◆[||"°曾幻想你和我★))+有許多許多未來-●**直到了今天我才明白"|![★`有的只是等待*▂+°『 愛 上 了 你 |\//' 我 才 領 略 思 念 的 滋 味 *°﹏'ε
                                               *))   ..,.,;.*[[.,喜歡妳★!|]°那雙眼動人[[!|°``笑聲更迷人*×__只想跟你說=]*...I LOVE U!!◆;* ×*﹏
<-------緊緊扣在一起.不會再有一個是單身!!

 

kayan721
暱稱: ..+×ㄑ°°欣..×°
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
新年快樂!!!
@O@PK
>.<慘
灰....
悶悶悶..
文章分類
全部 (46)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
*牙×°嵐▂""
O牙×﹏Ben]]╮
【°×*師﹏傅〣× ....
●嘉×°嘉▂_]]
◆曲×﹏奇]]☆
◆飛×﹏婷×|]
最近訪客
最近沒有訪客
|['_天恩`★!
不┌↖┐
↙變↗
└↘┘心.+☆

┌┐
└☆° 不是..一場遊戲...

天恩大家庭""]]是永遠..

最開心.最快樂的..^^
日誌統計
文章總數: 46
留言總數: 128
今日人氣: 11
累積人氣: 2147
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

2007 年 8 月 6 日  星期一   晴天



同老公唱kk..

今日要出尖沙咀培訓..8點幾就同老公出左..

本黎,我話自己去嫁..點知老公唔比喎..

怕我唔識路????之後同老公坐車車出發..

我地首先坐265B出去啦!上車無幾耐!

老公話凍..之後同老公換位位坐..

點知嫁車去到中途..死左火..唔知咩事..

之後要轉車..68X...去到唔知咩站落車..

之後再轉地鐵去尖沙咀..行左好耐先到""

之後就上堂..好悶..不過有時,都好好笑..

到1點半,放食飯,我就同牙琪去左食野..

之後行街街"'到2點9先返去上堂..

5點9放..本黎老公過黎接我..點知老公唔知醒..

之後老公同我係元朗等佢..我等到想死..

打算走..老公就黎到..之後同老公去左我做果間Neway

到唱kk.食buffet.本身只可以唱到9點半""但識人"'

唱到成11點半先走..之後同老公去左達德..@@

去到門口就走..因為我驚驚..之後同老公就走..

之後去左網吧打機..牙ben都係到打..^^

 

 

師傅走左會

刊登時間:2007-08-07 02:49 AM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]