2007 年 8 月 14 日 星期二
哈哈~~返左黎啦!!前幾日返左大陸..
所以冇打到日記..^^
老公今日黎左我大陸接我返香港..
好開心..係車到同老公覺覺豬..
返到黎hk同我表妹,曲奇,老公.
去左唱k,哈哈~~唱完就返企!!
之後同老公去左天恩..之後去左細生企..
見到細生哭""哭得好大聲..
之後嘉嘉打黎..叫我去大公園..
咁我就同老公落去""之後呀哥打黎"'
話君哭"'叫我上去..過左一陣就同老公.
大傻.嘉嘉.曲奇上去細生到..玩牛牛..
嗚~~~輸左...哈哈~老公訓著左..
之後曲奇話走..咁咪走囉~~返企..