kayin329
暱稱: 嘉賢仔
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
upset
2007-11-10
2007-04-28
2007-03-24
2007-01-25
文章分類
全部 (94)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 94
留言總數: 5
今日人氣: 2
累積人氣: 3981
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 8 月 1 日  星期二   晴天


◇我們的愛◆ 愉快

今日又係10點幾起身呀XD...,,,跟住我呀媽都番黎買左bread比我食.....又睇叮噹啦..超好睇XD~

跟住玩陣cs禁.....11點45睇青出於籃......12點幾在屋企就食埋野.....跟住1點幾豪打黎問我食唔食野...

真幹~佢唔好再早d打黎?跟住1點5在老地方等佢地......超hot..等到我出晒汗....輝同豪都未到-v-!

佢地1:30定唔知1:35先到~總之豪係最遲啦......下次同佢出街一定要遲一個字先好落黎呀-v-~

跟住陪輝在泉水買野食...買完就去green box到lo,,,,,程就係小丸子到買左野食.....2點1我地到左green box...

睇黎我地遲左...好多人都到晒...有hch,叮ger,婷姐,李楨,豪,輝,我唱......入到去坐左陣feel到好鬼冷呀.....真幹!

一開波我同hch兄勁唱側田d歌呀haha..美麗之最,命硬,kong呢~~~最正就係佢地唱家燕媽媽果時..haha

個個企晒起身在到dance,,,,有人仲拍低左timXD,國語的家燕媽媽...叮ger超似@@.....跟住又黎目黑了.....

我又要做女聲啦......乜真係似咩=.="!不過高音真係扮唔到了-v-最正都係唱相思風雨中=.="!

婷姐在到"呀" ~~~~~~!記相思風雨中.....超正...扮到勁高音+變聲...全場都唔知講咩好=.="~~~~~~

仲有同婷姐合唱會過去的XD~~~~~跟住6點幾楨走左.........唱左小方同stephy的好心好報...超正~又扮女=.=

可惜唱唔到"奇樂理維c的回信"so勞唔到:(太高音啦....不要錄呀-v-~真係fk....7點幾果時無啦啦胃痛...好彩輝陪我落去買野食..

真係多謝晒你呀><!食完無禁痛了....上到去同hch 唱呀F.I.R同呀周杰倫d歌......超正....F.I.R唱果個女歌手太索了XD...

最衰豪同輝又唔識佢地d歌啦...唔係多d人唱......跟住差唔多9點..婷姐要走了....豪送佢去搭車....佢情陷天水圍呀XD....

唱到9點到....要閃人了~都cut左歌....記得最後一首就係shine的燕尾碟呀~~落到去果時...見到有個女人short鬼左///

無啦啦在架taxi前dance..個pet pet扭下扭下......o晒lo.....仲要對住個taxi c機架////跟住上左架taxi..我feel到c機會好唔安全

=.=......走果時發覺叮ger 個look 超似護士....haha,,打支針先啦:( ...送完護士姐姐坐車後...我,豪同輝 又3個行番屋企lo...

番到去都9點幾........好鬼累-v-

 

刊登時間:2006-08-01 10:39 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 7 月 30 日  星期日   晴天


ㄧ封爸爸寫給四歲女兒的遺書,好感人

給可愛的女兒:

爸爸和妳玩了好多次躲迷藏,每次都一下子就被妳找出來。

不過這一次,爸爸決定躲好久好久。

妳先不要找,等妳十四歲(還要吃完十次蛋糕)的時候,再問媽咪,爸爸躲在哪裡,好不好?

爸爸要躲這麼久,妳一定會想念爸爸,對不對?

不過,爸爸不能隨便跑出來,不然就輸了。

如果還是很想爸爸,爸爸就變魔法出現。

因為是魔法,不是真的出現,所以不犯規,爸爸不算輸。

爸爸的魔法是:趁妳睡覺的時候,跑到妳夢裡大玩遊戲;

在妳畫圖畫爸爸的時候,不管好不好看,妳覺得是爸爸,就是爸爸;

當妳拿爸爸的照片看時,爸爸也在偷偷的看妳……。

要記得,爸爸一直都陪著妳!

妳已經是四歲的大姊姊了。

爸爸要拜託妳一件事,要妳照顧和孝順爺爺、奶奶和媽咪,

看妳是不是比爸爸以前做得好?

