琴晚4點幾先訓..到朝早7點10曲奇係咁叫我起身,,
我唔想起身囉""再訓過.到8點幾,又叫.我咻話唔去囉..
曲奇姐哭喎""咁咪同佢去囉""勁頭痛""叫曲奇拎藥我食""
食完咪去囉..去到無籌拎!!死人曲奇,都話唔黎嫁啦!!
之後同曲奇食魚旦""食左幾粒無食""比左曲奇食!!
之後返屋企,訓覺覺,因為好眼訓..頂唔住.訓到3點.
同老豆去食KFC..食左幾塊薯塊就冇食""好飽,,
之後同老豆一齊搭輕鐵返工,因為佢都去元朗""
4點幾去到Neway..第一日返工""原來好辛苦嫁""
企左成日""又要帶人入去開新波""之後又要收野""
隻到隻手好痛""最慘就係返工第一日就整寫d野飲..
整都成日都係>.<"好彩有個同事幫我一齊則返d野""
如果唔係都唔知點算""thx..到12點幾先食飯""
係間k房到食,,哈哈,點歌聽..之後同d同事去煲煙煙..
煲完煙又要做野..好累呀!!3點啦!!可以收工..
老公係下面等我收工..同老公拖手手走..之後飛的返企..
返到企沖涼..之後打比老公,同老公講電話..咔咔,
老公無同個司機講邊到落車..所以老公唔知去左邊到落車..
哈哈.傻瓜老公~~講左一陣,我話,唔講啦!!我訓覺覺""
因為好累..之後就訓覺覺,但d手手腳腳好似唔係好咁""
好唔舒服..之後好辛苦先訓到覺覺!!ZzZZZzz

|