kaxwing
暱稱: KA WING
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-04-01
2007-03-30
2007-03-29
2007-03-28
2007-02-20
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
站內搜尋

2006 年 7 月 12 日  星期三 晴天

2006-07-12

今日係交損科表既LAST DAY
李老師今日幫我睇下我簡成點
之後佢又話我咁簡都好丫
佢仲叫我暑假要比心機D睇下D新書
佢仲話我D成績進步左

THEN就MATHS TEST
識識地吾係好識
BUT老師之後話我進步左
由吾合格變成合格
有 62 / 100
佢仲比左粒星星我
都好開心
BUT覺得自己可以再做得好D

我決定由F.4開始
我每一次既TEST  & DICT & EXAM 至少要拎到70%既分數
我吾會再好似F.1 - F,3咁淨係但願合格

THEN 英文TEST吾識
都吾知佢講咩

中文又係
全部死晒啦!!

今日係中三最後一日上堂啦
真係好吾捨得
有幾個同學都見埋今日就見吾到啦
好吾捨得丫!

星期五約左 [ 青青 '' 敏敏 '' MK YAN '' 丫HON '' POPO ]食早餐
青青星期五約定你傾計!!

我要改變自己 . . . .
我要變叻D! (我會比心機係暑假准比好F.4 D野)
我要變乖D! (我會聽MA咪同埋DADDY話 , 吾再任性)
我要變高D! (係暑假要增高 , 希望得啦)
我要做個成功同埋有用既人! (我吾要比人睇死我)
我要自律! (我要自己識得自動自覺溫好D書)
我要改下D性格! ( 我會改嫁啦)

刊登時間︰2006-07-12 02:51 PM    [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 7 月 11 日  星期二 晴天

VERY LONELY;;

今日朝早好Q火囉
7點40媽媽先打電話叫我起身
一起身都吾知成屋人走Q晒去邊
吾理得咁多
拿拿腥咁換3同埋梳洗
一路刷牙一路打比媽媽
OH !原來佢地去左飲早茶

本來諗住搭TAXI番學啦
點知等左陣都無車喎
咪好快咁行番去囉
行到番去已經WET晒
SO HOT

今日又係一樣啦
勁同敏敏傾計
幫之霖手做野

放學
都係同撈CAR走人

番到屋企食野
訓教

訓左2個幾鐘
正@

睇日戲''
http://www.wretch.cc/blog/racking&article_id=3561465  係呢杜DOWNLOAD'' 一集30 MINS左右''

刊登時間︰2006-07-11 04:43 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 7 月 10 日  星期一 晴天

苦悶的一天唷''

今日係咁多日銜接之中最悶既一日
CAUSE 勁多人無番

BUT今日心情勁靚
一番到去就勁係杜講野
講到放學都係咁講

班主任堂又傾
第一堂[英文堂]又傾WEAR咩3去謝C宴
第二堂[數學堂]又同老師傾老師D是非
第三堂[中文堂]無咩點傾 ,,,,,, CAUSE要作文
講座又同青青係杜傾

放學本來諗住出YL
BUT 太HOT啦
最後都係同撈CAR搭TAXI番屋企

番到屋企
BATH
訓教
訓到4點幾食野
打日記

岩岩睇番之前D日記既留言
又哭了
之前真係發生左好多野
唉@


近排睇緊 [ 美味求婚 ] 呢套日戲 . . . . 吾錯既!!



刊登時間︰2006-07-10 05:09 PM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 7 月 9 日  星期日 晴天

POST 左新歌''

估下咩字??


竹 + 戈
女 + 木 
手 +卜
人 + 土 
人 + 火  
金 + 中

人 + 一
人 + 火
竹 + 戈
一 + 火
木 + 心
月 + 口
人 + 火
一 + 空白鍵
卜 + 難 


估到話你叻!!

刊登時間︰2006-07-09 01:39 PM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 7 月 8 日  星期六 晴天

拍拖*

9個月零20日無拍拖啦!!!

