kayin329
暱稱: 嘉賢仔
性別: 男
國家: 香港
« March 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
最新文章
upset
2007-11-10
2007-04-28
2007-03-24
2007-01-25
文章分類
全部 (94)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 94
留言總數: 5
今日人氣: 0
累積人氣: 3972
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 10 月 9 日  星期一   晴天


2006-10-09

都好幾日無打日記了,,,懶呀XD...

講番今日,,,7點鍾起身呢,,想住番去做maths同中屎呀:O)..

番到去學校門口行樓梯果時,,,有個人在我後面扯左我件衫出黎,,果個就係日西呢,,so fk!

番到去就聽到呀龍話我高左呀:O)..真的嗎..???

then去copy呀日西本maths,,thx佢幫我抄左d中屎3q...

跟住早會睇中文newpaper呢,,不錯,,我喜愛這樣>W<!Miss Lau有點sick...so佢睇完我地早會就請假了,,小心身體呢:O)...

第一堂geog派test,,gd!又唔合格了,,,預左!我後面的俊哥又拿2分的佳績了,,超正..

then 英文都係同呀龍吹水,,,發覺補完習真係唔想聽佢講野XD....

小息時同浩賢去圖豬館還番個會考地理,,遲左,,好彩唔駛幫拾書ji...勁呀:O)!

中屎唔知做乜真係好鬼累,,,訓左幾個字-v-..有點對不住江sir呢,,,呀Lo訓足2堂-.-"!

Maths test,,,唔太識呀,,,好彩有日西ji XD!!.....

Lunch照舊番屋企食,,番到學校門口就開始有少少雨..orz...撞到偉明,,一起上去:O)!

上到黎就見到sky話要去借econ書 叫我陪佢上去,,,佢都是借了肥浩果本呢...

最後2堂Econ...比大憎話作死你,,,我作死你就真,,你屎我都未屎:O)!

then放學同浩賢,日西去搵大憎比番張表格佢,,,又見到Miss崔呢,,都是她最靚XD...

補埋個西屎,,同日西閃人了....

刊登時間:2006-10-09 10:05 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2006 年 10 月 4 日  星期三   晴天


2006-10-04

你的人生是活下去還是活著..??

今日Miss Lau真係對我地好失望,,,,,

睇黎我地班真係要努力啦,,,

其實真係想努力,,但係到最後總是有心無力:(

 

乘著風 遊盪在藍天邊 一片雲掉落在我面前
捏成你的形狀 隨風跟著我 一口一口吃掉憂愁

載著你 彷彿載著陽光 不管到哪裡都是晴天
蝴蝶自在飛 花也佈滿天 一朵一朵因你而香

試圖讓夕陽飛翔 帶領你我環繞大自然
迎著風 開始共度每一天

手牽手 一步兩步三步四步 望著天
看星星 一顆兩顆三顆四顆 連成線
背對背默默許下心願
看遠方的星是否聽得見

手牽手 一步兩步三步四步 望著天
看星星 一顆兩顆三顆四顆 連成線
背對背默默許下心願
看遠方的星如果聽得見 它一定實現

 

 

刊登時間:2006-10-04 09:13 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2006 年 10 月 2 日  星期一   晴天


問卷-v-

1.點我的人:淫龍

2.寫出填寫日期吧:2/10/06

3.愛的食物:芒果,魚香茹子煲

4.愛的音樂:觸電 & 只對你有感覺..(同淫龍一樣XD)..因為有S.H.E ar ma :),加上又真係好好聽!

5.愛的地方:鬼屋@O@N年無去過XD...好想去驚下:O)...好似串左d-v-

6.愛的口頭禪:睇得出Ar, I know 

7.愛的顏色:白,(純潔呀XD..)同黃(點解黃,自己想吧XD)
 
8.愛的偶像:Niki,S.H.E,側田

9.愛的甜食:芒果布丁,,細細果都鍾意食芒果了架啦XD

10.愛的節目:游水,聽歌,唱K

11.愛的書籍:冒險,講人的心理果d:O)...

12.愛的店:想不到>W<!

13.愛的作家:冰心:O)..因為做閱讀報告好多時做佢的書,,覺得佢真係好勁!

14.愛的唱作人:當然是S.H.E!

15.愛的國家:日本,,,因為太鍾意住果到啦,,果種feel好鍾意,,其實仲有台灣架,,想見S.H.E

16.愛的座右銘:愛你一輩子

17.愛的習慣:我會在屋企幫呀媽拾野-v-!

