今日訓到12點幾起身,玩左陣勁舞.俾曲右姐叫我俾佢玩.
SO比左佢玩囉!!之後我咪唸住去沖涼囉!!搵衫褲果陣.
點知發覺自己唔見左琴日買果2條褲""我已經第3次唔記得拎啦"'
第一次係車到,好彩牙婷幫我拎返姐,第二次留左係師傅企,
係師傅企就話拎得返姐""最衰就係,我去完師傅企拎,之後去左一個
唔知咩嘅公園喎""係果到等我細仳妹,嘉嘉,牙Ben係到玩牌"
係咁比D蚊咬""佢地玩左好耐先肯走,一走就唔記得拎返
D褲走,到今朝先知>.<之後師傅打電話黎話上黎,
我叫左師傅幫我買飯上黎比我食""食飽飽,
又開台"同嘉嘉,我,曲奇,細佬打雀雀啦""
曲奇姐無啦啦講到去肥豬果到,話肥豬係棋棋企訓果時放屁...
嘉嘉就講左句[誰人無屁古呢]咁我咪講左句[那個不放屁囉]
之後個個係到笑^^打完雀雀之後,我地係到玩牛牛牌..
開頭係咁輸,到我做莊啦!!玩左5局,我差唔多局局都牛牛"
5局有3至4局我都牛牛~最後個個都放哂D $$去玩''
最搞笑,牙Ben拎牛牛"點知我都係牛牛..食牙Ben""哈哈
5局都係我WIN''呵呵......每人輸100蚊""
跟住個個唔敢同我玩""傻仔Ben話同我細佬玩大2""
100蚊一局,點知牙Ben輸左.咔咔..之後棋棋上左QQ..
我地係地同棋棋講QQ啦!!到6:30..嘉嘉要返企食飯飯..
跟住全部落哂去,我同師傅&曲奇就去天恩啦""我地買左
D飯上師傅企食""我地把D餸放哂出黎,大家食..
食完飯,我地仲食埋甜品''好好味^^再玩左陣機""嘉嘉就打電話黎,
叫我地落去,落到去,無無聊聊,曲奇姐話返企.咁我咪走囉""
到11點..牙婷打黎""問我做緊咩,無野做,同佢係樓下坐..之後打比老公,唔通>.<
曲奇之後都落左黎..我地去左開煙煙,再去天恩.之後再打比老公都係唔通>.<
師傅問左個好搞野嘅問題"!佢問:[如果比你擇,你會食屎味嘅咖哩定係咖哩味嘅屎]
牙Ben就話食咖哩味嘅屎.嘉嘉就話屎味嘅咖哩,
講左好耐,個問題都唔知點答好..如果比你地擇,你會擇咩呀???
坐到12點幾返企....返企途中,又打比老公,都係唔通>.<
係e1幾中打左好多次,都係唔通>.<返到企無耐,老公send mag黎”
之後我咪打比老公囉””係電話到我問老公,老公大我幾多”
老公話3年3個月3日..哈哈>333<老公之後叫媽咪整麵麵食”
傻豬老公"辣"親隻手手..仲有傻豬老公安裝唔到勁舞""我又唔識wo""
跟住嘉嘉打比曲奇姐點安裝勁舞""曲奇姐又問我"'點知無人識""
我細佬識,但zZzZZz左""無計,老公話食野,咁我就打日記""唉..
同老公由26號見完就再無見啦,,好掛住老公呀>o<
唔知老公有無掛住我呢?

|