| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 9 月 20 日 星期三  |
| 2006-09-20 |
唉,,,又要開始補課了........
又禁多test 今個星期真係fk,,,
9月快d過啦-..-:::::!!!!!!
|
| 刊登時間:2006-09-20 10:24 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 9 月 18 日 星期一  |
| 2006-09-18 |
cut 左hair,,,,
至少好過上次XD,,,
希望快d長番啦,,,,
*_ 人真係禁善變...??*
|
| 刊登時間:2006-09-18 06:22 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 9 月 17 日 星期日  |
| 2006-09-17 |
下就出左去同輝,豪吉島一日遊:O)
3點幾先食野XD.......
睇碟睇碟睇碟,,,很想買呢:)....
很[多野...想買呢....可惜 ..資金不足:(
番黎果時上左豪屋企拿隻龍威2睇呢]]
希望豪幫我買到啦,,,唔係實fk死佢! |
| 刊登時間:2006-09-17 05:37 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 9 月 16 日 星期六  |
| 小城大事]* |
夜晚去左同肥杜去左睇大丈夫2,,,
套野都ok好笑的,,,x哥,你近黎又得番woXD,,,,仲有賣4仔果到,,
超好笑XD,,,,,,G點,,so gd:O)
套野都幾有意思ar,,,值得反省]..小城大事,,,正!
睇完同肥杜去左台竹食糖水,,,
見到嘉him在到打緊冰爐呢,,,,,
11點半到閃人了.....
青春彷彿因我愛你開始..*
|
| 刊登時間:2006-09-16 11:58 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 9 月 13 日 星期三  |
| 2006-09-13 |
唉今日紅雨都無得放,fk╭╰╭╮╯╮╭∩╮
好彩聽日唔駛測econ ji:O)
放學陪左呀龍去印野,,,去睇下報冰個英文呢,,,,
<完>
無心機打字-v-,,,,,貼下冪姐先:O)
都係覺得呢張最好:)
|
| 刊登時間:2006-09-13 08:27 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | ... | 19 | »
|