2007 年 10 月 3 日 星期三
牙ben~~你話去唱k嫁...唔可以吹水呀...不過嘉嘉要返工..唔知去唔去啦?
大家.....我同牙牛一齊返啦!!雖然你地有d話牙牛好,一d話牙安好,
但我唔理你地點諗....我中意果個,係牙牛...依家係,之後都係....
牛,你之前話同我去海洋公園嫁...你一定記得差我d咩嫁..哈哈..
你死定了...上次去..又唔敢玩.今次唔可以呀^^
用心去愛"其實唔難"]]xd