2007 年 8 月 2 日 星期四
2點起身""好攰.一起身,屋企一個人都冇.之幫屋企拖地地""
3點幾叫外買""食左dd就冇食..4點幾返工..一返到工..
好悶,唔知要做d咩..又冇教我果d人係到..冇野講..
一直做到9點幾..大華打黎..問我係邊,我話做緊野..
佢問我做緊咩..我話返工,佢問返咩工,我咪話neway..
大華話過黎喎,到11點幾,點知大華真係黎到..
佢地係3樓到唱k..咔咔.果時有3個人,有大華,寶兒,牙強
但我係1樓到做..到12點幾食飯..到1點幾,
大華佢地黎左1樓到唱kk..牙南都黎左""
咔咔,我成日入佢間房..到2點幾,老公都黎左"^^
之後3點幾,呵呵,可以收工""之後去佢地間房到唱kk..
玩""識""仔.煲煙煙,飲酒酒.到4點幾就走..
之後寶兒唔乖乖.我咪抱寶兒囉!!哈哈,乖左!!
之後去左食粥粥"'我餵寶兒食.之後到我食!!
之後寶兒話要去次所..我同老公拖住寶兒去""
我係到講笑,叫老公拖個女..老公話,'
你幾時同我生左個女嫁?但我中意仔喎!
食完就走人..飛的..同老公坐前面..咔咔..
可以攬攬!!之後返到屋企,同老公講左一陣電話就zZZzzZ