
今日,老公3點中係樓下等我..之後
同老公去左食壽司..咔咔..
本身唸住同老公睇眼鏡嫁..
但我要返工..所以冇去到..sorry呀老公!!
之後老公同我搭丁丁去返工!!搭丁丁果時,
係到玩老公部機機!!玩到差d唔知落車..
之後去neway..d人話我今日唔係返5點.係返6點喎..
之後5點照返工..當ot...到11到啦!!
師傅,大華,寶兒,小虎,牙嫂,細佬,牙南,
黎左唱kk.我都成日入去玩..到食飯果時,戟都冇去食.
入左去唱歌""同細佬合唱..咔咔..之後細佬話,,同牙南合唱,好相死..
咔咔..開頭玩得都ok嫁!!有講有笑..
但之後師傅同大華打起上黎.....
第一次見到,我都有阻止佢地..但我一出去做野..
返到去..就見到好多人係出面...原黎佢地打左..
連張台都爛埋..唉..本黎玩得好好地,都唔知做咩做打,,
大家都係自己人..之後佢地走啦!!佢地落到去,,
我就唔知發生咩事!!我打比牙南問咩事啦!!
牙南就話,師傅落到去打左大華幾野!!
之後就有警察黎啦!!牙南就捉住師傅同我細佬上車走!!
到4點幾,收工,同老公講電話,講到返企..
之後返到企又打比老公!!講左一陣,訓覺覺..


|