◆[||"°曾幻想你和我★))+有許多許多未來-●**直到了今天我才明白"|![★`有的只是等待*▂+°『 愛 上 了 你 |\//' 我 才 領 略 思 念 的 滋 味 *°﹏'ε
                                               *))   ..,.,;.*[[.,喜歡妳★!|]°那雙眼動人[[!|°``笑聲更迷人*×__只想跟你說=]*...I LOVE U!!◆;* ×*﹏
<-------緊緊扣在一起.不會再有一個是單身!!

 

kayan721
暱稱: ..+×ㄑ°°欣..×°
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
新年快樂!!!
@O@PK
>.<慘
灰....
悶悶悶..
文章分類
全部 (46)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
*牙×°嵐▂""
O牙×﹏Ben]]╮
【°×*師﹏傅〣× ....
●嘉×°嘉▂_]]
◆曲×﹏奇]]☆
◆飛×﹏婷×|]
最近訪客
最近沒有訪客
|['_天恩`★!
不┌↖┐
↙變↗
└↘┘心.+☆

┌┐
└☆° 不是..一場遊戲...

天恩大家庭""]]是永遠..

最開心.最快樂的..^^
日誌統計
文章總數: 46
留言總數: 128
今日人氣: 20
累積人氣: 2156
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

2007 年 7 月 29 日  星期日   晴天



好慘嘅ONE DAY

今日訓到12點幾起身,玩左陣勁舞.俾曲右姐叫我俾佢玩.

SO比左佢玩囉!!之後我咪唸住去沖涼囉!!搵衫褲果陣.

點知發覺自己唔見左琴日買果2條褲""我已經第3次唔記得拎啦"'

第一次係車到,好彩牙婷幫我拎返姐,第二次留左係師傅企,

係師傅企就話拎得返姐""最衰就係,我去完師傅企拎,之後去左一個

唔知咩嘅公園喎""係果到等我細仳妹,嘉嘉,牙Ben係到玩牌"

係咁比D蚊咬""佢地玩左好耐先肯走,一走就唔記得拎返

D褲走,到今朝先知>.<之後師傅打電話黎話上黎,

我叫左師傅幫我買飯上黎比我食""食飽飽,

又開台"同嘉嘉,我,曲奇,細佬打雀雀啦""

曲奇姐無啦啦講到去肥豬果到,話肥豬係棋棋企訓果時放屁...

嘉嘉就講左句[誰人無屁古呢]咁我咪講左句[那個不放屁囉]

之後個個係到笑^^打完雀雀之後,我地係到玩牛牛牌..

開頭係咁輸,到我做莊啦!!玩左5局,我差唔多局局都牛牛"

5局有3至4局我都牛牛~最後個個都放哂D $$去玩''

最搞笑,牙Ben拎牛牛"點知我都係牛牛..食牙Ben""哈哈

5局都係我WIN''呵呵......每人輸100蚊""

跟住個個唔敢同我玩""傻仔Ben話同我細佬玩大2""

100蚊一局,點知牙Ben輸左.咔咔..之後棋棋上左QQ..

我地係地同棋棋講QQ啦!!到6:30..嘉嘉要返企食飯飯..

跟住全部落哂去,我同師傅&曲奇就去天恩啦""我地買左

D飯上師傅企食""我地把D餸放哂出黎,大家食..

食完飯,我地仲食埋甜品''好好味^^再玩左陣機""嘉嘉就打電話黎,

叫我地落去,落到去,無無聊聊,曲奇姐話返企.咁我咪走囉""

到11點..牙婷打黎""問我做緊咩,無野做,同佢係樓下坐..之後打比老公,唔通>.<

曲奇之後都落左黎..我地去左開煙煙,再去天恩.之後再打比老公都係唔通>.<

師傅問左個好搞野嘅問題"!佢問:[如果比你擇,你會食屎味嘅咖哩定係咖哩味嘅屎]

牙Ben就話食咖哩味嘅屎.嘉嘉就話屎味嘅咖哩,

講左好耐,個問題都唔知點答好..如果比你地擇,你會擇咩呀???

坐到12點幾返企....返企途中,又打比老公,都係唔通>.<

係e1幾中打左好多次,都係唔通>.<返到企無耐,老公send mag黎”

之後我咪打比老公囉””係電話到我問老公,老公大我幾多”

老公話3年3個月3日..哈哈>333<老公之後叫媽咪整麵麵食”

傻豬老公"辣"親隻手手..仲有傻豬老公安裝唔到勁舞""我又唔識wo""

跟住嘉嘉打比曲奇姐點安裝勁舞""曲奇姐又問我"'點知無人識""

我細佬識,但zZzZZz左""無計,老公話食野,咁我就打日記""唉..

同老公由26號見完就再無見啦,,好掛住老公呀>o<

唔知老公有無掛住我呢?

 

 

刊登時間:2007-07-30 03:06 AM  [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]