kaxwing
暱稱: KA WING
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-04-01
2007-03-30
2007-03-29
2007-03-28
2007-02-20
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
站內搜尋

2006 年 8 月 10 日  星期四 晴天

好似掙D野咁'''

今日07:15AM就起左身
OH!!太早啦!!
咁咪FU左個MA屎先換3囉!!
諗住坐TAXI載埋之霖同珍珍
點知無TAXI
好彩之霖有TAXI黎載埋我同珍珍

番到學校又係好悶咁過
不過今日特別悶
CAUSE POPO又無番....朱朱又走左
唉!!好似掙D野咁!!

中文堂
係咁比個狡MISS話我地嘈 [ 珍珍 + 我 + 之霖 + 丫嬋 ]
勁HATE佢囉!!

英文堂
TEST!!
OK EASY啦!!
都識識地!!

MATHS堂
勁HATE個丫SIR囉!!
吾理我地既!! [ 我 + 珍珍 + 之霖 + 丫冰 ]
好似當我地無到咁!!

放學
本來諗住去之霖屋企
BUT最後都無去到
番左屋企煮飯+訓左2粒鐘
好正!!
BUT宜家有小小暈暈地!!
OMG!!

刊登時間︰2006-08-10 07:08 PM    [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 8 月 9 日  星期三 晴天

悶=[_]=''

今日11:15AM先起身整早餐比丫妹地食
OH!!真係好想死丫!!
又要我煮,,,又要我洗,,,,,
咩意思丫??
吾通細個就吾洗DO嫁咩??
勁嬲囉!!

洗完碗就換3去補習
勁HOT!!
補完習就拿拿腥番屋企
真係頂吾順囉!!

番到屋企就02:00PM左右啦!!
咁當我想訓教既時候又比丫妹地嘈住喎
咪喊囉!!
點知佢地又吾理我喎!!
HATE!!


無得訓咪打BLOG同留CM囉!!
唉!!

今晚MAYBE有得去沙田食BUFFET!!GD!!

刊登時間︰2006-08-09 03:46 PM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 8 月 8 日  星期二 晴天

吾想打TIM!

呢排好想搵人傾計
不過好似同班姐妹疏遠左
無咩話題咁

吾知點講!!

算啦!!

[ 是我不好嗎?為何好像沒人理我的呢? ]

夜晚同左哥哥傾電話,,
好耐無傾
覺得佢吾同左TIM....

刊登時間︰2006-08-08 06:56 PM    [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 8 月 7 日  星期一 晴天

死頂!!

沉晚勁低B囉!!
既然係屋企暈低左. . . . . [ 傻笑中 ]
其實都係因為好小好小事姐
第3次因為呢樣野而暈啦!!
覺得自己有D失敗TIM^

唉!!吾講呢D!!
今日07:15AM起身
08:00AM先出門口
行到去開明見到撈_CAR . . .
咪一齊番學囉!!

[ 歷史 ]
沉悶囉!!

[ 英文 ]
聽佢把聲聽到有D暈
真係好想走人番屋企
死頂!!

[ 電腦 ]
TEST !!
都OK難啦!!
做左40MINS左右掛!!

[ 放學 ]
佢地去飲茶
咁我就番屋企做飯
今日既然吾洗我煮
CAUSE 媽咪話驚我煮煮下又會暈>W<

THEN 食完就訓左2粒鐘
仲係好累
好想訓多15個鐘!!

P.S. 沉晚暈左,,之後圯番身既時候,,突然間好想喊,,吾知點解,,真係好驚,,好想有個愛我既人[當然我都愛佢既人]係我身邊陪住我,,訓教既時候好驚自己訓訓下會死左,,之後又怕自己吾可以真真正正咁同自己既一生至愛一齊,,個一刻真係好驚,,好驚!!但係今日諗番,,其實只要屋企人係我身邊咪OK囉!!其實最錫我既都係屋企人,,宜家淨係想自己有個讀書既心態去讀書,,吾可以再係好似之前咁玩玩下,,我要做個有用既人,,吾可以係廢柴!!

今晚MAYBE會同佢一齊跑步[如果自己吾暈既話]. . . .

刊登時間︰2006-08-07 07:08 PM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 8 月 6 日  星期日 晴天

去左姑姐屋企

沉日10:00AM媽咪打比我叫我陪丫妹出去整 [ 回香証 ] !!
咁咪拿拿腥換3出去囉!!
11:00AM就出到去啦!!

THEN換完証就去同媽咪食面
好抵丫!!
原來宜家有D 10蚊一碗既面食嫁!!
仲要係好好味果隻!!

之後就同丫妹去左陪媽咪買送
01:30PM就番屋企訓教

04:00PM又比人叫左起身出姑姐杜玩
本來諗住去SWIMMING嫁!!
不過grandma話7月吾可以swimming嫁啵!!
咁咪無SWIM囉!!
去左佢屋企玩+整野食
整左超多野食!!
PIZZA + 水餃 + 意粉 + 沙律 + 春卷 + CHEESE CAKE . . . . [仲有好多]
THEN就同表妹 + 丫妹地一齊睇碟
睇左2套 [ 我要做MODEL + 獨家試愛 ]
雖然今次係第2次睇獨家試愛
不過吾知點解都係喊住叫場
唉!!太眼淺啦!!
睇完又睇有線個杜教人地煮送
睇到02:00AM先開始BATH
04:00AM先有得訓

訓到SUNDAY既12:00PM先起身走人番屋企
再訓!!
訓到03:30PM
打日記!!

