kayin329
暱稱: 嘉賢仔
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
upset
2007-11-10
2007-04-28
2007-03-24
2007-01-25
文章分類
全部 (94)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 94
留言總數: 5
今日人氣: 1
累積人氣: 3980
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 8 月 11 日  星期五   雨天


魔術節

今日9點幾先起身呀:)date 左呀吳賢,婷姐同hch今日去魔術節.......去到遲左少少.......

仲要我一出門口佢就落雨...sofk^^!....一去到市中心M記就見到hch買緊M記野啦:(

跟住出番門口....吳賢同婷姐都黎埋.....跟住就出發坐961lo...

haha...上到車超好笑...吳賢玩魔術比婷姐睇....她O晒@o@.....完左啦???:)XDDDD

去到個魔術節都係同上年差唔多--"""!頂最fk就係果個出氣公仔...好鬼kai=.="今年仲用so fk=.=

又係好多攤位在到..d人在到做魔術....大多都係道具黎@@都係想睇銀仔同撲克呢.....

超正.....今日有2R...hch用呀婷姐部機影左好多相....仲拍埋片tim  sogd......真人真係幾靚wo...haha今日好近佢地呀@o@

跟住台上都有D勁d的魔術師show time tim 都ok好睇的,,,,,至少好過上年...今年d魔術美少女都唔錯....幾靚,最衰無影啦XD

最好笑係hch聽到2R陣間出黎,,,so 我地就沖出去,,,點知係佢聽錯=="係個魔術師名黎...不過唔記得叫咩名...但個音好似呢@@

無計啦.,,,呀婷姐又未食早餐...so我地早d閃人啦=.="....我地仲係會展到合照左幅tim....O晒lo..叫條友影~又唔知影左去冰到....

影左後面果d一條條果d野./...一個人都無@@~~比十個叻佢.....跟住就叫左個工作人員同我地影,,佢終於似番個人...

回程果時我地仲表演左個念力魔術tim@@~~~張張卡變落去婷姐個袋到...勁嗎?Xddddd."只要信"!ok la@@

番到去去左吉之島上面叫左個pizza 食50幾$個 夾份食...不過太少了>W<!想食多個呀XD...都幾好食..<

之後就同婷姐在帕麗say 8 就同浩賢&hch行左陣利寶 就閃人番屋企lo.....

 

刊登時間:2006-08-11 09:57 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 8 月 9 日  星期三   晴天


=O=

 

                              

作曲:Eric Kowk    主唱:楊千嬅    填詞:林夕

大傻

幻想與他沿路大聲販賣 毛公仔彷似愛海無崖
被追趕也像情懷 
也幻想與他常為幸福自大 何必想舉債
那管要吃齋 歲月縱使難捱

傻瓜一點看 我們還有
手仍能拖 夢仍能做
眼仍能看 心仍能開 
找到笑的理由 辛苦不算醜 
我們還有 嘴仍能親
事仍能做 戲仍能看
歌仍能聽 天涯陪著走
屋雖細有自由 不需不懶擁有

沒錯 奇情從未及茱麗葉 奇蹟怎麼會夠汪明荃
仍可掌快樂大權 
我自信凡事樂在屬於自願 夢想不想遠也很怕氣喘
撲入最高集團

傻瓜一點看 我們還有
手仍能拖 夢仍能做
眼仍能看 心仍能開
找到笑的理由 艱苦不算醜
我們還有 嘴仍能親
事仍能做 戲仍能看
歌仍能聽 天涯陪著走
家雖細有自由 只需少有溫柔
難有便別有 真不想接受
能有才願有 不想與壓力互鬥

放浪地扮傻瓜一點看 我們還有
手仍能拖 夢仍能做
眼仍能看 心仍能開
找到笑的理由 艱苦不算醜
我們還有 嘴仍能親
事仍能做 戲仍能看
歌仍能聽 天涯陪著走
家雖細有自由 無需要富首也交到好友
誰都想很富有 誰都不必富有
仍有夢伴同遊 分享過這地球

 

 

    

 

                        
                                                           

刊登時間:2006-08-09 07:39 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 8 月 8 日  星期二   晴天


郭襄:)

姓名: 楊冪(Yang mi)

生日: 1986年9月12日

出生地:北京

血型: b型

星座: 處女座

身高: 168 cm

體重: 45 kg

家庭成員: 爸爸 媽媽 冪冪(她自己)

