| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2007 年 8 月 28 日 星期二  |
| 大傻返左黎!! |
差唔多放工.同老公&仔仔係公司玩msn
仔仔仲打黎比我..咔咔,,講左陣.我就收工啦..
今日大傻返左黎..我放工就返企食飯..
之後貞貞打黎..叫我落去wo..因為佢同榮食飯..
叫我落去陪佢wo...ok...我落左..哈哈..
牙榮比我講到啊啞啞!!好好笑^^
之後就去左天恩..同嘉嘉牙基牙ben.大傻.仲有大傻2個表弟..
哈哈~win左!!xd之後12點幾!!肥曲黎左!!哈哈~~又win..
之後落雨..就返黎..係玩嘅時候..比d差差嚇死!!無啦啦申個死人頭出黎..
我仲以為係鬼..頭都出哂汗!!好心佢地就唔好無啦啦彈出黎~~

老公今日放假,但冇黎到..好掛住佢!!!
|
| 刊登時間:2007-08-29 02:10 AM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | ... | 46 | »
|