2007 年 8 月 27 日 星期一
今日8黠起身返工..4點半就放!!之後去左牙基到!!
一去到就見到佢地係到玩3公!!
嘉嘉,牙B,中文字.波子.牙楓.係到玩..
嘉嘉玩到連低褲都比人睇哂!!@O@
之後牙B佢地走左.我就同嘉嘉牙基..
玩21點!!win左150$哈哈~~牙基sorry呀~~
無去到你個生日食飯..下次同你去唱kk呀~~
生日快樂~~