今日2點幾起身,一起身,,隻腳超痛>.<
可能琴日企係到做野關係..好痛..
之後沖涼食野,,細佬叫左外買,,哇.好難食!!
食完我就係到打機啦!!細佬去左天恩我都唔知..
之後問飛婷牙妹,問佢出唔出..本身話出..
但佢媽咪要整野!!要等5個字..所以自己去天恩..
去左牙基企玩3公,牛牛!!哈哈..win..6點幾就走人..
之後去後樓梯再玩,,我細佬叫..so..玩囉!!又win..xd
7點幾啦!!返企食飯..食到好飽^^咔咔~~
之後嘉嘉打黎.叫我去天恩..仲問我甲唔甲$$開煙..
無所謂啦!!甲左15$$..之後就落左去啦!!同嘉嘉去天恩..
今日飛婷牙妹都有出黎啦!!我同嘉嘉上左牙基企玩牌牌..
等飛婷黎..唔知輸定win..唔夠一陣.飛婷黎左!!
我同嘉嘉就落左去..一落去.3個都係到打電話..
好搞野!!之後就去左大公園玩21點..飛婷話佢黎果時..
有個人無啦啦同佢講..話飛婷對面有果d野!!
聽到我毛骨悚然..玩玩下牙ben就黎左!!
再玩玩下馬騮同肥豬都黎左!!
我地係公園到見到有個細路訓係到..我地以為佢死左..
但無理到佢.照係到玩!!之後d食蕉叔叔黎左..
問個細路訓左幾耐..都好耐下..傻ben咪行過去係咁叫醒佢囉..
咔咔..醒左..之後我地照玩!!玩玩下馬騮同肥豬走人..
我同嘉嘉,牙ben就照玩..玩玩下想去wc..就上左牙基去wc..
之後我地玩到玩牌..唔玩$$,,玩玩下我地無玩..
到12點啦!!基基生日快樂!!大個仔啦!!
夠18歲啦!!無幾耐閃人返企..

基基:比個咁嘅蛋糕你,你敢唔敢食?
|