2007 年 7 月 27 日 星期五
係7月26號果日,
係棋棋企比佢呀媽見到我地係佢企訓,
害到棋棋要比佢呀媽打,
我地好心痛.之後我地比D police 例果D啦~
之後就走得,我地睇得出棋棋媽咪好唔服我地,之後係電話到,
聽到棋棋話佢果爸要佢返大陸,棋棋哭得好可憐.頂.......
棋棋唔知幾時先有得返黎啦""""]]佢企人好黑人憎呀.
明知棋棋都唔中意係大陸嫁啦~做咩要棋棋返去喎
>.<"棋棋,唔哂驚.我地天恩D人,永遠都會支持你同掛住你嫁.
不過,係哇幾日裡面,我地都過得好開心,
有老公,嘉嘉,師傅,牙基,肥豬,牙哥,馬騮,牙螢,牙稀,棋棋,曲奇.
我地都一直都一齊,係哩幾日裡面,我地都好開心.7月21日至7月26日,
我都冇走過""棋棋,好掛住你呀""]]希望你快D返黎啦!!