◆[||"°曾幻想你和我★))+有許多許多未來-●**直到了今天我才明白"|![★`有的只是等待*▂+°『 愛 上 了 你 |\//' 我 才 領 略 思 念 的 滋 味 *°﹏'ε
                                               *))   ..,.,;.*[[.,喜歡妳★!|]°那雙眼動人[[!|°``笑聲更迷人*×__只想跟你說=]*...I LOVE U!!◆;* ×*﹏
<-------緊緊扣在一起.不會再有一個是單身!!

 

kayan721
暱稱: ..+×ㄑ°°欣..×°
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
新年快樂!!!
@O@PK
>.<慘
灰....
悶悶悶..
文章分類
全部 (46)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
*牙×°嵐▂""
O牙×﹏Ben]]╮
【°×*師﹏傅〣× ....
●嘉×°嘉▂_]]
◆曲×﹏奇]]☆
◆飛×﹏婷×|]
最近訪客
最近沒有訪客
|['_天恩`★!
不┌↖┐
↙變↗
└↘┘心.+☆

┌┐
└☆° 不是..一場遊戲...

天恩大家庭""]]是永遠..

最開心.最快樂的..^^
日誌統計
文章總數: 46
留言總數: 128
今日人氣: 13
累積人氣: 2149
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

2007 年 8 月 1 日  星期三   晴天



返工,,好辛苦呀>.< 感動

琴晚4點幾先訓..到朝早7點10曲奇係咁叫我起身,,

我唔想起身囉""再訓過.到8點幾,又叫.我咻話唔去囉..

曲奇姐哭喎""咁咪同佢去囉""勁頭痛""叫曲奇拎藥我食""

食完咪去囉..去到無籌拎!!死人曲奇,都話唔黎嫁啦!!

之後同曲奇食魚旦""食左幾粒無食""比左曲奇食!!

之後返屋企,訓覺覺,因為好眼訓..頂唔住.訓到3點.

同老豆去食KFC..食左幾塊薯塊就冇食""好飽,,

之後同老豆一齊搭輕鐵返工,因為佢都去元朗""

4點幾去到Neway..第一日返工""原來好辛苦嫁""

企左成日""又要帶人入去開新波""之後又要收野""

隻到隻手好痛""最慘就係返工第一日就整寫d野飲..

整都成日都係>.<"好彩有個同事幫我一齊則返d野""

如果唔係都唔知點算""thx..到12點幾先食飯""

係間k房到食,,哈哈,點歌聽..之後同d同事去煲煙煙..

煲完煙又要做野..好累呀!!3點啦!!可以收工..

老公係下面等我收工..同老公拖手手走..之後飛的返企..

返到企沖涼..之後打比老公,同老公講電話..咔咔,

老公無同個司機講邊到落車..所以老公唔知去左邊到落車..

哈哈.傻瓜老公~~講左一陣,我話,唔講啦!!我訓覺覺""

因為好累..之後就訓覺覺,但d手手腳腳好似唔係好咁""

好唔舒服..之後好辛苦先訓到覺覺!!ZzZZZzz

 

 

刊登時間:2007-08-02 02:47 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]