◆[||"°曾幻想你和我★))+有許多許多未來-●**直到了今天我才明白"|![★`有的只是等待*▂+°『 愛 上 了 你 |\//' 我 才 領 略 思 念 的 滋 味 *°﹏'ε
                                               *))   ..,.,;.*[[.,喜歡妳★!|]°那雙眼動人[[!|°``笑聲更迷人*×__只想跟你說=]*...I LOVE U!!◆;* ×*﹏
<-------緊緊扣在一起.不會再有一個是單身!!

 

kayan721
暱稱: ..+×ㄑ°°欣..×°
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
新年快樂!!!
@O@PK
>.<慘
灰....
悶悶悶..
文章分類
全部 (46)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
*牙×°嵐▂""
O牙×﹏Ben]]╮
【°×*師﹏傅〣× ....
●嘉×°嘉▂_]]
◆曲×﹏奇]]☆
◆飛×﹏婷×|]
最近訪客
最近沒有訪客
|['_天恩`★!
不┌↖┐
↙變↗
└↘┘心.+☆

┌┐
└☆° 不是..一場遊戲...

天恩大家庭""]]是永遠..

最開心.最快樂的..^^
日誌統計
文章總數: 46
留言總數: 128
今日人氣: 1
累積人氣: 2137
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

2007 年 8 月 23 日  星期四   晴天



|['_天恩`★!

    |['_天恩`★!朋友仔""一世..

傻傻地嘅師傅:

帶比人有一種開心嘅感覺,走嘅時候,個個都唔開心!!開始識你果陣..用電話玩你..

比你識穿左..好心你..比下面.扮唔知啦>.<記唔記得上次去我地返大陸呀?同你去跳舞.

你好搞笑囉""無啦啦係舞池到做一字馬^^之後叫你地起身去食飯..叫左好耐呀!!

咁就話我似牙媽""衰仔~~

可愛嘅棋棋:

你知唔知有人在掛念你呀..快d返黎!!開頭唔識果陣,我細佬成日話你好得意..

但我無信佢囉..但之後發覺你真係幾可愛嫁""上次去你企""訓左好多晚""好開心呀..

我地日日係你企打雀雀..玩牌..到最後,害到你牙媽返黎..仲打你..我地都好心痛>.<

文靜嘅飛婷:

唔好成日都哭呀.唔靚嫁啦!!開頭識你都係無咩出聲,依家都唔例外..多d講野呀""

依家係我妹啦!!會唔會多左野講呢?希望會啦..妹呀,,如果嘉嘉蝦你,你話比我知..

等我打到佢眼鏡都爆,,哈哈""相信佢唔敢掛..

細細粒嘅嘉嘉:

天恩身形最細係你呀,快D練大隻D啦,如果唔係點保護飛婷呀?對我飛婷好D呀!!

唔係嘅話,我唔放過你嫁""記唔記上次同你去食傻呀?你話想同飛婷結婚果次呢..

你實記得啦..上次你話生幾多個呀??唔係好記得天..XD..好似3打...係唔係..哈哈..

癲癲地嘅ben:

個人傻傻地咁""得又搞笑喎..真係頂你唔順..我地成日都去網吧玩勁舞..

你之後仲係到扮d勁舞公仔跳舞,,起好笑..下次有人問你扲場煙煙..記唔記得點做呀?

2蚊支""當然,我就例外啦..哈哈..我有句野好岩你..[[濕鳩孤兒,鐵拎鳩]]哈哈..

黑帶嘅馬騮:

開頭係天台見你..對你無咩野講""依家唔同啦..你呀..之後話中意我妹.但又中意

塋塋..做人唔可以咁嫁..希望你好好咁對塋塋呀!!知唔知呀..都好多謝你..我有咩事你都

會出黎幫我..依家我地都有一樣野唔想去見,唔想去理..你知咩事呀..咔咔..

好好打嘅塋塋:

你要好好睇住馬騮呀..唔好成日發佢脾氣啦..大家有咩唔岩,咪坐底慢慢傾囉!!講真一句.

開頭我唔係好中意你嫁""因為你唔中意我妹啦!!甘我係佢家姐..唔多唔小都有DD關係

啦!!但依家同你無咩啦!!開開心心一齊玩.唔錯呀..做咩基基會叫你大隻佬嘅?好搞野!!

大笨象牙基:

仲記唔記得個名點得返黎呀..咪上次係棋棋企囉""我一見你果局輸..我就會講句..

[[嚇鬼呀大笨象]]之後你又叫我小笨象..衰到死..上次嘈呢..我咪話你無出聲

嘅,SORRY呀..我知有出呀..但口快快講左,話你冇.SO SORRY..我都知你好掛住

LOLO..我上過你XANGA睇..原來你都因為佢流左好多眼淚..希望你開開心心咁等

LOLO返黎啦!!仲有輸多D比我呀^^V   XD...

白痴搞笑嘅細佬:

人人都知你因為棋棋已作歌啦..唔好成日係到唱好唔好..又唔知自己唱得難聽喎..

[[死了都要愛,我對棋棋的愛不變]]E句講夠殺食啦""馬上嘔呀..哈哈..不過算啦,,

見你對棋棋的愛不變..就聽下啦..不過都係想嘔..^^有時你講野好白痴.

不過就好搞笑囉!!希望你做莊WIN多D啦!!

D話好好笑嘅大傻:

第一日上你企打雀雀,唔識你..但你講野好搞笑囉!!PK,,你企好黑我..未食過一次糊..

唔該,唔好學牙基叫我小笨象,,我唔係呀..上次你罵牙BEN果句好好搞..

[[你係唔係唔想見到天日個太陽,定今晚個月亮]]用返你D話講先好笑..我地係學唔到..

但有一句就學到""就係[[每句野後面都加個鳩字]]哈哈..

個名好好聽嘅肥曲:

唔好再掛住佢啦..你係大陸都忌到佢講咩嫁啦!!死心吧啦..仲有呀..快D還錢錢呀..

你唔係要我等你成年呀..成日返大陸,我依家都冇返啦!!之後就話日日返去姐..

不過有時係大陸都幾好玩嘅""新年返去先好玩!!落DISCO..正呀!!^^

我愛嘅老公:

同你一齊返工果時唔識""到你比飛仔我,都唔識你,唔知你叫咩名..有一次,你無啦啦係我

後面..甘我咪問你去邊囉""你話去食野..之後我問你你幾點收工,你話12點..

我就收11點9..你咁夜仲去食野..傻嫁??到我去到搭丁丁果到..你無啦啦..

又返返轉頭..我問你去邊..你話返去拍卡..岩岩你唔係話去食野咩!!之後你話送我去

搭丁丁..搞清楚DD喎,,我唔識你,你又唔識我..做咩要送我.之後老公又比D卡我.

仲比我話.之前我成日係樓下煲煙..因為有同事同我一齊返中..但我之後要自己返中..

我就無落去食煙啦!!係後樓梯到食..就係果到識左老公!!慢慢同老公熟左!!

老公成日都等我收工.6月13號 就一齊左!!

I LOVE YOU老公!!

 

 

刊登時間:2007-08-23 08:58 PM  [ 訪客留言(12) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]