kaxwing
暱稱: KA WING
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-04-01
2007-03-30
2007-03-29
2007-03-28
2007-02-20
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
站內搜尋

2006 年 2 月 21 日  星期二 晴天

開心的* 開心

今日早會果時....MISS LEE無喇喇走過黎問我MA咪同DADDY角得我DD成績點....THEN...我咪話MA咪就角得OK....BUT  DADDY就角得吾好....THEN...MISS LEE 話 "你今次考得OK牙...好過F.2好多....有好大進步...." 之後仲話比我知...話我考第15....THEN..勁開心囉...正AR...THEN...社會堂...個個係杜玩...做功課...傾計...點知MISS LEE無喇喇企左係出面望住我地....咁我地果刻咪勁乖咁聽高妹講野囉...THEN...普通話...勁悶....I.S.堂....好乖....無咩點傾計...CAUSE...佢講書好攪野...LOVE...THEN...MATHS....教我地點用計算機....HO=HO=勁快就過左一堂.....LUNCH...去左CHOIR...唱得好左好多...CHOIR比心機AR...加油AR....THEN...英文堂...吾知點解角得MISS WONG今堂特別好人...特別攪野...HA*HA*中文堂...MISS LEE 又話下我地...講番下DDD野...角得佢講野都好有道理...吾錯吾錯....GOOD*放學...汁番DD野落MUSIC ROO...THEN...走人....番屋企...

刊登時間︰2006-02-21 05:50 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 2 月 19 日  星期日 陰天

家長日* 驚訝

今日家長日AR...訓吾到....CAUSE勁驚會有DD科目會吾合格....2點幾去到SCHOOL...同媽咪一齊....THEN...2點30...到我地...見MISS WONG WONG....佢一比張成績表我同MA咪睇...我第一樣就睇下有無吾合格...點知..好好彩....無吾合格....不過都係ARM ARM 好合格...有DD科...100分....拎得果51分...咪就係我好憎既中屎囉...THEN...MISS WONG WONG 問我會簡咩科...我媽咪就好快咁話...佢一定簡文科喇....之後我就話...吾係BO...我宜家想簡理科....CAUSE....我DD中屎真係好CHEAP...唉...我都吾知牙...THEN...MISS WONG WONG又話今次班姐妹們考得吾好...好BAD...佢又話叫我要比心機...THEN...又問我有幾多個鐘用黎玩...我話3-4個鐘....佢又問咁又用幾多個鐘黎溫書...我咪話如果吾計補習...都有1個鐘既....之後佢話點解吾可以比多DD時間去溫書...我咪無晒野講....O晒咀....最後...佢又問我MA咪...我係屋企有無做家務....我MA咪當然話有喇...哈哈...

一出門口...MA咪就話...點解你間SCHOOL  DD "老C" 令過AR妹過間咁多既....之後我咪勁笑囉...傻左*THEN...同MA咪出YL搵DEE媽....CAUSE要同DEE媽去BUY野....BUY到5點幾....就一齊番屋企....點知...一落車...媽咪叫我幫DEE媽拎DD野番佢屋企...咁咪好無奈咁幫佢拎囉...SHIT...比我見到佢....唉...SAY 左個 HELLO就走人囉....

P.S. 角得MA咪好人左好多...我DD成績咁CHEAP...佢都無話我...MAYBE..佢都知我有比心機咁去考試喇...吾知點解...我今次考試...真係好比心機...都考得咁BAD...下學期要更加比心機....CAUSE我既目標係全S.3既15名中既其中一名...唉...要FIGHTING....今次係我心目中最GOOD既係MATHS...真係好左好多...仲好過中文牙...不過我仲要更為好....

呢幾日都好比心機咁去整日記....CAUSE想個日記令DD...

表哥教我整既*好令AR....

刊登時間︰2006-02-20 05:45 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 2 月 18 日  星期六 雨天

攪笑* 滿足

今日訓到9點幾就起左身....CAUSE媽咪要同2個AR妹見家長....SO...我就要留番係屋企...睇住AR妹( AR PING ) ....佢知我SICK...SO...佢就問我食吾食野....我就話 ""是但 "" ....佢問我食粥好吾好....THEN...我話咩粥...之後佢話煲SALT EGG粥...我話好AR...CAUSE我都無所謂既...之後我見佢整左咁耐都未出黎...咪走去KICHEN杜睇下佢整成點囉...點知佢未洗DD SALT EGG 就加左落去DD粥杜....又黑又BAD....唉....咪問佢食吾食外買....THEN..叫左外買做LUNCH...THEN...SLEEP...3點....落左留下玩左陣....5點幾番上黎睇MVP情人...好好睇...正....THEN...食飯....電視....BATH....訓教....

