◆[||"°曾幻想你和我★))+有許多許多未來-●**直到了今天我才明白"|![★`有的只是等待*▂+°『 愛 上 了 你 |\//' 我 才 領 略 思 念 的 滋 味 *°﹏'ε
                                               *))   ..,.,;.*[[.,喜歡妳★!|]°那雙眼動人[[!|°``笑聲更迷人*×__只想跟你說=]*...I LOVE U!!◆;* ×*﹏
<-------緊緊扣在一起.不會再有一個是單身!!

 

kayan721
暱稱: ..+×ㄑ°°欣..×°
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
新年快樂!!!
@O@PK
>.<慘
灰....
悶悶悶..
文章分類
全部 (46)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
*牙×°嵐▂""
O牙×﹏Ben]]╮
【°×*師﹏傅〣× ....
●嘉×°嘉▂_]]
◆曲×﹏奇]]☆
◆飛×﹏婷×|]
最近訪客
最近沒有訪客
|['_天恩`★!
不┌↖┐
↙變↗
└↘┘心.+☆

┌┐
└☆° 不是..一場遊戲...

天恩大家庭""]]是永遠..

最開心.最快樂的..^^
日誌統計
文章總數: 46
留言總數: 128
今日人氣: 4
累積人氣: 2172
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

2007 年 8 月 19 日  星期日   晴天



中意同老公攬攬嘅感覺!!

~7夕情人節~

 

琴日訓到4點幾起身..係企玩勁舞..一直到夜晚都冇出去!!

到夜晚大華打黎比我細佬..但係細佬訓左..

之後我聽電話啦!!點知收得好差..之後大華打去我手提..

叫我出去飲酒..55555555啦""要訓呀..下次啦SORRY!!

之後同老公係到玩勁舞..跳情侶,跳黎跳去都冇咩心心..

嗚....之後老公話唔跳..哈哈..

你練多2個月啦..之後就訓左..

今日同老公去睇戲""9點起身!!就去屯門同老公睇戲""

睇魔法小葫蘆 ..咔咔,都幾好笑..之後同老公去食飯,,

嗚....D野好難食""食完就同老公去返工!!之後係丁丁到..

本身到河田站..但老公唔想落丁丁..佢話同我一齊多一陣..

傻豬..到下個站啦!!陪老公行去返工果到..

好中意同老公一齊攬住嘅感覺..

好悶.問細佬係邊..細佬話係卓文企..咁我咪去搵佢地囉!!

佢地又係到玩牛牛.呀好多人係到.波子.嘉嘉.細佬.我.

呀楓.呀ben.仲有d唔識..之後慢慢呀b黎左.呀基黎左.

同埋呀嵐都黎左..之後到5點幾,,閃人..卓文屋企人就返黎..

所以要走..之後去左呀基企玩..輸..到差唔多7點..又要閃人..

因為呀基要去佢條女屋企食飯..之後我,細佬,嘉嘉,

呀ben就返企..等老豆返黎坎食飯.

等到差唔多10點..食完就返企..甘就一日..

!!好鬼掛住e2條友仔!!


刊登時間:2007-08-20 12:25 AM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]