~7夕情人節~
琴日訓到4點幾起身..係企玩勁舞..一直到夜晚都冇出去!!
到夜晚大華打黎比我細佬..但係細佬訓左..
之後我聽電話啦!!點知收得好差..之後大華打去我手提..
叫我出去飲酒..55555555啦""要訓呀..下次啦SORRY!!
之後同老公係到玩勁舞..跳情侶,跳黎跳去都冇咩心心..
嗚....之後老公話唔跳..哈哈..
你練多2個月啦..之後就訓左..
今日同老公去睇戲""9點起身!!就去屯門同老公睇戲""
睇魔法小葫蘆 ..咔咔,都幾好笑..之後同老公去食飯,,
嗚....D野好難食""食完就同老公去返工!!之後係丁丁到..
本身到河田站..但老公唔想落丁丁..佢話同我一齊多一陣..
傻豬..到下個站啦!!陪老公行去返工果到..
好中意同老公一齊攬住嘅感覺..
好悶.問細佬係邊..細佬話係卓文企..咁我咪去搵佢地囉!!
佢地又係到玩牛牛.呀好多人係到.波子.嘉嘉.細佬.我.
呀楓.呀ben.仲有d唔識..之後慢慢呀b黎左.呀基黎左.
同埋呀嵐都黎左..之後到5點幾,,閃人..卓文屋企人就返黎..
所以要走..之後去左呀基企玩..輸..到差唔多7點..又要閃人..
因為呀基要去佢條女屋企食飯..之後我,細佬,嘉嘉,
呀ben就返企..等老豆返黎坎食飯.
等到差唔多10點..食完就返企..甘就一日..

!!好鬼掛住e2條友仔!!

|