現職: 學生 兼職模特兒 演員

同行好友: 扎扎 溫雯 Yumi 娃娃

就讀學校: 北京電影學院表演糸

愛好: Shopping 影貼紙相 寫詞 睡覺

愛好: 綠色 粉紅色 黑色 白色

睇睇下佢真係有d丞琳feel:)學下呀龍貼下佢d圖先!真係好靚呀..聽日再貼:)

刊登時間:2006-08-09 04:36 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 8 月 7 日  星期一   晴天


2006-08-07

唉呀...今日超唔想番....因為舊日呵到想死了=.="!今日8點15起身=~~個人都無晒力禁....

如果唔係佢話計咩平時分...實唔鬼番~個miss又 "x"wo!

9點過少少番到去....一入去只見到女仔=="!好彩男仔都有番-v-!不過得kai良,hai民,同細樂":)

跟住又要做果d乜差文言文閱讀....閱讀都難架啦~仲要文言文,,,無心機做 跟住同hai民一樣訓左在到:(

之前抄呀kai良少少唔做啦....都係在到吹水禁,,,,最正係"小明坐火車"呢隻歌lo  XD

小明坐火車,到火車到哪一方? XDDDD太正啦.....跟住10:30有個小休...陪呀龍去wc..頂個更衣room好臭呀=.=

嗅多2下都想嘔: (...then陪日西買野飲.....~番到去又做list 的exercise...~勁多mc..超正...@@

個miss 講到理 科果d垃圾禁...文科果d玩晒禁....文科一定中文勁,, 理科中文一定廢架咩?=.=佢都onjj=.=

做完閃人lo......番屋企食飯....番到去肥杜話去打網球....so..就2點果到網球場等~.有肥杜,輝,豪.......

.明知我唔識打 又叫我黎=.=

下次打羽毛啦XD~~~好彩個場係置樂ji-v-!去到唔該晒肥杜教我wo@@好比心機教-v-!so我家陣都識識地開波啦....

都打到幾下架XD.....只係知今日勁hot=.="!唔駛打都勁出汗-v-!打到3點幾就閃人lo....上左陣肥杜屋企...

跟住番屋企打陣cs..@@:)今日7月14呀 .....驚驚

刊登時間:2006-08-07 08:04 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 8 月 6 日  星期日   晴天


羅子生日:)

今日....11點幾先起身呀,,,,,~.~跟住1點幾hai民打黎問今晚出唔出黎食飯....因為羅子生日...~so我就話去!

跟住都係在到同吳賢玩賽車game!@@超有頭D feel 呢~

6點3出門口.......行果時撞到偉明wo,,,so同佢一起行....行果時有講有笑@@haha一個字的noline game超好玩@@

"跑"onilne lo XD!!!.....我地呢d梗係準時到架啦@@去到羅子,hai民,gobi,呀龍都到左了.....跟住hch都黎埋~

orz...奇哥又遲@@佢又型左啦XD~~~~.......唉 無奈...比人話妖=.=""""~乜真係好鴨咩?:(

黎晒人就出發去台竹lo....真幹....要我市中心黎-v-~就係我落下jima@@總之在台竹等XD~~~~

去到台竹 前小小果個馬路=.="~浩賢佢地去買野....比羅子.so..我地就陪羅子入去坐位先@@~~~~

haha...我要做陪食架...@@做唔到啦可惜......跟住婷姐都黎左 陪羅子坐...正@@@@

haha...有食有講......thx..呀龍同大明夾野比我wo@@~~~正影到羅子同婷姐@@~~~~

跟住大樂都黎埋.....人地飛"西"黎架@@今次唔係green色啦.....係黑色.......

只知今日食左好多肥牛,,,,肥牛鍋:) ??  and 勁多出前一丁:( 最正就梗係"西汁"啦

食完去左浩賢屋企打機....有hch同埋奇都有去....玩左陣太古同埋kof....@@

12點幾閃人....wa..乜人都無 好鬼scary @@幾怕撞野=.="~夜闌人靜 問有誰共鳴?.. XddDD

番到去勁呵 無奈=.=""""~好sick呀@@ PS:羅子生日快樂呀@@比心機讀書呀!

刊登時間:2006-08-07 07:50 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]