別管我不要理我 讓我好好大吼大叫就算哭累了
 只要讓我睡個懶覺 看看能不能把你無辜表情忘掉

這場的愛情追逐 遊戲勝負早已有了定數
 像我這種軟弱女子 總是跪著求著喊認輸

   


刊登時間︰2006-02-19 05:38 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 2 月 17 日  星期五 晴天

心理TEST....*

以你的生日可以算出喜歡的男生或女生什麼時候出現唷。首先把你的生日由左到右寫出,然後依序把數字加起來,加到最後剩一位數。這個數字就是你的生日數字。 生日如果是1986年11月25日 1+9+8+6+1+1+2+5=33 3+3=6 6就是你的生日數字

你的心上人何時出現

  •  ☆ 生日數字是1
    你非常喜歡的人會出在10歲15歲17歲的時候。在17歲會有影響命的相遇。你在19-21歲 時,結婚的可能性粉高。相遇機會多的月份是1月2月6月。
  •  ☆ 生日數字是2
    11歲13歲16歲的時候可能會有熱戀。10歲12歲的時候也有戀愛的機會。你結婚的機緣在25-27歲。相遇機會多的月份是2月4月11月。
  •  ☆ 生日數字是3
    你粉喜歡的人會出現在10歲14歲17歲的時候。22歲時的戀愛會粉激烈,有可能在24-27歲結婚。相遇機會多的月份是3月8月12月。
  •  ☆ 生日數字是4
    真正喜歡的人會出現在13歲16歲18歲的時候。你結婚的機緣在25歲左右,最慢在32-34左右。相遇機會多的月份是4月7月9月。
  •  ☆ 生日數字是5
    12歲14歲19歲時會有粉喜歡的人出現。你結婚的機緣在22-25歲,若是錯過則在31歲時也會有機會。相遇機會多的月份在5月8月10月。
  •  ☆ 生日數字是6
    真心喜歡的人會出現在12歲、15歲、18歲的時候。你結婚的機緣在21-24歲。最慢也有可能在30歲。相遇機會多的月份是在3月、6月、12月。
  •  ☆ 生日數字是7
    10歲、14歲、18歲時有可能出現很喜歡的人。12歲、13歲出現的戀愛很平淡。你結婚的機緣在20-23歲。錯過則要等到30歲或31歲。相遇機會多的月份是4月、7月、8月。
  •  ☆ 生日數字是8
    令你喜歡到著迷的人會在11歲、13歲、17歲時出現。你結婚的機緣在19-22歲。但若猶 豫不決得話,將會延到28歲或29歲 的時候。相遇的機會多的月份是2月、8月、9月。
  •  ☆ 生日數字是9
    12歲、13歲、15歲時會出現喜歡的人。10歲、11歲時會在兩位男生間猶豫不決。你結婚的機緣在29歲或25-27歲。相遇機會多的月份是3月、9月、12月。

刊登時間︰2006-02-17 04:08 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


吾開心 AND 吾舒服 ....* 鬱悶

今日番學果時已經吾係好舒服....之後...上完中文....就早退走人....一路行一路痛...勁辛苦....then....番到屋企...媽咪就call的士....同我出去睇e生....個e生話我可能食得多油膩野....同埋食得太多生果...之後媽咪話我可能果日係學校食得太多蝦多士....仲有係屋企勁食(沙拉)....then...同媽咪行左陣街...就番屋企....

p.s. 今日心情吾知點解吾係好好...平時好多野講既我...今日吾知做咩....好小講野...

       lastnight 做左樣自從同你散都無做過既野....我都吾想嫁....但係我真係好吾開心...

 

                                                                                             今晚再打過.....訓教

刊登時間︰2006-02-17 02:25 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 2 月 16 日  星期四 晴天

吾HAPPY.... 鬱悶

我開始明白甚麼叫失戀 對男生對世界開始瞭解
我不再膚淺卻還得修練 有一半苦澀一半香甜
青春總是太殘忍 而長大卻有皺紋
最好是永遠 一半女生 一半女人

接受未能付出怎算 愛情
自問實在沒法心領

 

明知實在不喜歡你 你為何虐待自己
受之有愧 會內疚死

何苦 但願可喜歡你 卻沒法配合時機
你賜給的福氣 只有避

刊登時間︰2006-02-17 03:25 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 2 月 15 日  星期三 晴天

sor牙.....哥哥... 不安

popo生日快樂....今日lunch time 見到亞哥....咪叫佢親口同popo講生日快樂同埋果dd野喇....點知之後發生左dd令我角得大佬哥都好吾開心既野....sorry牙....都係我吾好喇...sor牙大佬哥....

