8月24
今日返工返10點半放2點幾""好正..之後返企,
有人黎整冷氣機!!依家可以係房ZzZZzz啦..
之後到5點係巴士站等!!因為6點同d fd一齊返工..
好辛苦..到10點半收工..咔咔.
做左4個半中..之後去左屯門搵老公..
同老公係丁丁到,一直都冇講野..>.<
原來老公唔舒服..
6月25
今日7點起身..8點係巴士站等..
今日同嘉嘉返工,好好笑..嘉嘉今日係咁比人叫拎書..
拎到嘉嘉好累..咔咔..最搞打就係..嘉嘉做錯野..
比人哇哇哇..因為咩??哈哈,,原因係...人地有一本書啦..
甘我要係本書到再加多本細書仔落去,之後去打繩,先叫ok左..
但嘉嘉係到同我講..拎左d未整好嘅書去打繩..比人係咁哇哇哇..
我係現在.見到嘉嘉好魚呀,,好搞笑..嘉嘉面都紅哂!!哈哈..
到7點收工..去左天恩,之後又同我細佬行返企食飯!!
食完再出!!牙ben叫我幫佢開煙..因為細佬沖緊涼..
所以我落去先,幫牙ben開煙啦!!行到我企樓下..
細佬打黎,問我地係邊..牙ben話..
你見唔見到後面有個好靚仔等等嘅廢話啦..
個天馬上落雨..我咪話[唔通連個天都唔中意你]
我細佬就話[希望在明天呢]仲講左句..可能天日8號風球..
哈哈,超好笑..之後雨細左.就去天恩..去左牙基企玩牌..
12點閃人返企!!係返企途中牙ben同我細佬係到打黎打去..
好白痴呀佢地2個""傻傻地咁..

老公..
果d係唔係你企d公仔丫?
|