2007 年 10 月 17 日 星期三
今個星期日同老公去Oceanpark ''] ] ,
個傻佬到依家仲係唔舒服,唔知到時去唔去到呢"]]依幾日都無落天恩.
日 日去個傻佬企,新黎冬天啦!!大家3著多件33呀.唔好凍親呀!!
唉,返工好悶呀.日日都無咩要做咁,坐係到等收工..
其實都唔係無野做嘅,係一時有一時冇囉~~
一有野做,就做死你,一冇野做就悶死你.2樣都係死!!
飛婷,你星期日又去海洋公園,唔知我地見唔見到大家呢,呵呵!!
<------哈哈~~掛唔掛住佢呢??
仲有佢呀!!