唉!!呢2日吾知做咩好累 + 好暈 , 好似就死咁 . . . .  唉!!點解自己吾鐘意飲奶奶喎??點解??唉!!真係頂自己吾順囉!!

刊登時間︰2006-08-06 04:13 PM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 8 月 4 日  星期五 晴天

無聊!!

黃嘉良 . . . . 生日快樂丫!!

 


今日07:30AM先起身
仲可以好慢咁刷牙+食早餐
07:45AM先換3
08:05AM出門口
行到番去先至係08:25AM

[歷史]
無聊!!
都有聽既!!
不過吾多!!

[英文]
個老師真係好低B囉!!
ALISA超NICE丫!!
係咁係杜比TIPS我下個禮拜既TEST

[電腦]
[之霖+我+MAMA+家明]勁係杜傾計+玩
咩都傾
又講丫邊個邊個D魚野[笑到我地死晒]
今堂電腦真係過得好快!!
不過MONDAY就列TEST啦!!
OMG!!

放學
番屋企煮飯比丫妹地食
今日煮左 [ 番茄薯仔湯 + 煎之士腸 + 炒菜 + 咖哩薯仔 ]
佢地話我今日煮得好好味丫!!
GOOD!!
不過都係要我洗碗!!

THEN 睇左一陣書
好悶!!
咪打下日記囉!!
睇下日戲!!
好悶!!

04:45PM出去補習
出到去諗住買個M記去補習社食啦!!
點知係M記見到郭子LOK!!
勁無奈!![傾左2句!!]
補完習行過去搭車又比我見到丫之
都吾知點解會撞到咁多人嫁!!

番到屋企
食飯 + BATH + TV

刊登時間︰2006-08-04 03:47 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 8 月 3 日  星期四 晴天

好大風''

今日03:00AM既時候吾知點解起左身出去廳杜開左個TV睇下係咩風球
點知原來都只不過係3號風球
咪拿拿腥番房再訓囉!!

07:30AM起身
THEN換3 + 食野
08:00AM就出門口
咁諗住出路口等TAXI啦!!
點知勁樣衰囉我!!
把[姐]反起左
之後仲要超多人望住我囉!!
等左10MINS先有車

番到學校
諗住叫青青陪我去廁所啦!!
點知佢好似就快比風吹起咁
唉!!青青要增肥啦!!
比心機!!

THEN 上堂
超無聊囉!!
又係歷史. . . . 英文 . . . . .  電腦 . . . . .
今日既電腦都好攬笑
係咁係杜睇D F.1
仲有睇之霖同家明玩天下太平&蘋果棋{之霖超攪笑-----係咁係杜同家明嘈}

THEN 放學就走人
番屋企
整野食 + 打日記
轉新LOOK !

刊登時間︰2006-08-03 03:13 PM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 8 月 2 日  星期三 晴天

2006-08-02

[8月2日]

無咩野丫!!
今日特燈遲D起身
CAUSE 番08:30AM

今日行番學既時候勁爽!!

上堂無咩特別
又係聽下吾聽下咁囉!!
不過今日既呢堂電腦好專心
MAYBE我鐘意今日教既呢一課啦!! [ HTML ]

放學*
番屋企,,
食飯
訓左陣,,

刊登時間︰2006-08-02 09:07 PM    [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 7 月 31 日  星期一 晴天

無咩特別,,,

今日無咩特別,,,
都係咁啦,,,
只不過今日要番學,,,
勁慘!!
勁悶!!

LUNCH仲要番屋企煮飯比亞妹地食!!

P.S.有小小吾想讀電腦!!



刊登時間︰2006-07-31 09:43 PM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 7 月 30 日  星期日 晴天

2006-07-30

[29]:D

由今日開始朝早至下午要照顧D亞妹!!
要煮早餐+LUNCH比佢地班友仔食
超辛苦囉!!
煮完仲要我洗埋
真係勁煩囉!!

不過其實我煮得一D都吾好食嫁!!

AT NIGHT,
09:30PM睇大白沙,,,(超好睇!!)
睇到11:30PM就BATH,,,食左小小野,,,
THEN就同老豆一齊睇西片,,,
睇到04:30AM(超正丫!!)

P.S.好想快D去HELLO KITTY間野丫!!
(老豆話同我去丫!! 不過只係MAYBE果隻!!)


[30]:D

今日要一早起身同屋企所有人(除左GRANDMA,,佢行吾到)去飲早荼
我同老豆都勁頂吾順,,,

係茶樓見到(郭志HO)
着住 ........
上身:::波3(不過露底3)
下身:::波庫 + 白色中長默 + ALL STAR
超靚仔!!

飲到11:00AM就走人
陪媽咪買送
THEN就番屋企訓教
訓到03:00PM先起身

OH!!聽日又要番學!!
吾要丫!!吾想番丫!!

P.S. 我要暑期作業ANS丫!!

刊登時間︰2006-07-30 06:43 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]