◆[||"°曾幻想你和我★))+有許多許多未來-●**直到了今天我才明白"|![★`有的只是等待*▂+°『 愛 上 了 你 |\//' 我 才 領 略 思 念 的 滋 味 *°﹏'ε
                                               *))   ..,.,;.*[[.,喜歡妳★!|]°那雙眼動人[[!|°``笑聲更迷人*×__只想跟你說=]*...I LOVE U!!◆;* ×*﹏
<-------緊緊扣在一起.不會再有一個是單身!!

 

kayan721
暱稱: ..+×ㄑ°°欣..×°
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
新年快樂!!!
@O@PK
>.<慘
灰....
悶悶悶..
文章分類
全部 (46)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
*牙×°嵐▂""
O牙×﹏Ben]]╮
【°×*師﹏傅〣× ....
●嘉×°嘉▂_]]
◆曲×﹏奇]]☆
◆飛×﹏婷×|]
最近訪客
最近沒有訪客
|['_天恩`★!
不┌↖┐
↙變↗
└↘┘心.+☆

┌┐
└☆° 不是..一場遊戲...

天恩大家庭""]]是永遠..

最開心.最快樂的..^^
日誌統計
文章總數: 46
留言總數: 128
今日人氣: 1
累積人氣: 2160
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

2007 年 8 月 25 日  星期六   晴天



嘉嘉返工好搞野!!

8月24

今日返工返10點半放2點幾""好正..之後返企,

有人黎整冷氣機!!依家可以係房ZzZZzz啦..

之後到5點係巴士站等!!因為6點同d  fd一齊返工..

好辛苦..到10點半收工..咔咔.

做左4個半中..之後去左屯門搵老公..

同老公係丁丁到,一直都冇講野..>.<

原來老公唔舒服..

6月25

今日7點起身..8點係巴士站等..

今日同嘉嘉返工,好好笑..嘉嘉今日係咁比人叫拎書..

拎到嘉嘉好累..咔咔..最搞打就係..嘉嘉做錯野..

比人哇哇哇..因為咩??哈哈,,原因係...人地有一本書啦..

甘我要係本書到再加多本細書仔落去,之後去打繩,先叫ok左..

但嘉嘉係到同我講..拎左d未整好嘅書去打繩..比人係咁哇哇哇..

我係現在.見到嘉嘉好魚呀,,好搞笑..嘉嘉面都紅哂!!哈哈..

到7點收工..去左天恩,之後又同我細佬行返企食飯!!

食完再出!!牙ben叫我幫佢開煙..因為細佬沖緊涼..

所以我落去先,幫牙ben開煙啦!!行到我企樓下..

細佬打黎,問我地係邊..牙ben話..

你見唔見到後面有個好靚仔等等嘅廢話啦..

個天馬上落雨..我咪話[唔通連個天都唔中意你]

我細佬就話[希望在明天呢]仲講左句..可能天日8號風球..

哈哈,超好笑..之後雨細左.就去天恩..去左牙基企玩牌..

12點閃人返企!!係返企途中牙ben同我細佬係到打黎打去..

好白痴呀佢地2個""傻傻地咁..

 

老公..

果d係唔係你企d公仔丫?

刊登時間:2007-08-26 12:39 AM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]