原來

單身有單身好

拍拖有拍拖好


今日汁房

看鎖睇番D日記

其實都吾算係日記既

只不過係我每一次拍拖既日期

同埋D回憶果D啦

今日睇番計番先知自己9個幾月無拍拖

仲有

睇番D日子

其實都吾記得晒幾時同邊個開始

幾時同邊個散

如果有得拍拖

我會一路寫落去

希望第日可以比D仔女睇番

咁快就單身左9個月

時間真係過得好快

刊登時間︰2006-07-08 06:45 PM    [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006-07-08

DEAR MR. / MRS. / MISS ,

這首歌
送給你我最親愛的朋友
幸福就是你在我的身邊
曾經受的傷
不再令人害怕
走過的每一步
不曾有遺
世界有了你
永遠不會孤單

M!SS  YOU  SO  MUCH *

MY LOVE MY FRIENDS

''


P.S. 夜D再打過 '' 宜家出街先 '' BYE BYE ''

刊登時間︰2006-07-08 09:02 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 7 月 7 日  星期五 晴天

2006-07-07

唉!!
我真係咁差咩??
點解喎??
我都係想幫下手姐
點解吾比我試下喎??
見到自己既同學做得咁辛苦
想幫下手姐
咁都有錯咩??

係 . . . .
我MA咪之前又真係好煩
但宜家佢都吾係啦
佢都比啦
咁點解你吾比喎??

不過算啦
我都係嬲左你一陣姐

好攰丫!
今日係學校又哭了!!
太樣衰啦
我要自己以後吾可以再係學校喊
太樣衰啦!!


刊登時間︰2006-07-07 08:51 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 7 月 6 日  星期四 晴天

UNHAPPY

呢排好多野做
好亂!!

今日 7 點 15 先起身
THEN就拿拿腥換 3
今日好好彩
一出到路口就有TAXI
就去之霖屋企
拎庫+比番個銀包佢
我去到佢屋企佢仲未起身
果時已經係 7 點 45 啦
就拿拿腥叫佢起身換 3
好快佢就整好啦

8 點 05 先出門口
今日搭TAXI
CAUSE 好HOT !!

行到出去又無 TAXI 喎 ( 已經係 8 點十幾分啦 ! ]
THEN 好彩等左一陣就有 TAXI
BUT 個 TAXI 司機又吾識路喎
HATE !!
我地兩個差小小就遲到

番到去勁HOT勁流汗
超辛苦

之後都無咩心機上果 4 堂銜接
係杜同敏敏傾計

3 個小息都要做野
CAUSE 無食野

放學
HELP 學生會整野
超累!!

P . S . 我係咪好無義氣丫 ,
我好似咩都幫吾到手 ,
你地做到咁夜先可以走 , 
而我就咁鬼早走 , 
吾知點解覺得自己好似好衰丫 ,
見到你地個個做到咁辛苦 ,
自己又幫吾到你地 , 
果種感覺好辛苦 ,
我吾係吾想幫你地嫁 ,
不過好真係吾可以丫 !
對吾住丫 !

SORRY !!

刊登時間︰2006-07-06 06:57 PM    [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 7 月 5 日  星期三 晴天

太累了 太累了 *

今日又落雨^
HATE ^

銜接班超辛苦^
吾知點解覺得D老師好K怪^
講埋D野好低B囉^

銜接完3堂又要聽埋D好Q廢既講座^
超悶^
勁想訓囉^

放學^
一大班人一齊幫手整晚會D野^
BUT 有D男仔又係杜玩玩下^
做做下又上番LIBRARY整^
D男仔又掛住打機^
超討厭囉^
做到4點幾先做好晒^
汁埋D野就閃人^

4點45就番到屋企^
食左小小野^
BATH ^

打日記^
留CM^

P.S. 陳SIU霖同請問你有咩係記得嫁呢??
         你個電話已經比左人地袋吾記得拎番嫁啦??
         宜家 ....... 你知吾知你個銀包係我杜??



仲有 , , , , , 近期見到一對情侶好恩愛 . . . . 個心吾知點解有D UP UP 地TIM ^

刊登時間︰2006-07-05 06:38 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 7 月 4 日  星期二 晴天

忙*

今日要企操場
真係熱到賴屎
成身WET晒
超辛苦!!
感動不太好!!

之後上堂上堂
都是勁悶的!!

放學
就代旭珉同學地聽開會講D咩

之後
就WITH姐妹們去食飯!!
食到飽晒!!

食完番屋企

諗住開電腦
點知亞妹又同我嘈
係咁話我
HATE !!

之後
MA咪&DADDY又要屈我話我同佢嘈先
賴晒我啵!!
咪喊囉!!
連飯都無食到就坐左係間房杜喊
超辛苦
問佢野又吾應我啵!!

其間
亞YU同之霖都有問我咩事
THX !!

完了!!
 

刊登時間︰2006-07-05 06:26 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]