
今日同嘉嘉去左大傻屋企打xx,死人大傻講D話,
笑到我同嘉嘉&牙基死.我最中意佢罵呀Ben果句"
[[仆街,你個電話係咁響,D歌又難聽,你係唔係唔想見到聽日個太陽呀?]]
唉,最近好黑成日輸.到左夜晚,我同曲奇去天恩啦!!
點知個臭Ben叫我同曲奇等埋佢.落到樓下,唔見佢喎,
咁我同曲奇去左買魚旦食啦,返到去,死人ben 仲未黎.
我同曲奇每人打左個電話去屌佢,佢條死仔先黎到.
e d叫做"[[唔屌唔到]]之後我到就去天恩啦!!
去到天恩,見到飛婷&師傅咪話上牙基企囉,頂,師傅又話煲埋飛煙喎,全場等師傅一個.點知上到去,
牙基就話落去>"<玩咩!!呵呵,但係師傅唔肯走,
死都要係牙基到!!牙基叫左好耐,我地先落去!!師傅例唔走!!
到我地走哂去啦,係大公園玩左好耐,師傅先肯落黎''哈哈.笑暴..
之後我細佬放工工,黎左天恩到玩三公!!細佬衰左!!輸~~
馬騮,返緊工,係咁黎幫我睇三公幾點,黎左好多次.
哈哈.你唔哂做嫁?無耐,牙哥都黎埋!!吹左一陣水,
我地係到講緊,下個月頭返唔返大陸玩!!師傅生日去邊到玩!!
到11點幾,我細佬妹話返屋企.咁我無理由唔走嫁...之後咪跟佢地走囉!!
返到屋企,我老豆同我呀媽係到嘈同打,好煩呀>.<"
陳燦稀條仆街仲可以係到同棋棋玩QQ~唉,
之後唔理啦!打比老公,講左一陣,老公話唔講,
咁我咪[哦]完,收線囉!!之後訓左!!
老公'']]..
|