18.愛的腔調:都係鍾意善良架啦:O..要遷就大家,,,

19.愛的是受還是攻:受

20.愛的星座: 白羊,,自己 ar ma XD..

21. 愛的休閒:上論壇吹水:O)

22.愛的個性:溫柔

23.愛的女人: 媽媽(指定動作)

24.愛的男人:爸爸(指定動作)

25.愛的公仔:索柏,太鼓達人

26.愛的動作:豎起姆指XD

27.愛係點的:互相包容,,唔可以3心2意

28.愛人地點對你:真,唔好在你面前做埋d假野,,,(都唔知自己講乜)

29.愛的名稱:HeBe XD!

30.愛的科目:西屎,有Miss wan ar maXD!同中文

31.愛的表白 : 想不到-v-!

32.愛的睡姿:廢事講啦:O)

33.講你鍾意果個人個名出黎:我呀媽:)...呢d野梗係唔講啦XD

34.你認為最重要的求偶條件出黎:專一,,最好長髮XD...仲要疼我屋企人

35:你愛的人可以肯定他/她也愛你嗎?:不肯定..=.="!我不是她肚裹一條蟲
   

36.愛的怪癖: 看看天空-v-!
      

37.愛的東西:很多,,

38.愛的感覺:又苦又sweet XD!

39.愛的老師:Miss lau >W<!

刊登時間:2006-10-02 12:08 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2006 年 10 月 1 日  星期日   晴天


S.H.E>W<!

今早9點幾就起左身了,,,

then在到上下網禁,,,在到睇S.H.E 上台灣節目果d片...

發覺佢地3個真係太正了xd...仲好好笑tim,,,,,

Ella真攪鬼:)....可惜Hebe都仲係禁cool:(.....

3個各有各得意呢,,,,,完美女聲天團,.]] 個名真正....

佢地現場唱觸電真係和得很好呢,,,,近黎愛上了聽觸 電XD..

then,,點幾豪打黎就出去食野了...去左好好味到食,,叫左個粗麵食,,好似"象根"

食完就食左吉島周行,,,,忍唔住禁買左s.h.e隻碟啦,,,.,,,睇黎今個月都唔會再買野:(

但係都無後悔到XD..睇下衫 睇下褲...禁.......3點幾閃人番屋企....

6點出門口去學校會合呀龍,,,佢又遲左啦:O)!!...

去到拿埋學生證,,再企左陣就入去了,,,,

無奈,,後面條友係到食M記...發覺Michael好鍾意講"廢話"呢2個字:O)...

今日的野都明的,,都係教作文野....但係真係好鬼凍:O)!

補完3條友去大姆指到食,,,個2個鍋飯,,一個飽魚,一個鏝魚,,都不錯呢...

我都係鍾意食鏝魚:)....杯奶tea好warm呢XD.....

食到8點幾閃人番屋企lo...:O)!!!!!!

刊登時間:2006-10-01 09:01 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2006 年 9 月 30 日  星期六   晴天


2006-10-30

今日夜晚好有feel禁去左游水:O)...

7點2同豪去左老地方等,,同佢一起去安定M定,,

去到7點4了,,仲想住我地會遲,,點知-,- 一條友都無-v-

跟住細樂好似一個字後黎左了,,,

我地係禁係到等呀龍,,點知細樂個手提響起:)..原來係呀龍黎,,,

佢話佢去左泳池同羅子會合了,,orz..佢唔好再早d打黎...fk佢 x foreverXD

個死人豪又昆濕我無帶銀包,,,d戲鬼禁真:O)....

跟住我地係即閃去泳池到了,,,夜晚真係巧鬼多人,,,我意思係泳池出面XD...

入到去,,,都無咩人游呀xd,,,都幾正呀...平時太多人無游得禁自由:(

噴水不錯呀XD.....可惜就真係凍左d......個個叫晒救命禁,,,不過游下無禁凍了...

今日個泳池唔知做乜鬼勁多小昆蟲....so sad...佢地好似好好玩禁XD......

真係好鬼[恐怖,,,

游完就去左食糖水了,,,我又照舊叫果個XD.....

個waiter其實都唔錯:O)..可惜眼影果到好鬼怪XD...

 

刊登時間:2006-10-01 10:10 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]