 
一起身..聽到細佬話去mk,,甘我咪話去囉..
之後我地去食野..嘉嘉.師傅.都黎左..
食完我地就去後樓梯煲煙煙..之後就出發..
嘉嘉都有跟埋去..首先一去到,就幫細佬睇衫褲..
細佬買左2件衫,2條褲..之後我地去左擇衫衫比老公!!
買左件33比老公..唔知佢中唔中意....
之後到我買衫啦!!我買左一對鞋同2套33..
我本黎未買完嫁...但因為要同師傅食火鍋..
之後嘉嘉同細佬係緊吹我走..7點幾返到天水圍..
但嘉嘉同細佬要返企換黑33喎""因為果果都著..
之後我地就返左企啦""曲奇係咁打電話黎..
佢話等埋我地先上去食喎""之後我地就飛的去銀座到食""
我地食得好開心"'開頭d野黎..個個慢慢食..
但d肥牛一黎..個個係到搶黎食"'傻嫁..
我地果到有好多天恩嘅朋友,,個個都好唔捨得師傅..
有我,曲奇,細佬,牙ben,
嘉嘉,飛婷,牙楓,牙嵐,
大傻,師傅,
牙螢,馬騮,中文字,
之後牙南同牙基都黎左
...哈哈~~好開心..我地係到,
一人敬師傅一杯,食到師傅嘔.食食下野
中文字同牙楓話走..之後我地去左煲煙煙.
得返牙螢一個係到sorry~~師傅共嘔左6次..
大傻嘔左2次..牙ben嘔1次牙嵐嘔左1次..
我地個個都好唔捨得師傅,師傅仲攬住牙基係到哭..
因為師傅都好唔捨得我地..食完野..我送牙嵐返企..
點知牙嵐搭搭下丁丁係到嘔.之後我就同佢落左丁丁啦""
過左一陣.再上返丁丁..送完牙嵐返企..我就去搵老公..
買左個外買比老公食..點知老公話d野難食>.<
之後,老公送我返天水圍,,之後我地去左天恩..
係路到見到嘉嘉話送飛婷返企,拖住手,
好sweet喎""嘉嘉好小甘大膽,又攬又鍚..哈哈..
之後同師傅,馬騮傾左一陣計,我係到打老公部機機..
之後落雨喎,甘我咪話返企囉!!返到企,
講左一陣電話就訓啦..因為天日要去尖沙咀培訓..
ps:
師傅,
我地個個都好唔捨得你嫁..
我地都唔想你走..
但你決定左..
我地都會希望你好!!
希望你會記得我地天恩所有人..得閒就返下黎..
同我地玩啦!!
要記得我地嘅快樂呀..
呀仔..你去到果到,
會唔會唔記得我哩個呀媽嫁?


|