今日,8點起左身,之後打比嘉嘉,叫嘉嘉起身,因為佢話要接飛婷..
8:30到,打比婷,點知條死野未起身..9點幾出門口,
落到樓下,點知老公無啦啦係樓下..仲要係我唔知WO""
之後,打比嘉嘉接到飛婷未!!點知飛婷未醒..上左之後再打..
嘉嘉話飛婷頭痛,唔去喎,所以得我,老公,嘉嘉,牙婷,曲奇去左唱K..
去到唱K果到,見COE,,哈哈,佢問我清唔清楚D收費,
我咪玩下佢,叫佢講一次D收費黎聽囉,咔咔""
唱唱下K,原來老公琴晚冇訓到覺覺喎,係唱K果到訓左一陣"
2點幾走人..同曲奇姐去拎身份証..之後返企..哈哈..
嘉嘉同老公係我企訓著左,無啦啦""我老豆打黎,,話係樓下,,
我咪抄醒老公同嘉嘉囉,叫佢地走,因為,我老豆返緊黎..
之後,嘉嘉同老公走左去打機!!COE打黎,叫我同婷去見左,
甘我距同婷去囉""叫左牙婷去打機果到等"之後,我打比老公!!
同佢講,我話去老公""點知老公正係識"""""哦哦哦"""""
我話我去見工啦!!之後老公話..黎到先算啦!!火都黎呀..
我咪講,,甘唔左你啦,就CUT左線~正係掛住玩,,唔哂理我嫁啦>.<
本黎係搵老公先,,但老公掛玩,唔搵佢啦~
同牙婷搭車車去見工,點知牙婷,去到唔見喎,
SO自己見""見完就走,點知見到老公""係對面..
黑人憎,岩岩唔理我,無理佢!!照走!!返到HOME''
食飯XD"點知見工果到打黎,叫我天日返工.
返中午5點至夜晚3點,,甘快打黎請我,我都未玩完~~
"之後牙BEN打黎~~叫我落去,咁我同曲奇咪落去囉
之後去牙基企""玩牛牛牌&3公,WIN左105蚊!!哈哈,
牙基條女不停打黎""整到牙基好火,再+上牙基又輸$$~~
玩完牌牌""我地就去大公園等牙B黎..再去買野飲!!
之後返HOME~~10點幾,牙婷打黎,之後我叫佢黎我樓下..
煲煙煙..11點幾返企..同老公玩mag ,我send左個mag比老公..
老公哭左..之後老公話黎搵我..我,牙ben,老公就去左打機..
玩到2點幾返企,,老公一路咁拖我,我唔比拖,係唔係,
我太小器呢.返到堅企樓下,老公成日望住我,,我咪話,,
做咩成日望住我囉..老公話[唔望以後無得望]我咪話,,我死左呀!!
但老公話佢死,e句整到我好心痛""sorry呀老公!!我太小器啦!!
之後同老公拖著手返企""我好中意老公攬住我,好溫暖..

老公''
我對眼好痛,因為冇得望住老公你.
我個嘴好乾,因為冇老公你黎錫錫.
我隻手好凍,因為冇老公你拖著我.
我隻耳好靜,因為冇老公叫我老婆.
我 D牙好痕,因為冇老公你比我咬.
我個身好唔舒服,因為冇老公你攬住我覺覺豬.
|