 

p.s. 點解有dd人鐘意一個人又吾認...又偏偏要話自己吾係鐘意佢....點解喎 ???

 

沒信心 沒決心 我覺得 不甘心 就記起 你
要犧牲 在這生多短束的一生 無間道無數抱憾
為何我 常常要 情人還我身份 與別人熱吻 仍難合襯 想生想死 太過份

 

                                愛一個人點解要咁偷偷摸摸....

刊登時間︰2006-02-16 09:58 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 2 月 14 日  星期二 晴天

吾知點....o哂咀....

今日係情人節....有情人既一定好開心.....但係今日一早.....就見到你同dickdick 送份野比我....第一次收到....果時一收到都吾知點...勁o咀...anyway...真係好多謝你....

                   今年單身咁過情人節.....唉...

雙失情人節

C:這一位 扮繁忙 未說過 二月裡 這一天 預備抽空見我
   但我喜歡等 不管最後如何 早清楚他當我什麼
G:這一位 早已經 預約我 我奉勸 他歸家 等結果 
   若我這一天 竟然 和他一起過 亦是 坎坷

* C:今晚我愛的人 在散心 可惜我太不幸 沒有份 而他此際可能和情人擁吻
   T:人在慶節我卻箭穿心
   G:偏偏愛我的人沒有等 彷彿那個丘比特是有心 何解我約的人 突然全部都躲開我
   T:搾不出一滴吻

C: 這一位 不理啋 但我愛 就像我喜歡他 是為他不理我 受過我幾多苦 
    始終滿面詳和 這苦心 改變過 什麼
G: 這一位不夠好 但愛我 我耐性 比起他 怎算多
     若覺 得孤單 走回頭等他親我
T: 份外 淒楚

REPEAT *
C:何解他要等 等不到我
G: 而他不等我 又在苦等
T: 今晚我愛的人 在散心 可惜我太不幸 沒有份
    如果佳節不能 和情人擁吻 情願這晚快過快熄燈
G: 偏偏愛我的人 沒有等
C: 彷佛那個邱比特 是有心
T: 人揀我 我揀人 突然全部都不揀我 讓今晚 隔外暗

刊登時間︰2006-02-16 09:56 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 2 月 12 日  星期日 晴天

camp.... 開心

今日去完camp番黎....2點幾就係個camp site杜走....要行1個幾鐘....先至到搭車果杜...都ok辛苦....上到車係咁訓...then...訓下訓下...亞妹打比我...叫我去食自助餐...then...出到yuen long就同一班fd食kfc...一嗆食一路講番今日發生既野....就係今日...咁我地玩獨木舟...之後因為太大風...so亞sha同珍珍隻舟就吹到好遠....亞sha勁驚...又喊....攪到我地勁驚...亞娟同亞嬋...之霖...朱yan...珍珍就一齊喊...then....之後果個導師就同佢地講番...佢講得幾好...亞sha...你好勁嫁喇....如果我係你...好一定喊得仲勁...吾屎怕...你身邊有好多人都好鍚你嫁...==

 

球場裡 情場裡 如何才叫恐懼
鐵達尼號裡 船沉下去 膽小一點也顧慮

刊登時間︰2006-02-16 09:25 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 2 月 11 日  星期六 晴天

camp....* 開心

今日3A去CAMP....開心....上到車....就同亞SHA...傾下心事....之後到左....BUT...都仲要行個幾鐘先到果個CAMP SITE...勁辛苦...到左CAMP SITE...就玩左好多野....都OK好玩喇....食野....超難食....又要自己汁野喎....THEN....AT NIGHT....BBQ....同左X東傾左陣計...之後就去左夜行...我同亞YU一組....我係勁驚.....BUT..都完成左....好開心....果時係杜諗...如果當時身邊果個係自己條仔...佢一路拖住我隻手...一路行....唉...都無咩可能會發生嫁喇...THEN....行完就番ROOM.....BATH....THEN...就同亞YU過去之霖地間ROOM杜一齊傾計....一齊訓...點知....珍珍..亞SHA...同朱欣一早就訓左...得番我同亞YU...AND 之霖一齊講左好多野...THEN...5點幾...訓教...6點45就起身....

 

                                                                 今日終於知道你係一個點樣既人喇....*

 

刊登時間︰2006-02-17 03:20 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]