2007 年 9 月 14 日 星期五
日日都係做果d野,好悶了.......等待10月同老公去海洋公園日子來臨,,
不過唔知有冇得玩機動game...因為老公正係話玩哈佬畏果個..
.同老公好耐冇見啦...好掛住佢..嗚....唔知我地天恩,
之後有冇機會一齊去海洋公園玩呢..如果有,一定好好玩xd..