| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2006 年 9 月 5 日 星期二  |
|
無奈囉! |
|
今日行番學
好Q熱 + 又多野啵
行到番去都已經WET晒
番到去
勁悶地上堂
有空就閒聊一會
有空又聽一會書
不過都是悶
我終於學識 { JUMP大繩 }
多得佢地PE堂係咁教多JUMP咋"
放學
留左30MINS堂
{比人屈}
放學WIF之霖走!!
番到屋企
勁肚痛
做HW::
|
| 刊登時間︰2006-09-05 08:54 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2006 年 9 月 3 日 星期日  |
|
[ 此日誌受密碼保護 ] |
|
|
| 刊登時間︰2006-09-03 05:36 PM |
|
2006 年 9 月 2 日 星期六  |
|
BBQ'' |
|
今日好早比人地嘈醒囉!! {GRANDMA}
佢真係好黑人憎^
跟住最攪笑既係我地5姐妹一齊係間房杜食杯面...
第1次咁樣...
THEN 同DADDY & MAMI 出YL食早餐
THEN去買書
之後去買BBQ D野
再買埋飯比GRANDMA就走人啦!
番到屋企汁左陣野就SLEEP左陣
THEN DADDY叫我出YL拎D野比佢
咁咪順便買多D野食囉!!
番到黎又SLEEP左陣
6點幾就開始BBQ
好小人TIM!!
宜家打MA雀!
|
| 刊登時間︰2006-09-02 09:58 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2006 年 9 月 1 日 星期五  |
|
開學了'' |
|
大個啦!!大個啦!!
HOHO;;
番學啦,,,
今朝番11點'''SO9點幾先起身
THEN 9 點 30 BATH 完就出門口去JOIN {之霖^AR YU^珍珍}
THEN一齊番學
番到去..
咪又係咁...
年年都一樣嫁啦
聽完校長講野咪番課室囉
勁無聊
P.S.今日THZ {ASHA}既禮物!!
|
| 刊登時間︰2006-09-02 09:49 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2006 年 8 月 31 日 星期四  |
|
2006-08-31 |
|
聽日要番學啦!!
吾要丫!!吾要番學丫!!
死啦!!聽日比人見到我咁樣,,
吾知會點呢??
|
| 刊登時間︰2006-08-31 06:53 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2006 年 8 月 30 日 星期三  |
|
2006-08-30 |
|
呢個幾WEEK大部份TIMING都係係屋企汁野
COZ要整屋啦!!
超開心!!感覺超級GOOD!!
HAPI;;
發現自己真係好LOVE{KITTY貓}
COZ汁野既時候真係汁番好多好多KITTY出黎...
間屋宜家比我既感覺係好空...好空...
好想快D快D整好間屋;;
其實到宜家我都吾知道9月1號係番幾多點嫁??
近期睇ING一本書-----好好睇!!個名仲GOOD!!
{{假如從來沒有他}}
真係好正!!
><''
吾想咁快番學}
COZ個樣好Q樣;;
好黑丫 ;; 仲有D皮膚差晒 ;; OMG !!
|
| 刊登時間︰2006-08-30 06:30 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2006 年 8 月 27 日 星期日  |
|
2006-08-27 |
|
沉晚.....終於有時間可以比自己冷靜下.....
吾知點解....
訓吾着......
係杜喊...係杜諗野....係杜傻笑.....係杜聽住MP3.....勁係杜諗....諗....諗.....
喊左好耐....
不過吾知做咩.....
突然有種好吾知點既感覺....
[喊黎做咩喎.....喊左係咪可以你想點就點丫??]
其實我好想大大聲咁喊出黎...
不過又怕比人知道我喊.....
喊喊下突然都有一刻想試下由呢杜JUMP落街
睇下自己死吾死得
不過係果一刻就諗番之前D野''
唉!!
其實[愛]一個人係點嫁??
點解??
點解??
好吾明丫!!
岩岩睇番之前日記既所有留言同埋D日記....
好傻....有D睇完想再睇.....
><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><
END OF THIS ;;
|
| 刊登時間︰2006-08-27 05:39 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2006 年 8 月 26 日 星期六  |
|
吾得閒!! |
|
呢幾日好吾得閒,,,
CAUSE要整屋!!
第日先再打...
|
| 刊登時間︰2006-08-26 05:20 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2006 年 8 月 23 日 星期三  |
|
超悶'' |
|
今日無咩特別
9點幾送完丫妹去搭車
番到屋企
DADDY就打番黎叫我去YL幫佢買D野
咁咪好無奈咁去出左去囉
THEN買埋LUNCH比丫妹地食
當我諗住要去搭車既時候
既然比我見到D鞋
20蚊1對
OH!!SHIT!!
好想要!!
BUT無$$
諗住聽日先買.....
不過我想草$$
唉!!
番到黎又訓左2粒鐘
打日記!!
|
| 刊登時間︰2006-08-23 04:31 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2006 年 8 月 22 日 星期二  |
|
無咩特別,,, |
|
今朝好早起左身
做補習D功課....
突然之霖10點幾打比我
同佢傾左一陣啦
之後食野
就訓左陣教
有人黎整冷氣
5點幾睇TV
食飯
同丫妹地打MA雀
吾知點解連WIN吾知幾多PO
THEN訓教...
|
| 刊登時間︰2006-08-23 04:26 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | ... | 26 | »
|