有多好,媽咪會告訴你的。

爸爸猜想,我們這一次玩躲迷藏要玩這麼久,

爺爺、奶奶、媽咪有時候看不到爸爸,他們一定會偷哭。

偷哭就是犯規、就是失敗。

他們偷哭,妳就要逗他們笑,不然遊戲輸了以後,他們一定會哭得更厲害了。

好不好,寶貝?我們是同一國的,來比賽看妳厲害,還是爸爸?

準備好了嗎,比賽就要開始了!

刊登時間:2006-07-31 07:30 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 7 月 29 日  星期六   雨天


冷雨夜·•。

今早佢地6點幾就走晒了~唔知做乜我醒鬼左-v-!發覺間屋大左呀XDdd.....跟住都係上下網......

到到8點幾又訓番...10幾我呀媽買左野比我食,so我就起身食野。跟住都係上下網聽下歌禁.....

1點5出門口,在學校門口等肥杜~佢買魔力a/c...佢次次叫親我出街都下雨...sofk....去到輝佢一早到左

跟住我到左~在遠處都見到肥杜了....輝超正..用把傘轉d水去肥杜個身到..佢又濕晒!.....

跟住行去市中心M記等果條友~見佢未黎..我地就行左陣@@

2點番番去M記果到 ....見到果條友lo...跟住我地就行番去置樂果間網吧買a/c...估唔到果到會有間網吧...

唔講真係唔知....仲好有閣仔feel=.="!佢地換得黎到差唔多3點....我同肥杜都未食野...so就去泉水買野食...

我買左個豬扒包....sofk=.="佢地話我唔知咩pcb=.='!無奈-.-"!買埋野飲..~想住去機鋪打機....幹!華都果間好多人...

超想玩太古呀....但係好多人 玩...條友超勁 hit 97%...第日有錢我實買個番去自己玩-v-~so我地又去左肥杜屋企...

佢一路行就一路擔心佢個a/c會比人爆..超好笑XD.去到都係睇佢玩魔力.....最fk係比佢條友買左隻10m的盾=.="

幹真平....掉0魔有技都要禁平...真係想kill死肥杜....6點到就閃左人了...番到去都濕鬼晒...!

刊登時間:2006-07-30 12:52 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 7 月 28 日  星期五   晴天


飲歌

今早~我侄女又超早禁叫我起身=.="佢玩電腦玩上腦~又叫我開比佢=.="!

算...豪比佢...跟住都係同佢地行下街禁....~.....到到6點幾出門口去明星飲我舅父餐滿月酒.....有11"圍"~

超hungry=.="!跟住差唔多9點到有得食啦-v-d野食都ok的~好彩有部tv在前~有得睇神鵰俠侶!gd~

最正就係我呀伯拿碗"賜"比我呀媽唔小心倒晒佢條裙到=.=濕晒~我呀媽真係開心死XD

個BB好得意呀-.-"!不過個頭好似好大禁~身禁細=.="!希望佢快d講野啦~要快d同佢玩-c-!

聽日佢地要走啦~好唔捨得佢地呀〒﹏〒

 

 

刊登時間:2006-07-29 07:44 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 7 月 27 日  星期四   晴天


orz

自由自在
曲:伍仲衡
詞:鄧麗欣
編曲:Ted Lo
監製:Gary Chan

想飛如想尋寶來東歐去
遊冰島遺跡沉溺如玻璃碎
梵高迷倒星星夜心醉

城中飄零景場很易看得見
曾看過韓劇情戲中雪地上演
找個理由 跟你隨風走

*無用行李 載著憶記 全球情侶
 笑著也哭上演這幕戲 yeah hey*

踏上機 跟著飛 玄機是不生氣
仍無謂自願浪費假期
病發失(足宗) 最後藏著了傷悲

為了他 甘願嗎 回家來等天機
又麻木自願被拋棄
北海道四天渡假期 想你

遊東京團跟著走還夠不夠
和你暢遊醉人雪山繼續挽手
找個理由 跟你隨風走

REPEAT*

踏上機 跟著飛 玄機是不生氣
仍無謂自願浪費假期
病發失(足宗) 最後留著壞筆記

為了他 甘願嗎 回家來等天機
願沉默又自愈心非
北海道四天渡假期 沒你

REPEAT*

踏上機 跟著飛 玄機是不生氣
仍無謂自願浪費假期
病發失(足宗) 最後留著壞筆記

為了他 遷就他 和他遲一天飛
願沉默自愈內心歡喜
北海道四天渡假期 很美


刊登時間:2006-07-29 07:09 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]