2006 年 7 月 8 日 星期六  |
|
拍拖* |
|
9個月零20日無拍拖啦!!!
原來
單身有單身好
拍拖有拍拖好
今日汁房
看鎖睇番D日記
其實都吾算係日記既
只不過係我每一次拍拖既日期
同埋D回憶果D啦
今日睇番計番先知自己9個幾月無拍拖
仲有
睇番D日子
其實都吾記得晒幾時同邊個開始
幾時同邊個散
如果有得拍拖
我會一路寫落去
希望第日可以比D仔女睇番
咁快就單身左9個月
時間真係過得好快
|
| 刊登時間︰2006-07-08 06:45 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2006-07-08 |
|
DEAR MR. / MRS. / MISS ,
這首歌
送給你我最親愛的朋友
幸福就是你在我的身邊
曾經受的傷
不再令人害怕
走過的每一步
不曾有遺憾
世界有了你
永遠不會孤單
M!SS YOU SO MUCH *
MY LOVE MY FRIENDS
我捨不得你''
P.S. 夜D再打過 '' 宜家出街先 '' BYE BYE ''
|
| 刊登時間︰2006-07-08 09:02 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2006 年 7 月 7 日 星期五  |
|
2006-07-07 |
|
唉!!
我真係咁差咩??
點解喎??
我都係想幫下手姐
點解吾比我試下喎??
見到自己既同學做得咁辛苦
想幫下手姐
咁都有錯咩??
係 . . . .
我MA咪之前又真係好煩
但宜家佢都吾係啦
佢都比啦
咁點解你吾比喎??
不過算啦
我都係嬲左你一陣姐
好攰丫!
今日係學校又哭了!!
太樣衰啦
我要自己以後吾可以再係學校喊
太樣衰啦!!
|
| 刊登時間︰2006-07-07 08:51 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2006 年 7 月 6 日 星期四  |
|
UNHAPPY |
|
呢排好多野做
好亂!!
今日 7 點 15 先起身
THEN就拿拿腥換 3
今日好好彩
一出到路口就有TAXI
就去之霖屋企
拎庫+比番個銀包佢
我去到佢屋企佢仲未起身
果時已經係 7 點 45 啦
就拿拿腥叫佢起身換 3
好快佢就整好啦
8 點 05 先出門口
今日搭TAXI
CAUSE 好HOT !!
行到出去又無 TAXI 喎 ( 已經係 8 點十幾分啦 ! ]
THEN 好彩等左一陣就有 TAXI
BUT 個 TAXI 司機又吾識路喎
HATE !!
我地兩個差小小就遲到
番到去勁HOT勁流汗
超辛苦
之後都無咩心機上果 4 堂銜接
係杜同敏敏傾計
3 個小息都要做野
CAUSE 無食野
放學
HELP 學生會整野
超累!!
P . S . 我係咪好無義氣丫 ,
我好似咩都幫吾到手 ,
你地做到咁夜先可以走 ,
而我就咁鬼早走 ,
吾知點解覺得自己好似好衰丫 ,
見到你地個個做到咁辛苦 ,
自己又幫吾到你地 ,
果種感覺好辛苦 ,
我吾係吾想幫你地嫁 ,
不過好真係吾可以丫 !
對吾住丫 !
SORRY !!
|
| 刊登時間︰2006-07-06 06:57 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2006 年 7 月 5 日 星期三  |
|
太累了 太累了 * |
|
今日又落雨^
HATE ^
銜接班超辛苦^
吾知點解覺得D老師好K怪^
講埋D野好低B囉^
銜接完3堂又要聽埋D好Q廢既講座^
超悶^
勁想訓囉^
放學^
一大班人一齊幫手整晚會D野^
BUT 有D男仔又係杜玩玩下^
做做下又上番LIBRARY整^
D男仔又掛住打機^
超討厭囉^
做到4點幾先做好晒^
汁埋D野就閃人^
4點45就番到屋企^
食左小小野^
BATH ^
打日記^
留CM^
P.S. 陳SIU霖同請問你有咩係記得嫁呢??
你個電話已經比左人地袋吾記得拎番嫁啦??
宜家 ....... 你知吾知你個銀包係我杜??
仲有 , , , , , 近期見到一對情侶好恩愛 . . . . 個心吾知點解有D UP UP 地TIM ^
|
| 刊登時間︰2006-07-05 06:38 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2006 年 7 月 4 日 星期二  |
|
忙* |
|
今日要企操場
真係熱到賴屎
成身WET晒
超辛苦!!
感動不太好!!
之後上堂上堂
都是勁悶的!!
放學
就代旭珉同學地聽開會講D咩
之後
就WITH姐妹們去食飯!!
食到飽晒!!
食完番屋企
諗住開電腦
點知亞妹又同我嘈
係咁話我
HATE !!
之後
MA咪&DADDY又要屈我話我同佢嘈先
賴晒我啵!!
咪喊囉!!
連飯都無食到就坐左係間房杜喊
超辛苦
問佢野又吾應我啵!!
其間
亞YU同之霖都有問我咩事
THX !!
完了!!
|
| 刊登時間︰2006-07-05 06:26 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | ... | 26 | »
|